Alkuraskauden ultra

Tämän takia itse jätän ar-ultran nyt väliin. Kummassakin km:ssa sykkeet näkyivät hienosti 6+, vaan kehitys loppui silti viikko-pari ultran jälkeen. Maltan nyt odottaa nt-ultraa ja varmaan dopplerilla koitan hakea sykettä 10-viikosta eteenpäin (jos vuoto ei ala aiemmin). Muistaakseni esikoisesta kuuluivat 10+jotain.

Mulla ei vaan yksinkertaisesti kestä psyyke odotella nt-ultraan. Mielummin saan parin viikon säteellä kuulla alkion mahdollisesti kuolleen, kuin että vasta ekan kolmanneksen lopussa. Mulla kun ei nuo kkm:t oo oireilleet kivuilla eikä vuodoilla, niin en ois mistään voinu niitä päätellä ellei oma fiilis olis ollu niin selvä. Eka kkm tosin todettiin jo ar-ultrassa, oli tyssänny kehitys jo 5+3.

Mä taas kävin viime raskaudessa varhaisultrassa huvikseen kun kätilön ultran sai melko halvalla, ei mitään vuotoja tai poikkeavaa ja oireet lähes identtiset kuin normaalisti edenneessä esikoisraskaudessa. Todettiin kuitenkin tuulimuna, kehitys tyssännyt alkuunsa, mitään alkiota ei ollut koskaan ollutkaan. Mulle oli tärkeä saada kuulla se niin aikaisin kuin mahdollista. Mulle varhaisultra on sikäli tässä raskaudessa täysi must, että vaikka järjellä tietää että missä hyvänsä vaiheessa voi mennä pieleen, niin kai se on jotenkin luonnollista pelätä erityisesti sitä että käy huonosti juuri sillä samalla tavalla kuin viimeksikin. Ja se "sama kuin viimeksi" on omalla kohdalla poissuljettu sillä että siellä näkyy ylipäänsä jotain.

Meillä on ens viikon maanantaina ar-ultra. Kuluspa aika äkkiä! Jännittää kovasti!

Meillä on neuvolassa ultralaite ja sitä saa hoitajat käyttää silloin, kun ei ole lääkäriä neuvolassa. :) Viime raskaudessa ihan yllätyin, kun terkka sanoi ensimmäisellä käynnillä, että mennäänkö kokeilemaan, näkyykö jo jotain ja näkyihän siellä.

Nyt en ole edes soittanut neuvolaan vielä, kun menossa vasta rv 4+6.

Minä oon varannut tuonne 10 viikolle ultran. Loppuviikosta sitten eka neuvola. Tietää ainakin neuvolaan mennessä, että on mitä neuvoloida. Ekassa raskaudessakin oli kyllä mukava tietää. Yhtä oireetonta on tämä alku.

Kohta alkaa jo monella olemaa ne ekat ultrat. Toivottavasti kaikilla teillä olis kaikki niinkuin pitääkin.

Itse pitäis odotella siihen nt-ultraan asti että pääsee kurkkaamaan

Itse soitin juuri ensimmäisen neuvola-ajan :)
Taidan tällä viikolla soitella myös aikaa varhaisultraan jonnekin rv8 maihin.
Viime raskaudessa kävin femedassa.

Ei mulla psyyke kestä sinne nt-ultraan :D
Haluan tietää mahdollisimman aikaisin että sykkiikö sydän.

Nyt olisi varattuna aika Femedaan ultraan 12.3. :nailbiting: Päätin mennä samalle, kuin esikoisesta, koska kyseinen gyne oli niiiin ihana. Hänelle saa vain hyyyyvin vähän aikoja enää. Taitaa eläkepäivät lähestyä hänellä.
Viimeksi muistelisin että hintaa jäi 120-140€ :wtf: Ei ole halpaa, mutta kerrankos sitä.

Hupakko86 Oliko siulla ovulaatio miten varmasti tiedossa? Ja mikä kp plussasit?

Takaisin