Alkuraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania ultrakuulumisia täällä!
Varasin nyt ajan uusintaultraan ens maanantaille. Viikko pitää vielä odottaa tietoa onko mennyt kesken vai onko viikot vaan niin eri kuin ajattelin. Nämä on kyllä ollut varmaan elämäni pisimmät kaksi viikkoa :schocked028

Meillä tänään mun vanhemmat soitti ja kertoi, että he voisivat kustantaa alkuraskauden ultran! Aivan mahtavia! :)Tosin oon nyt silti vähän kahden vaiheilla menenkö, kun jos siellä joku hullusti on niin eihän sille mitään mahda :sad001 ja odotella täytyisi vielä kuitenkin kolme viikkoa ainakin. Ehkä otan hinnoista vähän selvää. Kun mietin vain että voisihan sille rahalle olla myöhemmässä vaiheessa myös hyödyllisiä käyttökohteita jos haluavat silloin avustaa jotenkin.

Moi kaikille! Uusi odottaja täällä! :)

Mulla oli viallisen munanjohtimen takia riski että tulee kohdun ulkoinen raskaus, niin tänään (5+6 omien laskujen mukaan) kävin ultrassa ja siellä näkyi että ihan oikeaan paikkaan on kiinnittynyt! Pääsen 6.6. käymään uudestaan tarkistamassa kehitystä. Asuinmaassani pääsen onneksi ilmaiseksi tekemään kaikki nämä tsekkaukset.

Onko kukaan käyny Helsingissä tai Vantaalla ar-ultrassa? Oon yrittäny noita hintoja katella, mut esim. Aavassa on ultraus 112€+ toimistomaksu 15.90 + lääkärinpalkkio jne. Kela ei varmaan tue ollenkaan?

Takaisin