Alkuraskauden ultra

Ultrassa käyty.. Viime viikon kertomuksessa luki että pieni Nesteontelon. Nyt sanoi että Nesteontelo jossa mahdollisesti ruskuaispussi. Mutta oli sitä mieltä että toivoa ei enää ole. Ja lääkkeelliseen tyhjennykseen pitäs mennä... Tää on niin väärin. Keväällä keskenmeno ja nyt tämä... Ei voi olla totta enää...

Oon niin pahoillani:sad010:Heartbigred
Ite tämän läpi käyneenä tiedän miltä tuntuu...
Kieltämättä kun joku sukulainen ilmoitti raskaudestaan niin en osannut iloita niinkun piti...
 
Oon niin pahoillani:sad010:Heartbigred
Ite tämän läpi käyneenä tiedän miltä tuntuu...
Kieltämättä kun joku sukulainen ilmoitti raskaudestaan niin en osannut iloita niinkun piti...
Mää tiiän tuon tunteen. Kun aloitettiin lapsettomuushoidot ex miehen kans aikoinaan niin mää vihasin kaikkea vauvaan liittyvää ja olin niin vihainen kaikille jotka sai vaan Tehdä lapsia... Ikinä ei tarttunu edes kiinni silloin. Nyt sitten kyllä uuden puolison kanssa tarttuu kiinni mutta menee kesken... Mää en tiedä enää mitä ajatella.. Miksi tämä on näin vaikeaa
 
Katsoin omakannasta verikokeen tuloksen niin hcg oli 37 389. Vissiin on ihan normaali arvo noin 6 viikon kohdalla? Isolta tuntuu kyllä.


Siis onko sulla 6+0 vai mitkä päivät. Mulla nimittäin tänään 6+0 ja 17 700
 
Mom_ : ei sanonut lääkäri tarkempaa arviota kuin että noin 6 viikkoa, eli suunnilleen 6+0 sitten varmaan.
 
Mom_ : ei sanonut lääkäri tarkempaa arviota kuin että noin 6 viikkoa, eli suunnilleen 6+0 sitten varmaan.


Oukki doukki. Mun mielestä kuulostaa hyvältä toi sun luku. Sehän tuplaantuu parin päivän välein että jos heittää parillakin päivällä tosta 6+0 niin suunnilleen samaa rataa nousee mullakin :wink
 
Ultrassa käyty.. Viime viikon kertomuksessa luki että pieni Nesteontelon. Nyt sanoi että Nesteontelo jossa mahdollisesti ruskuaispussi. Mutta oli sitä mieltä että toivoa ei enää ole. Ja lääkkeelliseen tyhjennykseen pitäs mennä... Tää on niin väärin. Keväällä keskenmeno ja nyt tämä... Ei voi olla totta enää...
Olen todella pahoillani:sad001 :Heartred
 
Ultrassa käyty.. Viime viikon kertomuksessa luki että pieni Nesteontelon. Nyt sanoi että Nesteontelo jossa mahdollisesti ruskuaispussi. Mutta oli sitä mieltä että toivoa ei enää ole. Ja lääkkeelliseen tyhjennykseen pitäs mennä... Tää on niin väärin. Keväällä keskenmeno ja nyt tämä... Ei voi olla totta enää...
Niin tuoreessa muistissa tuo tunne, isku vasten kasvoja:sad001 Voimia sinulle ja miehellesi:Heartred
 
Varhaisultrassa käyty eilen tarkistamassa viikot. Pitkä epäsäännöllinen kierto, niin tiesimme vain että raskaus olisi jotain 5+3 ja 7+3 välillä. 4mm pitkä alkio löytyi jolla sydän sykki :) Lääkärin mukaan siis vastasi niitä 5+ viikkoja. Olisihan se ollut kiva ylläri kun olisi ollut pidemmällä, mutta silti onnellinen että kaikki on hyvin :angelic: Kahden viikon päästä uusi ultra.
 
Meillä varhaisultra vasta kahden viikon päästä, silloin viikot 9+3. En tiedä miten pystyn odottamaan sinne asti.. Jännittää kamalasti onko kaikki hyvin. Toivotaan kuitenkin näin❤
 
Ultrassa käyty ja siellä pikkuinen ihmistaimi oli sydän sykkien :happy: :Heartred Kaikki olin hyvin pienellä tässä kohtaa. Kuten arvasin niin vastaa viikkoja 6+4 tai 6+5 vaikka neuvolan mukaan tänään olis jo 7+3. Alle viikolla kun heittää niin tuskin silti lähtevät laskettua muuttamaan. :rolleyes:

Onnea, ihana että kaikki kunnossa:Heartpink
 
Ultrassa käyty.. Viime viikon kertomuksessa luki että pieni Nesteontelon. Nyt sanoi että Nesteontelo jossa mahdollisesti ruskuaispussi. Mutta oli sitä mieltä että toivoa ei enää ole. Ja lääkkeelliseen tyhjennykseen pitäs mennä... Tää on niin väärin. Keväällä keskenmeno ja nyt tämä... Ei voi olla totta enää...

Kauheasti voimia:Heartred
 
Mulla olis np-ultra varattuna 29.8. Jotenkin ei malta odottaa. Kävin viikolla 7 varhaisultrassa ja sielä näky sydämmen pamppailu :Heartred mut silti oon ihan paniikissa että onko kaikki hyvin. Keskenmenon kärsineenä jotenkin ei pysty vaan rentoutua ja nauttia raskaudesta.
 
Täällä jännitetään huomista ultraa.. mietin että jos ollaankin liian aikasin siellä.. menkoista laskettuna huomenna olis 7+0 mut oviksesta ja yhdynnöistä silloin laskettuna 6+4

Pelottaa kyllä ihan hirveesti.. Nyt peukut pystyssä jos meitä vihdoin onnistaisi vuosien jälkeen. :smiley-angelic001
 
Täällä jännitetään huomista ultraa.. mietin että jos ollaankin liian aikasin siellä.. menkoista laskettuna huomenna olis 7+0 mut oviksesta ja yhdynnöistä silloin laskettuna 6+4

Pelottaa kyllä ihan hirveesti.. Nyt peukut pystyssä jos meitä vihdoin onnistaisi vuosien jälkeen. :smiley-angelic001

Peukut pystyssä et sieltä löytyy aikaa vastaava sikiö!
 
Takaisin
Top