Alkuraskauden ultra

Laitan tännekin... Kävin siis juuri ultrassa kun aloin epäillä, että kaikki ei oliskaan ok. No oli onneksi. :) Mun laskujen mukaan piti olla 7+3 vaan olikin tasan 7. Tuota ihmettelen, että teillä muilla on syke kuulunut... En mä edes tajunnut kysyä että saanko kuunnella sydänääniä, ei se lääkäri minusta edes yrittänyt niitä saada kuuluviin. Pelkästään ultrasi. No eipä siinä, pääasia tietty että kaikki oli kunnossa.

Onnea myös leijonaemolle! :)

Laitan tännekin... Kävin siis juuri ultrassa kun aloin epäillä, että kaikki ei oliskaan ok. No oli onneksi. :) Mun laskujen mukaan piti olla 7+3 vaan olikin tasan 7. Tuota ihmettelen, että teillä muilla on syke kuulunut... En mä edes tajunnut kysyä että saanko kuunnella sydänääniä, ei se lääkäri minusta edes yrittänyt niitä saada kuuluviin. Pelkästään ultrasi. No eipä siinä, pääasia tietty että kaikki oli kunnossa.

Onnea myös leijonaemolle! :)
Kiitos! :)
Meillä tänään gynekologi sai sydänäänet ”kuuluviin”, vaikka alkio olikin vielä kovin pieni. Käytännössä kone tekee äänen ruudulla näkyvästä alkion sydämen sykkeestä, eikä kuulu ”oikeasti” mahasta.

Minä kävin myös tänään varhaisultrassa, olin menossa viikon päästä, mutta kävinkin jo tänään.
Ihania uutisia kun kuuli, että yksi pieni oikeassa paikassa kohdussa ja syke löytyi :Heartred:Heartred Kaikki näytti lääkärin mukaan muutenkin hyvältä.

Tänään neuvolan mukaan rv6+6, ultrassa sanoi, että korkeintaan muutaman päivän yli 6+, osasin sitä ehkä vähän odottaakin kun ovulaatio tiettävästi oli vähän myöhemmin. Mennään nyt siis 6+1 :) Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että kaikki menee loppuun saakka hyvin :Heartred

Muokattu viimeksi:
Onpa mieltä ilahduttavaa ja rauhoittavaa lueskella teidän onnellisia uutisia Jospa jaksaisi odotella ensi tiistaihin, että löytyykö silloin kohdusta ketään. Vaikka oireita on, niin kyllähän sitä kaikenlaisia kauhuskenaarioita kelailee mielessään.

Ää, vielä viikko ar-ultraan! Tunnustan, että kattelin, josko tälle päivälle tai viikonlopulle olis löytyny aikoja, muttei ollut :D Niin tällä mennään. Nyt siis 6+3.

Ää, vielä viikko ar-ultraan! Tunnustan, että kattelin, josko tälle päivälle tai viikonlopulle olis löytyny aikoja, muttei ollut :D Niin tällä mennään. Nyt siis 6+3.

Mulla nyt 6+1, ja melkein jo tänään soitin yhteen ultra paikkaan, et olisko maanantaille aikoja :D Ainut mikä hillitsee, on erittäin huono rahatilanne :(

Minä kävin ultrassa. Kaikki oli niin kuin pitääkin. Mikä fiilis! Lääkäri kuitenkin sanoi, että ”Sitten ensimmäisen kolmanneksen jälkeenhän vasta voi huokaista.” Minusta aika erikoinen kommentti...

Hienoa että kaikki oli hyvin. Lääkärit ja muut terveydenhuollon ammattilaiset ei aina osaa olla ihmisystävällisiä! Jätä tollaset kommentit saunan taakse..

Minä kävin ultrassa. Kaikki oli niin kuin pitääkin. Mikä fiilis! Lääkäri kuitenkin sanoi, että ”Sitten ensimmäisen kolmanneksen jälkeenhän vasta voi huokaista.” Minusta aika erikoinen kommentti...

Kaikki tiedostaa ensimmäisen kolmanneksen riskit, joten lääkäriltä täysin tarpeeton kommentti. :shifty: Hienoa että kaikki vaikutti hyvältä.

Ihanaa että ultrassa oli kaikki hyvin!
Tuohon kommenttiin, perustunee ihan siihen faktaan, että vaikka syke näkyisikin ar-ultrassa, keskenmenon todennäköisyys on silti vielä jopa 12 prosenttia.

Ihanaa että ultrassa oli kaikki hyvin!
Tuohon kommenttiin, perustunee ihan siihen faktaan, että vaikka syke näkyisikin ar-ultrassa, keskenmenon todennäköisyys on silti vielä jopa 12 prosenttia.

Totta. Onneksi keskenmenon todennäköisyys kuitenkin pienenee, kun syke on todettu.

Takaisin