Alkuoireita

Onko teillä muilla noussu aamulla kauhee hiki pintaan ja vähä paha olo? Ku nousin sängystä nii tuli ihan kauhee hiki ja oli pakko mennä sohvalle vähäks aikaa. Sit mulla tuli vähä paha olo samaan aikaan. :S

Rv 7+4

Tänään aamusta todella huonoa oloa ja vatsakipuja. Onneksi pahimmat menivät itsestään ohi, vähän jo alkoi jännittää kun enhän minä tuon esikoisen kanssa oikein lääkäriin olisi päässyt ennen kuin mies tulee... Ilmeisesti säikähdyksellä selvittiin.

Onko teillä muilla päänsärkyä? Mulla on ollu nyt parina päivänä, ja mietin onko vaan joku niskajumi, vai liittyykö raskauteen?:D

Haiidi, mulla ei oo ollu yhtää pää kipee, pikemminkin todella hyvä olo :) voi olla niska jumissa?

Mulla kyllä särkee aina välillä vähäsen, en kans tiiä sit minkä piikkiin se menee, ainakin koitan juua paljon :)

Mulla on tänään eka päänsärky päivä. Viime raskaudessa ei särkeny päätä ollenkaan yhtä kamalaa migreenipäivää lukuunottamatta.

Viime raskaudessa mulla tuli se järkyttävä hammassärky, reikää ei ollut ja hammaslääkäri sanoi sen johtuvat hormooni muutoksista :D jos tälläkin kertaa tulee hammassärkyä nii en mee lääkäriin

Täällä myös päänsärkyä niin tässä kuin edellisessäkin raskaudessa.

On kyllä päivissä eroa mitä oireisiin tulee. Eilen olin viittä vaille valmis oksentamaan ja tänään on vain voimaton krapulaolo, sohvalta jaksaa liikkua vessaan ja jääkaapille. Mielenkiinnolla odotan ensi viikkoa ja töiden alkua, kun ei pääsekään lepäämään aina tarpeen tullen.

Kohtua ja munasarjoja kiristelee myös kovasti välillä.

Mulla oli ihan jatkuvaa ientulehdusta viime raskaudessa, vaikka oon tosi huolellinen harjaaja. Piti käyttää ihan särkylääkkeitä, että selvisin pahimman yli. Jos ikenet alkaa tuntua aroita, suosittelen köyttämään apteekin hammastahnaa, se estää tosi tehokkaasti raskauden aiheuttamia suuongelmia. Mun ien ongelmat alkoi puolessa välissä raskautta ja jatkui pitkään siitä. Meridol hammastahna on tosi hyvä ja jos on tlanne päälle löytyy alkoholittomia suuvesiä.

Mä epäilin ensimmäisen kerran raskautta kun mies haisi suihkun jälkeen homeelle Hänen käyttämä suihkugeeli siis haisi ihan kauheelle. Viimeraskaudessa kans jotku saippuat oli aivan karseen hajusia tyyliin vessanraikastin+piparkakku Maalasin pari tuolia viikonloppuna ja nyt ne haisee mun menään tunkkaiselta ullakolta. Kahvi jäi taas pois kuin seinään karseen maun vuoksi, yleensä menee n 6 isoa kuppia päivässä. Nyt himoitsen Earl greytä Muista oireista ainakin vois mainita huimauksen, vatsan nippailut, vessassa ravaamisen ja matkustuspahoinvoinnin. Niin ja nännit on olleet tummemmat jo 3 viikkoa.

Tuleeko teiltä runsaasti valkkarii? :o Mulla rv 6+2 ja tulee kyl paljon, semmosta ihan valkosta. Mahassa juilii yhä. Nännit on arat ja oon koittanu tihrustaa onks ne tummunu, ehkä vasta aavistuksen entiseen...

Mulla on viime päivinä ollut ajoittain kouristavia, menkkamaisia mahakipuja, välillä aika koviakin :( Onko muilla? Minkälaiset mahakivut mahtaa olla alkuraskaudelle normaaleja, tarviiko näistä huolestua?

iivje, kai ne voi olla aika koviakin :( Mulla ainakin oli enemmän sillon just plussan aikoihin, mut tosiaan johtunee tosta kohdun asennosta. Ja luulis et synnyttämättömillä niitä on muutenkin enemmän, kun kohtu ei oo vielä ennen venyny. :) Toki kantsii varmaan soitella vaikka päivystykseen jos tosi koviksi yltyy!

Iivje, mulla oli tosiaan tänään aamupäivällä noita, joskin mä sanoisin, että mulla tuntuvat supistuksilta (tai melkein jopa pahemmilta :rolleyes: ). Mulla tosiaan hellitti itsekseen ne päivän aikana, ehkä se oli se lepo mikä helpotti. En tiedä, mutta toivottavasti eivät uusiudu. :/

Takaisin