Alkuraskauden ultra

Keskustelun 'Maaliskuiset 2020' aloitti Bella Swan, 2 heinä 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Aiotteko mennä? Saatteko julkisella vai menettekö yksityiselle?

Itse olen menossa yksityiselle kahden viikon päästä. Haluan saada tietää tarkat viikot ja nähdä onko kaikki hyvin.
  2. Valentina89 Aloittelija

En ole vielä varannut mutta kyllä varmaan menen yksityiselle koska se varmaan helpottaisi osaa huolista
  3. Anskuli90 Aloittelija

Oon varannut ajan yksityiselle, mennään 16.7.
    Tuntuu ettei malttaisi odottaa edes sinne asti.
    Kallishan tuo on, mutta pieni hinta jos sillä saa edes vähän mielenrauhaa.
  4. DeeDee Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

En tiedä oonko menossa! Viimeksi ei käyty..
  5. Vadelmainen Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Luulisin, että kunnallisen kautta pääsen.
  6. Muruska Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020 Toukokuunmammat 2014

Hitoksee tekis mieli mennä. Toisaalta haluan oottaa viikon verran vielä jos tulis oireita johonkin suuntaan. Nyt 4+6 Lueskelin Helmikuisista et useilla pahoinvointi alkanut 5+0 -> En muista miten alkoi kahden tytön kanssa oireet. Sit jos taas alkaa oireet hyvin no. Ei ehkä viitti pulittaa
  7. Kosmoskukka Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Minulla myös parin viikon päästä aika, 15.7. Yksityiselle mennään. Onhan se pari sataa paljon, mutta ainakin saadaan ystävällistä kohtelua ja toivottavasti ultrakuvia muistoksi.
    Viime raskaudessa ei käyty ja osoittautuikin sitten tuulimunaksi.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  8. Pulla-ulla Aloittelija

Mulla on aika 22.7. Heti, kun sain tietää, että olen raskaana niin varasin. Antaa itselle mielenrauhaa. Viime kerralla löytyi enkeli. Tällä kertaa toivon pienen ihmisen alkua. :Heartred
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Sanpe Aloittelija Maalisäidit 2020

Meidän neuvolassa ne on kattonu semmosella kivikautisella ultralaitteella, kun on käyny ekassa neuvolassa. Sitä konetta ei osaa käyttää kun vaan yks hoitaja, joten täytyy yrittää varata eka neuvola silleen että hän on töissä. Tarkkaa kuvaa ei sillä laitteella saa, mutta sen verran ainakin että tietää viikot ja että syke näkyy :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. puhvis Tuttu foorumilla Syysmammat 2017 Maalisäidit 2020

16.7. varattu aika yksityiselle :) oma mieli rauhallisempi kun näkee (toivottavasti) sen pienen ja sykkeen..
    • Tykkää Tykkää x 3
  11. Nuppunen Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020 Toukomammat 2016

Millä syyllä saa kunnalliselta puolelta ultran? Mietin että kehtaanko edes kysyä sitä neuvolasta sillä verukkeella, kun oli veristä vuotoa tän raskautumis kierron aikana ja ovis oli tosi myöhään. Niin ja pari päivää ennen plussaa oli kanssa vähän vuotoa, josta luulinki että menkat on kohta alkamassa.
  12. Virmu Peruskäyttäjä

Halusin ultraan ennen töihin paluuta, joten se on varattuna jo 11.7. Tuolloin pitäisi olla kasassa 6+6.
  13. Vadelmainen Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Jos on esimerkiksi todella epäsäännöllinen kierto, vuotoa, keskenmenotaustaa tms.niin kunnalliselta saattaa saada varhaisultran. On aika kuntakohtaista.
  14. Nuppunen Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020 Toukomammat 2016

Mun kierrot on olleet viimesen vuoden aikana 24-35 päivän pitusia, et se taitaa olla vielä normaalin rajoissa? Yks keskenmeno on ollut vuosia sitten, mutta sekään ei taida riittää syyksi, kun sen jälkeen on ollut onnistunut raskaus? Mutta kummallisia verenvuotoja on kyllä ollut. No toivotaan, että se riittäisi syyksi. Kunhan sais nyt aikaseks soitettua sinne neuvolaan.
  15. Vadelmainen Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

:confused005 Soita ja kokeile! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Bolle29 Tuttu foorumilla Syysmammat 2017 Maalisäidit 2020

Ekasta mentiin yksityiselle. Nyt ei olla menossa.
  17. Bolle29 Tuttu foorumilla Syysmammat 2017 Maalisäidit 2020

Jos neuvolassa on ultralaitteet niin mahd. päästä.
  18. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Itsellä aina ollut pitkä ja epäsäännöllinen kierto, silti ultraan ei olla päästy neuvolan kautta missään näissä neljässä raskaudessa, joista olen soittanut neuvolaan. Viimeksi esikoisen raskaudessa emme tosiaan yksityisellä varhaisultrassa käyneet, mutta tästä menemme.
  19. Spyro Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Kahden vaiheilla. Toisaalta jaksan odottaa, mutta yöllisten kipujen myötä oon alkanu harkitsemaan
  20. Virmu Peruskäyttäjä

Käytiin tänään varhaisultrassa, syke löytyi ja muutenkin kaikki hyvin :love7 tänään rv 6+6 menkkojen perusteella, ultran mukaan olisi jo 7+3.
    • Voittaja Voittaja x 11

Jaa tämä sivu