Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaikki olin hyvin pienellä tässä kohtaa. Kuten arvasin niin vastaa viikkoja 6+4 tai 6+5 vaikka neuvolan mukaan tänään olis jo 7+3. Alle viikolla kun heittää niin tuskin silti lähtevät laskettua muuttamaan. Ultrassa käyty, pieni sydän sykki ja viikkoja 7+6Kaikki hyvin. Nyt kun osais vähän hellittää näiden pelkojen kanssa
Ultrassa käyty ja siellä pikkuinen ihmistaimi oli sydän sykkien![]()
Kaikki olin hyvin pienellä tässä kohtaa. Kuten arvasin niin vastaa viikkoja 6+4 tai 6+5 vaikka neuvolan mukaan tänään olis jo 7+3. Alle viikolla kun heittää niin tuskin silti lähtevät laskettua muuttamaan.
![]()
Onnea kaikille joilla näkyi sykkeet ja pikkuinen matkassa
Meillä taustan takia olis mahdollisuus mennä kunnalliselle varhais ultraan, mutta mulla niin ikäviä kokemuksia taustalla näiden km ja kohdunulkoisten takia että päädyttiin varaaman aika tonne perhe artelle jossa joku sanoi käyneensä myös. Siinä toivossa että ehkä meidät osataan kohdata siellä vähän paremmin oli kaikki sitten hyvin tai ei. Rautaisia ammattilaisiahan ne kunnallisella ovat mutta ei toi ihmisten kohtaaminen oo ehkä ihan parhaalla tasolla ja homma tuntuu aika liukuhihna toiminnalta.
Tänään oli varhaisultra yksityisellä, pieni sydän siellä sykki ja vastasi viikon pienempää kuin kierron mukaan laskettuna. 7+1 kun kierron mukaan olisi 8+1. Ens viikolla eka neuvola vasta, laskeekojan ne lasketun ajan nyt kumman mukaan? Päivitän la:n myöhemmin jos sitä siirretään. Kaikki siis hyvin, toivotaan vaan että pysyy tällä kertaa mukana loppuun asti..
Me käytiin nyt ja edelliseasä raskaudessa perheartessa ja ne just panostaa siihen henkiseen puoleen. :) Aikaa siihen ultraan oli varattu 30min ja itse ultraan mun kohdalla meni ehkä 5min vaikka katto samalla kohdunkaulan, kohdun ympäriinsä ja munasarjat. Siinä olis ollut vielä reippaasti aikaa jutella fiiliksistä ja kyseli ennen ultrausta kaikenlaisia perustietoja ja edellisista raskauksista ja synnytyksestä jne. On paljon miellyttävämpää jopa sen alakautta ultraaminen kun tunnelma on lämmin ja rauhallinen eikä semmonen että hyppääpäs nainen laverille ja pöksyt pois! Suosittelen kyllä lämpimästi. Niillä paljon muitakin palveluita keskuteluavpua, lisää ultria, synnytyavalmennusta jne. :) Toimitilatkin on tosi semmoset rauhalliset ja kivat että ei ole yhtään sairaala- tai laitosfiilis.

. Sanoi kyllä että on huono laite, voi olla ettei vain siksi näy. Laittoi lähetteen äitiyspolille ja käski käydä huomenaamuna siellä tarkistamassa löytyykö paremmilla laitteilla jotain vai onko tuulimuna. Kuulemma pitäisi kumminkin jo näkyä kun on yli kaksi viikkoa positiivisesta testistä.Mä kävin neuvolalääkärillä ultrassa, raskaus on kohdussa mutta sikiötä lääkäri ei löytänyt. Sanoi kyllä että on huono laite, voi olla ettei vain siksi näy. Laittoi lähetteen äitiyspolille ja käski käydä huomenaamuna siellä tarkistamassa löytyykö paremmilla laitteilla jotain vai onko tuulimuna. Kuulemma pitäisi kumminkin jo näkyä kun on yli kaksi viikkoa positiivisesta testistä.
Tsemppiä sinne! Onneksi saat vastauksia jo huomenna <3Mä kävin neuvolalääkärillä ultrassa, raskaus on kohdussa mutta sikiötä lääkäri ei löytänyt. Sanoi kyllä että on huono laite, voi olla ettei vain siksi näy. Laittoi lähetteen äitiyspolille ja käski käydä huomenaamuna siellä tarkistamassa löytyykö paremmilla laitteilla jotain vai onko tuulimuna. Kuulemma pitäisi kumminkin jo näkyä kun on yli kaksi viikkoa positiivisesta testistä.
Mä kävin neuvolalääkärillä ultrassa, raskaus on kohdussa mutta sikiötä lääkäri ei löytänyt. Sanoi kyllä että on huono laite, voi olla ettei vain siksi näy. Laittoi lähetteen äitiyspolille ja käski käydä huomenaamuna siellä tarkistamassa löytyykö paremmilla laitteilla jotain vai onko tuulimuna. Kuulemma pitäisi kumminkin jo näkyä kun on yli kaksi viikkoa positiivisesta testistä.