Alkufiilistelyt

Mulla oli eilen tosi kovia vatsa-, ja selkäkipuja:sad001
Mutta ei vuotoa ainakaan toistaiseksi.
Mietin soitanko tänään päivystykseen naistenklinikalle.
Tuli ihan sellanen olo, etten oo enää raskaanakaan. :arghh:

Mulla on siis taustalla pari kkm, joissa viimesimmässä oli paha selkäkipu. Pyyhittäessä jäi vähän verta, ja sit alkoikin saatanalliset vatsakivut.(supistukset?)
Siksi on tästä selästä nyt ihan kakkana. Ja varsinkin eilisistä vatsakivuista...

Täältäkin ujosti moikkaillaan. Lauantaina tein viikkonäyttöisellä plussan 2-3 vko. Eilen testasin vielä perusdigitaalisella, kun sellainen oli kaapissa. Nyt olis 4+2, eli tosi alussa mennään. Toivottavasti kaikki menee hyvin! ❤

Onnea plussasta ja tervetuloa joukkoon! ❤

Mulla oli eilen tosi kovia vatsa-, ja selkäkipuja:sad001
Mutta ei vuotoa ainakaan toistaiseksi.
Mietin soitanko tänään päivystykseen naistenklinikalle.
Tuli ihan sellanen olo, etten oo enää raskaanakaan. :arghh:

Mulla on siis taustalla pari kkm, joissa viimesimmässä oli paha selkäkipu. Pyyhittäessä jäi vähän verta, ja sit alkoikin saatanalliset vatsakivut.(supistukset?)
Siksi on tästä selästä nyt ihan kakkana. Ja varsinkin eilisistä vatsakivuista...

Voi ei! Täällä on ohjeistettu olemaan neuvolaan/terveyskeskukseen yhteydessä noista oireista ennen rv22. Onko siellä ohjeistettu, että saa soittaa jo naikkarille? Onko vieläkin kipuja? Soita heti aamusta neuvolaan ja kysy, mitä teet? Tsemppiä! ❤

Voi ei! Täällä on ohjeistettu olemaan neuvolaan/terveyskeskukseen yhteydessä noista oireista ennen rv22. Onko siellä ohjeistettu, että saa soittaa jo naikkarille? Onko vieläkin kipuja? Soita heti aamusta neuvolaan ja kysy, mitä teet? Tsemppiä! ❤

Mulla on seuranta nkl lla.
Ja mun tuleva neuvolakin on toisella paikkakunnalla. Mut kivut kyllä meni ohi, ei vuotoa, ja vähän etovaa oloa pukkaa päälle.

Mulla on seuranta nkl lla.
Ja mun tuleva neuvolakin on toisella paikkakunnalla. Mut kivut kyllä meni ohi, ei vuotoa, ja vähän etovaa oloa pukkaa päälle.

Huh, tärkeintä, että kivut on ohi eikä ole vuotoa! :)

Ja noi selkäkivutkin kyllä rauhottu eilisen jälkeen ku naps vaan.

Joo se on jännä, miten noita kipuja ja oloja tulee ja menee. Yleensä mulla ne tulee ainakin iltaisin. :)

Joo niin on. Koittaa saada unta ja rauhoittua, niin johan alkaa jomottelut sun muut:grin

Mulla on tänään kp.25 ja dpo 10 tai 11. Riippuen kummasta testistä lasken, liuskasta vai digihymystä. Että tooooooosi varhain sain viivan. Vielä ei meinaa uskoa todeksi.
Onnea! Mahtavaa nähdä täällä vahvistuvia haamuja

Onnea! Mahtavaa nähdä täällä vahvistuvia haamuja

Kiitos! Tässä mun eilinen ylläriviiva, niin näet mikä oli lähtötilanne. Ei kuvasta edes kunnolla näe :grin

Liitteet

• IMG_20200608_103819.jpg
    IMG_20200608_103819.jpg
    20 KB · Katsottu: 19
Joo mä kans rakastan näitä haamuvaiei -tyyppisiä kuvia! ❤ Ja hienosti on Muumimuki vahvistunut tosta viiva!

Onko kukaan vielä joutunut oksentamaan? Mulla on ollut aiempina päivinä välillä lievää etovaa oloa, mutta tänään on tuntunut olo pahentuneen kyllä selvästi ja tulee sellaisia etovia yskähdyksiä. Viime raskaudessa mulla alkoi pahoinvointi samalla tavalla ja kesti 16 viikolle ja oksensin 10 kertaakin päivässä.

5+4

Kiitos! Tässä mun eilinen ylläriviiva, niin näet mikä oli lähtötilanne. Ei kuvasta edes kunnolla näe :grin
Oho tää olikin eri ketju, oon itse vielä tuolla Raskaaksi 2020 seurannut sun ja muiden viivoja. o_O itellä yk4 tässä kuussa tulossa, ovis noin puolen kuun aikaan. Miten mones yk sulla olikaan? :happy:

Oho tää olikin eri ketju, oon itse vielä tuolla Raskaaksi 2020 seurannut sun ja muiden viivoja. o_O itellä yk4 tässä kuussa tulossa, ovis noin puolen kuun aikaan. Miten mones yk sulla olikaan? :happy:

Mää oon tosiaan vielä sielä aktiivisesti mukana, kunnes tää tästä vahvistuu selkeästi. Meillä on yk 1! Epätodellista.

Onnea!
Oltiinkin tossa raskaaksi 2020-ryhmästä?
Olikohan täällä muita tosta ryhmästä?
Kävin aina välillä lukemassa sitä, mutta keskusteluun en osallistunut. Oli sen verran vieras aihepiiri noi ovulaatiotestit ym.

Takaisin