Alkuraskauden oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Elennah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ejams, mulla ainakin oli yhtenä päivänä aivan järkyttävä olo kokopäivän, koska unet jäi lyhyeksi ja syöminenkin oli nii ja näin. Seuraava päivä olikin paljon parempi kun sai nukuttua kunnolla. Jospa sullaki olisi kyse vain siitä:) Mulla ei kyllä ole sen jälkeen ollut pahaa oloa kuin hyvin lievästi ja satunnaisesti lyhyen aikaa..

Mullakin kutisee tissit välillä. Tänään kun olin kuntosalilla ja tottakai sielläkin alkoi kutiamaan tissit, eipä ollut kiva treenata. :D Ja nyt ei enään kutise, vaan ovat kosketus arat..

Vaikka plussaamisesta ei ole vielä kauaakaan olen huomannut väsymystä, vatsan outoa kuolintaa ja palan tunnetta kurkussa joka toivottavasti ei enteile alkavaa pahoinvointia. Esikoisen odotuksessa oksensin rv 6-16. Toisessa raskaudessa en kertaakaan. Jäädään odottamaan mitä tulee tapahtumaan.

Joo, tissit kutisee ja pää. Pään kutina on tosin jo vanha vaiva, joka ei kadonnut edes luomushomppoolla. Saa nähdä, pitääkö tässä lähteä kampaajalle hakemaan jotain hypersuperkosteuttavaa päänahanhoitoainetta. Eilen alkoi sitten se nivuskipu, ja jokailtainen pahoinvointi alkoi tavallista aikaisemmin.

Mulla on tullut uutena kivana oireena ummetus ihan kamalaa
Mulla ollu kanssa jo kuukauden päivät, tosi inhottavaa ja tuntuu viä turvonneemmalta.. Tänään iski maha rikki ku söin jäätelöö niin helpotti hetkeks.. Mut sama ongelma varmaa taas parissa päivässä :/ :) tsemppiä!

Mä oon kanssa kärsinyt koko ajan vähän ennen plussaa ummetuksesta eikä loppua näy :( microlaxit otin kehiin eilen, mutta ei auttanut kunnolla :( pregorion jauhetta käyrän 2pss päivässä pehmittään vatsaamut p* ei vaan kulje. Ihan jäätävä turvotus sen takia jo.

Joo mä olen ihmetellyt kans kun jalat kutiaa ja oon yrittänyt rasvata kovasti jos se on kuivuutta mikä kutisee :)

Voimia sagatar, kamalaa kun epätietoisuudessa joutuu kärvistelemään, toivottavasti saat pian selkoa asiaan.

iltaväsy on jotain lamauttavaa, oon monena iltana ajatellut että kun saan ilta-askareet tehtyä ja kuopuksen nukkumaan niin teen sen, ton ja tän vielä, mutta nukahdan itse samalla kun nukutan likkaa. Tuntuu ettei saa mitään aikaiseks..
ja yövessaramppaaminen on myös alkanut.

Tuo ummetus on niin ikävää. Itsellä sitä kesti vain reilun päivän, mutta olin kyllä hätää kärsimässä. :( Tsemppiä tuon ikävän oireen kanssa kamppaileville!

Näkkileivästä ja appelsiinimehusta tullut itselle korvaamattomia aamuisin, ilman niitä mä en olis selviytynyt aamuista. Ja ei puhettakaan, että aamupuuro tai kahvi menisi alas..

Mä en kans jaksa tehdä mitää, tosi vetämätön olo koko ajan :/ onneks pääsee töihin huomenna, toisaalta ressaan miten jaksan töis..

Täällä väsymys on alkanut. Kahtena viimeisenä yönä olen nukkunut 10 tunnin yöunet. Muita oireita ei oikeastaan ainakaan vielä paitsi vatsan juilintaa, palelua ja ajoittaista lyhytaikaista kuvotusta. Tänään 5+0. :)

En tiiä kuuluuko tänne vai minne, mutta koska ottaisitte lääkäriin yhteyttä flunssan takia? Vkl jälkee alkoi kurkkuun hieman koskea ja nyt on nenä tukossa ja superväsyfiilis...kuumetta ei vielä oo

Niemja täällä kutisee myös jalat ja vatsa!!

Täällä nyt tänään eka päivä kun töissä joutui avaamaan napin housuista :D

Spunk paljon sulla viikkoja kasassa? :) täällä tää turvotus vasta alkoi että millon toivoa olis tän laskusta!

Mä oon niin ailahteleva nykyään, itkua vääntänyt tänäänkin pari-kolme kertaa, nälkä on koko ajan ja vatsan pöhötys kasvaa iltaa kohden..! Onneks viime viikon mahatauti jätti vain vähäisen ajoittaisen etovan tunteen. Tissit ja maha kutiaa ihan hulluina ja iho on muutenkin superkuiva. Viikkoja takana 8-9, tarkempaa en tiedä..

Takaisin