Alkufiilistelyt

Hei mammat! Pari(kymmentä) plussatestiä myöhemmin uskallan liittyä joukkoon. Keskiviikkona tein ekana haalean plussan, kun vuodon olisi pitänyt alkaa tiistaina. Tänään siis 4+5. Olo on vieläkin kovin epätodellinen, vaikka raskaus tuntuu "painona" alamahalla. Muita oireita ei ole. Entuudestaan meillä molemmilla on lapsia aiemmista liitoista. Tämä ensimmäinen yhteinen☺

Tervetuloa!
Me mennäänkin sitten ihan samoilla viikoilla!:happy:

UOTE="Coda, post: 3834086, member: 94511"]Tervetuloa!
Me mennäänkin sitten ihan samoilla viikoilla!:happy:[/QUOTE]

Tai siis. Flon mukaan mulla myös 4+5, mutta vaun 4+4. Miksiköhän heittää noin:pompus:

Tervetuloa uusille!

Mulla tuli eilen illalla verta ja oon nyt aika pelokas, että mitähän tuleman pitää. Selkä on ollut kipeä, mutta ajatellut sen johtuvan kämpän puunaamisesta. Taloasiatkin ehkä järjestyy ja olin eilen jotenkin super innoissani ja sitten...

No, ei tullut paljoa ja yöllä ei ole tullut ja kipuja ei ainakaan nyt ole. Aloin kuitenkin miettimään pitäisikö mennä joka tapauksessa varhaisultraan, jos siis toivon mukaan jatkuu raskaus...

Tervetuloa uusille!

Mulla tuli eilen illalla verta ja oon nyt aika pelokas, että mitähän tuleman pitää. Selkä on ollut kipeä, mutta ajatellut sen johtuvan kämpän puunaamisesta. Taloasiatkin ehkä järjestyy ja olin eilen jotenkin super innoissani ja sitten...

No, ei tullut paljoa ja yöllä ei ole tullut ja kipuja ei ainakaan nyt ole. Aloin kuitenkin miettimään pitäisikö mennä joka tapauksessa varhaisultraan, jos siis toivon mukaan jatkuu raskaus...

Voi ei Meks, varmasti säikäyttää! Monellahan noita pieniä vuotoja on ja ovat ihan harmittomia, toivottavasti myös sulla olisi tästä kyse. Kipuihin ja vuotoon vedoten voi yrittää päästä varhaisultraan myös julkiselle.

Tervetuloa uusille!

Hyvä jos ei kipuja ole. Kannattaa varmaan varata ultra. Ainakin oman mielenrauhan tasaamiseksi.

Itse Rupeen myös kallistumaan sen varhaisultran puoleen noiden selkäkipujen takia. Ei siinä, menee kesken jos menee, mutta en ala viikkoja/kuukausia kantamaan kuollutta sisälläni.
Tänään ei enää ole niitä vähäisiä tuntemuksia tisseissäkään.

Voi ei Meks! :/ Tuliko paljon verta? Suosittelen varhaisultraa kyllä! Sinne kannattaa kuitenkin mennä vasta, kun on vähintään 6+3 viikkoja.

Ja onnittelut plussasta Divine ja tervetuloa joukkoon! ❤ Ihana, että oot tehnyt parikymmentä raskaustestiä! :D Ymmärrän fiiliksen! :)

Voi ei Meks! :/ Tuliko paljon verta? Suosittelen varhaisultraa kyllä! Sinne kannattaa kuitenkin mennä vasta, kun on vähintään 6+3 viikkoja.

Ei tullut onneksi paljoa ja nyt tosiaan lakannut. Keskimmäisen raskausaikana vuosin n. 2vk viikoilla 8-9, joka päivä varmaan muutaman ruokalusikallisen verran ja kaikki oli silti hyvin. Silloin nt-ultrassa näkyikin joku hematooma, joka oli ilmeisesti vuodon syy.

Näistä ei oikein koskaan tiedä, mutta niinhän se menee koko raskauden ajan. Sitten kun alkaa liikkeitä tuntemaan, niin itsellä huoli helpottanut. Tosin mulla on ollut kaikissa raskauksissa hepatogestoosi, joten semmoistakin ehkä loppuraskaudessa odotettavissa. Siinä oli tietysti se hyvä puoli, että pääsi viikottain äitiyspolille tarkastukseen. Sairaalaan en joutunut sen takia jäämään.

Hyvä jos ei kipuja ole. Kannattaa varmaan varata ultra. Ainakin oman mielenrauhan tasaamiseksi.

Itse Rupeen myös kallistumaan sen varhaisultran puoleen noiden selkäkipujen takia. Ei siinä, menee kesken jos menee, mutta en ala viikkoja/kuukausia kantamaan kuollutta sisälläni.
Tänään ei enää ole niitä vähäisiä tuntemuksia tisseissäkään.

Toivottavasti kaikki on hyvin. Onko selkä edelleen kipeä?

Toivottavasti kaikki on hyvin. Onko selkä edelleen kipeä?

Edelleen on kipeä. Mutta ei tosissaan vuotoja eikä isoja kipuja niin menkööt.
Luin, että taaksepäin kallistuva kohtu saattaa olla syynä jo näinkin alussa.
Mulle joskus gyne sano tosta taaksepäin kallistuneesta kohdusta, niin se saa nyt olla syypää selkäkipuihin kunnes toisin todistetaan:grin

Edelleen on kipeä. Mutta ei tosissaan vuotoja eikä isoja kipuja niin menkööt.
Luin, että taaksepäin kallistuva kohtu saattaa olla syynä jo näinkin alussa.
Mulle joskus gyne sano tosta taaksepäin kallistuneesta kohdusta, niin se saa nyt olla syypää selkäkipuihin kunnes toisin todistetaan:grin

Mullekin on muuten sanottu, että on taaksepäin kallistunut kohti.

Ei tullut onneksi paljoa ja nyt tosiaan lakannut. Keskimmäisen raskausaikana vuosin n. 2vk viikoilla 8-9, joka päivä varmaan muutaman ruokalusikallisen verran ja kaikki oli silti hyvin. Silloin nt-ultrassa näkyikin joku hematooma, joka oli ilmeisesti vuodon syy.

Näistä ei oikein koskaan tiedä, mutta niinhän se menee koko raskauden ajan. Sitten kun alkaa liikkeitä tuntemaan, niin itsellä huoli helpottanut. Tosin mulla on ollut kaikissa raskauksissa hepatogestoosi, joten semmoistakin ehkä loppuraskaudessa odotettavissa. Siinä oli tietysti se hyvä puoli, että pääsi viikottain äitiyspolille tarkastukseen. Sairaalaan en joutunut sen takia jäämään.

Okei, hyvä, että ei tullut paljon ja vuoto lakannut. Helposti tollaset vuodot säikäyttää.

Hmh. Ei sitä tällä hetkellä uskois olevansa raskaana ilman, että noi menkat jääneet.
Muuten on kyllä niiiiiin oireetonta.
No, toi selkä ja silloin tällöin vähän etoo.

Täältä varovainen liittyminen helmikuisiin. Maanantaina plussa, torstaina oli vahvistunut. Tissit vähän oireilee, ei juurikaan muuta. Tänään WC:ssä ravaamista. Maaliskuussa oli alkuviikoilla keskenmeno, alaselkäkipu oli silloin kovana oikeestaan koko ajan, jo ennen plussaa. Jos tää pysyy menossa mukana, ni haluan varhaisultran ja tietää, onko elämää ja oikeassa paikassa. Ei oo kovin luottavainen olo...

Onnea plussasta ja tervetuloa joukkoon PK! ❤ Ymmärrän, että on vaikea luottaa raskauteen tuollaisen kokemuksen jälkeen. Pidetään peukkuja, että nyt menee kaikki hyvin! Varasitko jo varhaisultran? :)

Hmh. Ei sitä tällä hetkellä uskois olevansa raskaana ilman, että noi menkat jääneet.
Muuten on kyllä niiiiiin oireetonta.
No, toi selkä ja silloin tällöin vähän etoo.
Sama. Mielialat toki heittelee lisäksi.
Mutta jotenkin niiiiin outoa. Niin vaikeaa uskoa koko raskauteen.

Jotenkin hankala päivä tänään. Koko ajan on hengästyttänyt. Välillä ollut keuhkokipujakin hengästymisen takia. Lisäksi on ollut menkka-/endokipuja eri puolilla vatsaa. Ja nyt on vasta 5+2. :D

Mullakaan ei vielä mitään oireita. Mutta ollaan kaikki tosi aikaisilla viikoilla, ei ole välttämättä mitenkään outoa tai huolestuttavaa ettei vielä ole mitään selkeää :)

2v yritetty ja vihdoin se plussa tuli ja vielä tosi selkeenä :)
Tutuille ei vielä uskalla hehkuttaa, jos ei kaikki menekkään hyvin, mut kai täällä hiukan uskaltaa :)

5+0 olis menossa nyt ja LA 7.2

Hirvee väsymys painaa ja heti, kun jotain "rankempaa" tekee, niin hengästyy. Vettäkin tulee juotua reilusti, kun jano on vähän väliä ja tissit aristaa.

Takaisin