Alkuraskauden ultra

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Aiotteko mennä? Saatteko julkisella vai menettekö yksityiselle?

Itse olen menossa yksityiselle kahden viikon päästä. Haluan saada tietää tarkat viikot ja nähdä onko kaikki hyvin.
 
En ole vielä varannut mutta kyllä varmaan menen yksityiselle koska se varmaan helpottaisi osaa huolista
 
Oon varannut ajan yksityiselle, mennään 16.7.
Tuntuu ettei malttaisi odottaa edes sinne asti.
Kallishan tuo on, mutta pieni hinta jos sillä saa edes vähän mielenrauhaa.
 
Hitoksee tekis mieli mennä. Toisaalta haluan oottaa viikon verran vielä jos tulis oireita johonkin suuntaan. Nyt 4+6 Lueskelin Helmikuisista et useilla pahoinvointi alkanut 5+0 -> En muista miten alkoi kahden tytön kanssa oireet. Sit jos taas alkaa oireet hyvin no. Ei ehkä viitti pulittaa
 
Minulla myös parin viikon päästä aika, 15.7. Yksityiselle mennään. Onhan se pari sataa paljon, mutta ainakin saadaan ystävällistä kohtelua ja toivottavasti ultrakuvia muistoksi.
Viime raskaudessa ei käyty ja osoittautuikin sitten tuulimunaksi.
 
Mulla on aika 22.7. Heti, kun sain tietää, että olen raskaana niin varasin. Antaa itselle mielenrauhaa. Viime kerralla löytyi enkeli. Tällä kertaa toivon pienen ihmisen alkua. :Heartred
 
Meidän neuvolassa ne on kattonu semmosella kivikautisella ultralaitteella, kun on käyny ekassa neuvolassa. Sitä konetta ei osaa käyttää kun vaan yks hoitaja, joten täytyy yrittää varata eka neuvola silleen että hän on töissä. Tarkkaa kuvaa ei sillä laitteella saa, mutta sen verran ainakin että tietää viikot ja että syke näkyy :)
 
Millä syyllä saa kunnalliselta puolelta ultran? Mietin että kehtaanko edes kysyä sitä neuvolasta sillä verukkeella, kun oli veristä vuotoa tän raskautumis kierron aikana ja ovis oli tosi myöhään. Niin ja pari päivää ennen plussaa oli kanssa vähän vuotoa, josta luulinki että menkat on kohta alkamassa.
 
Halusin ultraan ennen töihin paluuta, joten se on varattuna jo 11.7. Tuolloin pitäisi olla kasassa 6+6.
 
Millä syyllä saa kunnalliselta puolelta ultran? Mietin että kehtaanko edes kysyä sitä neuvolasta sillä verukkeella, kun oli veristä vuotoa tän raskautumis kierron aikana ja ovis oli tosi myöhään. Niin ja pari päivää ennen plussaa oli kanssa vähän vuotoa, josta luulinki että menkat on kohta alkamassa.

Jos on esimerkiksi todella epäsäännöllinen kierto, vuotoa, keskenmenotaustaa tms.niin kunnalliselta saattaa saada varhaisultran. On aika kuntakohtaista.
 
Jos on esimerkiksi todella epäsäännöllinen kierto, vuotoa, keskenmenotaustaa tms.niin kunnalliselta saattaa saada varhaisultran. On aika kuntakohtaista.

Mun kierrot on olleet viimesen vuoden aikana 24-35 päivän pitusia, et se taitaa olla vielä normaalin rajoissa? Yks keskenmeno on ollut vuosia sitten, mutta sekään ei taida riittää syyksi, kun sen jälkeen on ollut onnistunut raskaus? Mutta kummallisia verenvuotoja on kyllä ollut. No toivotaan, että se riittäisi syyksi. Kunhan sais nyt aikaseks soitettua sinne neuvolaan.
 
Mun kierrot on olleet viimesen vuoden aikana 24-35 päivän pitusia, et se taitaa olla vielä normaalin rajoissa? Yks keskenmeno on ollut vuosia sitten, mutta sekään ei taida riittää syyksi, kun sen jälkeen on ollut onnistunut raskaus? Mutta kummallisia verenvuotoja on kyllä ollut. No toivotaan, että se riittäisi syyksi. Kunhan sais nyt aikaseks soitettua sinne neuvolaan.

:confused005 Soita ja kokeile! :)
 
Jos on esimerkiksi todella epäsäännöllinen kierto, vuotoa, keskenmenotaustaa tms.niin kunnalliselta saattaa saada varhaisultran. On aika kuntakohtaista.
Jos neuvolassa on ultralaitteet niin mahd. päästä.
 
Itsellä aina ollut pitkä ja epäsäännöllinen kierto, silti ultraan ei olla päästy neuvolan kautta missään näissä neljässä raskaudessa, joista olen soittanut neuvolaan. Viimeksi esikoisen raskaudessa emme tosiaan yksityisellä varhaisultrassa käyneet, mutta tästä menemme.
 
Kahden vaiheilla. Toisaalta jaksan odottaa, mutta yöllisten kipujen myötä oon alkanu harkitsemaan
 
Käytiin tänään varhaisultrassa, syke löytyi ja muutenkin kaikki hyvin :love7 tänään rv 6+6 menkkojen perusteella, ultran mukaan olisi jo 7+3.
 
Takaisin
Top