Alkuraskauden ultra

Ultrassa käyty ja siellä pikkuinen ihmistaimi oli sydän sykkien :happy: :Heartred Kaikki olin hyvin pienellä tässä kohtaa. Kuten arvasin niin vastaa viikkoja 6+4 tai 6+5 vaikka neuvolan mukaan tänään olis jo 7+3. Alle viikolla kun heittää niin tuskin silti lähtevät laskettua muuttamaan. :rolleyes:

Ultrassa käyty ja siellä pikkuinen ihmistaimi oli sydän sykkien :happy: :Heartred Kaikki olin hyvin pienellä tässä kohtaa. Kuten arvasin niin vastaa viikkoja 6+4 tai 6+5 vaikka neuvolan mukaan tänään olis jo 7+3. Alle viikolla kun heittää niin tuskin silti lähtevät laskettua muuttamaan. :rolleyes:

Onnea!

Onnea kaikille joilla näkyi sykkeet ja pikkuinen matkassa :Heartred

Meillä taustan takia olis mahdollisuus mennä kunnalliselle varhais ultraan, mutta mulla niin ikäviä kokemuksia taustalla näiden km ja kohdunulkoisten takia että päädyttiin varaaman aika tonne perhe artelle jossa joku sanoi käyneensä myös. Siinä toivossa että ehkä meidät osataan kohdata siellä vähän paremmin oli kaikki sitten hyvin tai ei. Rautaisia ammattilaisiahan ne kunnallisella ovat mutta ei toi ihmisten kohtaaminen oo ehkä ihan parhaalla tasolla ja homma tuntuu aika liukuhihna toiminnalta.

Onnea kaikille joilla näkyi sykkeet ja pikkuinen matkassa :Heartred

Meillä taustan takia olis mahdollisuus mennä kunnalliselle varhais ultraan, mutta mulla niin ikäviä kokemuksia taustalla näiden km ja kohdunulkoisten takia että päädyttiin varaaman aika tonne perhe artelle jossa joku sanoi käyneensä myös. Siinä toivossa että ehkä meidät osataan kohdata siellä vähän paremmin oli kaikki sitten hyvin tai ei. Rautaisia ammattilaisiahan ne kunnallisella ovat mutta ei toi ihmisten kohtaaminen oo ehkä ihan parhaalla tasolla ja homma tuntuu aika liukuhihna toiminnalta.

Me käytiin nyt ja edelliseasä raskaudessa perheartessa ja ne just panostaa siihen henkiseen puoleen. :) Aikaa siihen ultraan oli varattu 30min ja itse ultraan mun kohdalla meni ehkä 5min vaikka katto samalla kohdunkaulan, kohdun ympäriinsä ja munasarjat. Siinä olis ollut vielä reippaasti aikaa jutella fiiliksistä ja kyseli ennen ultrausta kaikenlaisia perustietoja ja edellisista raskauksista ja synnytyksestä jne. On paljon miellyttävämpää jopa sen alakautta ultraaminen kun tunnelma on lämmin ja rauhallinen eikä semmonen että hyppääpäs nainen laverille ja pöksyt pois! Suosittelen kyllä lämpimästi. Niillä paljon muitakin palveluita keskuteluavpua, lisää ultria, synnytyavalmennusta jne. :) Toimitilatkin on tosi semmoset rauhalliset ja kivat että ei ole yhtään sairaala- tai laitosfiilis.

Tänään oli varhaisultra yksityisellä, pieni sydän siellä sykki ja vastasi viikon pienempää kuin kierron mukaan laskettuna. 7+1 kun kierron mukaan olisi 8+1. Ens viikolla eka neuvola vasta, laskeekojan ne lasketun ajan nyt kumman mukaan? Päivitän la:n myöhemmin jos sitä siirretään. Kaikki siis hyvin, toivotaan vaan että pysyy tällä kertaa mukana loppuun asti..

Tänään oli varhaisultra yksityisellä, pieni sydän siellä sykki ja vastasi viikon pienempää kuin kierron mukaan laskettuna. 7+1 kun kierron mukaan olisi 8+1. Ens viikolla eka neuvola vasta, laskeekojan ne lasketun ajan nyt kumman mukaan? Päivitän la:n myöhemmin jos sitä siirretään. Kaikki siis hyvin, toivotaan vaan että pysyy tällä kertaa mukana loppuun asti..

Jos siellä nt-ultrassa heittää koko yli viikolla niin vaihtavat laskettua ja jos alle niin laskettu pysyy samana eikä muutu. Ne ei neuvolassa ns. välitä vaikka olisi yksityisellä käynyt tarkastaa viikot vaan menee omien laskujen mukaan. :rolleyes:

Ihanaa kun näkyi pikkuinen siellä <3

Me käytiin nyt ja edelliseasä raskaudessa perheartessa ja ne just panostaa siihen henkiseen puoleen. :) Aikaa siihen ultraan oli varattu 30min ja itse ultraan mun kohdalla meni ehkä 5min vaikka katto samalla kohdunkaulan, kohdun ympäriinsä ja munasarjat. Siinä olis ollut vielä reippaasti aikaa jutella fiiliksistä ja kyseli ennen ultrausta kaikenlaisia perustietoja ja edellisista raskauksista ja synnytyksestä jne. On paljon miellyttävämpää jopa sen alakautta ultraaminen kun tunnelma on lämmin ja rauhallinen eikä semmonen että hyppääpäs nainen laverille ja pöksyt pois! Suosittelen kyllä lämpimästi. Niillä paljon muitakin palveluita keskuteluavpua, lisää ultria, synnytyavalmennusta jne. :) Toimitilatkin on tosi semmoset rauhalliset ja kivat että ei ole yhtään sairaala- tai laitosfiilis.

Ihana kuulla, odotan kyllä innolla. Ollaan ajateltu että jos tämä raskaus nyt jatkuisi ja kaikki menis hyvin niin jatkettais heillä sit mahdollisesti neuvolassa. Noi hinnat kun on vielä ihan ok verrattuna muihin "yksityisiin" :)Mieskin sanoi et panostetaan siihen mikä tuntuu musta parhaalta. Tosi tärkeetä et tämmösiä paikkojakin on. :Heartred

Mä kävin neuvolalääkärillä ultrassa, raskaus on kohdussa mutta sikiötä lääkäri ei löytänyt :sad015. Sanoi kyllä että on huono laite, voi olla ettei vain siksi näy. Laittoi lähetteen äitiyspolille ja käski käydä huomenaamuna siellä tarkistamassa löytyykö paremmilla laitteilla jotain vai onko tuulimuna. Kuulemma pitäisi kumminkin jo näkyä kun on yli kaksi viikkoa positiivisesta testistä.

Mä kävin neuvolalääkärillä ultrassa, raskaus on kohdussa mutta sikiötä lääkäri ei löytänyt :sad015. Sanoi kyllä että on huono laite, voi olla ettei vain siksi näy. Laittoi lähetteen äitiyspolille ja käski käydä huomenaamuna siellä tarkistamassa löytyykö paremmilla laitteilla jotain vai onko tuulimuna. Kuulemma pitäisi kumminkin jo näkyä kun on yli kaksi viikkoa positiivisesta testistä.

Onneksi pääset jo huomenna uuteen ultraan, ei tarvii pitkään odottaa. Pidetään peukkuja, että kaikki on hyvin.

Tsemppiä sinne! Onneksi saat vastauksia jo huomenna <3

Eli mikä viikko sulla on nyt meneillään menkoista laskettuna? Voihan se olla tosiaan että huono laite, tai sitten vaan liian aikaisin et näkyis syke. Tiedän että vaikea olla stressaamatta, mutta en noin aikasin luopuis toivosta. Jos siellä kerta näkyi jo raskauden merkkejä. Eikös ne tuu just silleen pikkuhiljaa näkyviin, raskausontelo, ruskuaispussi ja sitten alkio sykkeellä. Toivotaan parasta :Heartred

Menkoista on jo huomenna 9 viikkoa, mutta tosiaan eka plussatesti oli 14.7. Ja tiedän että ainoa tähän aikatauluun sopiva pupuilukerta on ollut su 30.6. Eli kyllä se noin 6 viikkoa vähintään pitäisi jo olla raskauden kesto, vaikka hedelmöittyminen ois tapahtunut muutaman päivän yhdynnän jälkeen.

Täällä uus vanha plussailija... Tuolla lapsettomuus puolella oon joskus kirjoitellut. Nyt oli pakko avata suu, elikkä. Edelliset menkat ollu 14.6. Hcg tarkistettu 3 kertaa, nousee "oikein" eli nyt ois 6+5. Viime viikolla käytiin terveystalolla kun pelkään niin kovasti keskenmenoa mutta kätilö ei löytänyt yhtään mitään. Laittoi kiireellisen lähetteen naistentautien polilla. Mentiin sinne suoraan, itkin silmäni päästä. (tässä vaiheessa viikkoja ois pitäny olla 5+6). Siellä se ultrasi ja löysi pienen Nesteontelon josta ei voinu sanoa mitään vielä mikä on. Eikö tosiaan olis pitäny näkyä nuilla viikoilla mitään? Lääkäri sanoi että keskenmeno, mutta tarkistetaan hcg. Ja se olikin yllätyksenä ihan normaali kuulema niihin viikkoihin nähden (yli 1500).mitä tässä nyt tapahtuu?

Johna86,Saitko hcg-kontrollin ja uä:n vielä ensviikolle? Millon oot plussannu et olisko ovulaatio/hedelmöittyminen olla myöhemmin :scratch

Näköjään huomenna on Ultra. 14.7 oon käyny hcg ssä ku menkat ois pitäny alkaa. Ja oli positiivinen.

Takaisin