Alkuraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä myös hyviä uutisia!! Pieni sydän siellä löi:Heartred, viikkoja oli vähemmän kuin neuvola täti laski. Mutta ovulaatiotestin plussaan viikot täsmää just! Eli mennään vasta 7+0/1. Kyllä helpotti nähdä pieni siellä . Viimeksi kun ensimmäinen kommentti oli vain että täällä ei nyt ole kaikki hyvin! Kahden viikon päästä uusi aika jolla varmistetaan että kasvaa normaalisti! Sit vasta neuvola aika, kun ollaan varmemmilla vesillä! :love017

Kyfi16, ihanaa! Onnea nyt mukavista ultrakuulumisista.

Knee, onnea hyvistä ultrakuulumisista sinnekin! Paljonko siis oletit viikkoja olevan?

Keiju90 sielläkin onnistunut ultrakäynti ♡

Mami', kiva että näkyi jotain kuitenkin!

Vielä viikko pitäisi jaksaa omaa ultraa odottaa.
Ymmärsin, että lähinnä päivät vaan heittää. Tällä hetkellä en siis tiedä onko rv 7 jo..

Mähän kerroin tuolla aikasemmin miten pari viikkoa sitten ei näkynyt oikein mitään... ehkä joku ruskuaispussin reuna. Ja pelotti ihan kamalasti odottaa tähän ultraan...

Tänään kävin neuvolassa ja pieni siellä olla pöllötteli <3 Sydän sykki ja vastasi viikkoa 6+, itse laskin että olisi jotain 7+2 ovulaatiosta ja menkoista yli 8. Mutta tiedän aika hyvin että ovis ois ollu tuolloin. Pienihän se oli ja nyt rupes mietityttään että voiko heittää näin nää laskelmat vaikka tietää hyvin hedelmöittymispäivän... onkohan joku vialla?
Mutta onnellinen olen että syke näkyi ja kohdussa tosiaan oli asukas :Heartpink

Mymmeli, voi kun ihanaa että sieltä löytyi syke. Pidän peukkuja että kaikki menee hyvin.

Mullakin tuonne perhe-arteen ar ultra varattuna :) mäkin ainakin äkkiseltään totesin sen olevan halvin, vaikka joudunkin himppusen pidemmältä sinne matkustamaan. Jännällä odotan jo ja toivon hyviä uutisia!

Uskaltaudun minäkin kommentoimaan tähän ketjuun. Kävin eilen Perhe-Artessa Käpylässä ja sieltä löytyi pieni ihmisen alku ja syke. 28 kierron mukaan olisi ollut 7+2 eilen, mutta ultraaja sai tuloksen 6+6. Hieman aina alkaa stressaamaan kun lukee näitä ketjuja, kun omien laskujen mukaan kuitenkin pitäs olla aika tarkka kierto, mut eiköhän siellä kaikki ole hyvin <3
Takana on maaliskuussa todettu km, jonka sain selville vasta rv 12 ja keskenmeno oli tapahtunut heti alkuun. Nyt toivotaan lisää ihania ultrakuulumisia tänne kaikille! <3

Scarlet_89 saako kysyä että silloin kun sinulla oli tuo keskenmeno niin oliko oireet loppuneet vai jatkuiko ne?
Ite oon onnellinen että oireita on vankasti, etoo koko ajan ja oon jopa oksentanut, jospa se ois merkki että raskaushormoneita on hyvin ja asiat hyvin.... Vähän vaan pelottaa tuo ettei oikein vastannut viikkoja... mutta näillä mennään :)

Ja ihana että sullakin oli nyt kaikki hyvin <3

Hunajapupu,
Kävin itse tänään Perhe Artessa Käpylän aseman lähellä, toimistomaksuineen 84€. Todella mukava kätilö teki ultran Syke ja katkarapu löytyi ja varmistui rv.6+2
Kiitos Hirmuli ja muut. Mä varaan tuolta kanssa ajan :grin

Multa taitaa jäädä ultrat väliin :sad001 Oon soitellut ympäri Tamperetta ja aivan kamalia hintoja! Ultrat plus lääkärin maksut niin yhteensä tulis käynnille hintaa useimmissa paikoissa 150 ja ylikin!

Ovumialla vähän halvempi, mutta sinne otetaan vaan jos heidän omilta asiakkailta jää aikoja.

Ärsyttää :shifty:

Varasin äsken ultran sieltä perhe-artesta. Hui, ihan kamalasti alkoi perhoset lentelemään masussa. Se on 8.6. Eli kahden viikon päästä :oops: Silloin pitäis olla tasan 7+0. Kiva juttu, koska eka neuvola on vasta 20.6.

Tsemppiä ultriin :-) itse ajattelin nyt kuitenkin oottaa npultraan, vaikka vaikeaa on :-D

Takaisin