Hupakko86
Vauhtiin päässyt keskustelija
Tarkkaa kiertoa mulla ei ole. Olen 30-35kp ollut nyt viime vuodet.Ei tietoa kun ei yritetty. Plussasin jo 3+1 ja oksensin siis 3+0.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tarkkaa kiertoa mulla ei ole. Olen 30-35kp ollut nyt viime vuodet.Ei tietoa kun ei yritetty. Plussasin jo 3+1 ja oksensin siis 3+0.
Ja siis mulla ei ollut kuukautiset edes myöhässä. Plussa tuli kp 27.
Kiitos! :)Laitan tännekin... Kävin siis juuri ultrassa kun aloin epäillä, että kaikki ei oliskaan ok. No oli onneksi. :) Mun laskujen mukaan piti olla 7+3 vaan olikin tasan 7. Tuota ihmettelen, että teillä muilla on syke kuulunut... En mä edes tajunnut kysyä että saanko kuunnella sydänääniä, ei se lääkäri minusta edes yrittänyt niitä saada kuuluviin. Pelkästään ultrasi. No eipä siinä, pääasia tietty että kaikki oli kunnossa.
Onnea myös leijonaemolle! :)
Ää, vielä viikko ar-ultraan! Tunnustan, että kattelin, josko tälle päivälle tai viikonlopulle olis löytyny aikoja, muttei ollut :D Niin tällä mennään. Nyt siis 6+3.
Minä kävin ultrassa. Kaikki oli niin kuin pitääkin. Mikä fiilis! Lääkäri kuitenkin sanoi, että ”Sitten ensimmäisen kolmanneksen jälkeenhän vasta voi huokaista.” Minusta aika erikoinen kommentti...
Hienoa että kaikki oli hyvin. Lääkärit ja muut terveydenhuollon ammattilaiset ei aina osaa olla ihmisystävällisiä! Jätä tollaset kommentit saunan taakse..
Minä kävin ultrassa. Kaikki oli niin kuin pitääkin. Mikä fiilis! Lääkäri kuitenkin sanoi, että ”Sitten ensimmäisen kolmanneksen jälkeenhän vasta voi huokaista.” Minusta aika erikoinen kommentti...
Ihanaa että ultrassa oli kaikki hyvin!
Tuohon kommenttiin, perustunee ihan siihen faktaan, että vaikka syke näkyisikin ar-ultrassa, keskenmenon todennäköisyys on silti vielä jopa 12 prosenttia.