Ar-ultra

Tsemppiä ultriin. Mä taidan siirtyä taustalle täältä. :) oikein hyvää odotusta kaikille ja voikaa hyvin. Taustalta välillä lukaisen kuulumisianne.

Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille. Se eka ultra on aina niin jännä kokemus. Vielä reilu kuukausi pitää itellä oottaa kun mies ei suostu että käytäis ylimääräinen.

Huoh.. empä tuullu viisaampana. Oikeestaan surullisena. Ei näkyny mitään vieläkään muuta nu se pussi. Ja taas saan vaan kuulla että noihin arvoihin (tällä kertaa yli 11000) verrattuna pitäis jo näkyä muutakin. Pussi oli kaksinkertaistunu ja kyllä se sano että ihan kun siellä näkyis myös ruskuaispussi muttei voi varmaksi sanoa. Viikon päästä jälleen taas. Epäselvä tilanne siis vieläkin.

Varasin ajan varhaisultraan ensi viikon keskiviikolle 10.8., sijoittuu siis samalle päivälle ekan neuvolakäynnin kanssa. (Meillä täällä kun ei ultrata tai edes yritetä kuunnella sydänääniä ensimmäisellä neuvolavisiitillä.) :-) Olisin toki saanut ajan vaikka huomiselle ihan tuolta samasta paikasta, mutta 4D-tutkimuksen ollessa mahdollinen sekä lisäkustannukseton ajattelin, että siitä saattaisi "saada enemmän irti" jos erotettavissa olisi jo pienet raajojenalut.
Huh, nyt sitä vaan toivoo sormet ristissä, että kaikki olisi hyvin ja lääkärillä olisi ensi viikolla kerrottavana vain niitä hyviä uutisia. :Heartred

Paljonko sulla mavajo on nyt viikkoja?

Muokattu viimeksi:
Pitäs olla nyt 6+1. Mää ite epäilen että vois olla pari päivää vähemmänkin. Mutta sitten noi lääkärit huutaa vaan noista arvoista.

Okei. Kamalaa kun joudut taas viikon odottamaan. :sad001

Ja anteeks mavajo kun oon kirjottanu sun nimimerkin jatkuvasti väärin :D
Lukihäiriö :smiley-angelic006

Ultra ohi ja siellä se pieni vilkutteli! <3 Olin äitipolilla raskaudenkeston määrityksessä ja kyllähän se vastasi ihan viikkoja (9+4) vaikka neuvolan täti epäilikin raskauden olevan pidemmällä. Kolmen viikon päästä sitten nt-ultra! Kyllä nyt voi hengähtää ja keskittyä tähän raskaudesta nauttimiseen :)

Voi mavajo, olisin aivan hermorauniona jos noin pitkään joutuisin olemaan epätietoudessa! Onneksi kuitenkin tiedät että viikkoja sen verran vähän, ettei syytä huoleen oikeasti vielä tässä vaiheessa todellakaan ole <3

Ja Niia: Jännitän täällä puolestasi ultraa, ihan tulee melkein samanlaiset jännityskrampit vatsaan kuin omaa ultraa odottaessa teidän kaikkien ultran odottajien puolesta! Tule sitten heti kertomaan miten mahassa voidaan! :)

Muokattu viimeksi:
Ihanaa PilvetönTaivas!! Mahtavia uutisia!!!! Nyt vaan masun silittelyä luottavaisin mielin :)

Mulla on muuten nyt alkanut ihan hurja pahoinvointi, olin oireettomuudesta niin huolissani että jotenkin osaa iloita tästä kammottavasta olosta :) Edelleen keskenmenon pelko on vahvasti läsnä, ultrassa näkyneestä hyvinvoivasta pallukkasta huolimatta, mutta kyllä selkeästi aika tekee tehtävänsä ja joka päivä osaa ottaa hivenen iisimmin kuin edellisenä <3 Saataisiinpa tämä pikkuinen nyt kotiin asti.

Joo eipä lohduta tää verinen vuoto mitä nyt tulee. En tiä johtuuko ultrasta. Siellä ei ainakaan sanottu mitään keskenmenosta.

Mavajo kyllä noilla arvoilla pitäis jo jotain näkyä. Mut jospa seuraavassa ultrassa näkyis paremmin. Jos on vain sen verran hyvin piilossa, että pakoilee anturia.

Luin sen kertomuksen niin siinä sanottiin myös huonosta näkyvyydestä. Ja että pussin sisällä mahdollisesti näkyy ruskuaispussi. En tiedä.. jotenkin on nyt lytätty olo ja toivo menetetty.

mavajo älä murehdi vuodosta (jos mahd). Mulla ainakin tuli viime raskaudessa ultran jälkeen ihan veristä vuotoa ja aika pitkäänkin ja kaikki oli kumminkin hyvin. Ihme että se lääkäri noita arvoja kattoo eikä viikkoja. Yleensähän viikoista päätellään, että mitä pitäisi näkyä. Eihän siellä vielä paljoa näy jos pienillä viikoilla mennään.

Tää just saa mut epäileen että mihin pitäs uskoo kun se neuvolan täti sano että ne arvot on jokaisella ihan erilaiset ja jopa nää netin ihmeellisen maailman taulukotkin antaa ymmärtää että niissä on todella isot erot. Toki netti on netti mutta silti. No keskiviikkona on neuvola. Josko siellä saa sitten tuuletella näitä tuntoja. Toivottavasti tää verenvuoto ei pahene..

Takaisin