Alkufiilistelyt

Jotenkin hankala päivä tänään. Koko ajan on hengästyttänyt. Välillä ollut keuhkokipujakin hengästymisen takia. Lisäksi on ollut menkka-/endokipuja eri puolilla vatsaa. Ja nyt on vasta 5+2. :D

Itseasiassa oon huomannut ihan saman koiran kanssa ulkona käydessä. Hengäsytttää

Mulla tiputtelee taas, nyt jopa pienen kivun kera :sour: yritän olla turhia murehtimatta, mutta kyllähän tässä vähän synkät fiilikset on.

Kaiken muun kivan lisäksi on myös aika paha olo. Vielä en ole oksentanut, mutta sellainen tunne että jossain vaiheessa sekin tulee. Pitikin mennä sanomaan ettei ole oireita :blackeye:

Mun äiti ja isä tulee käymään ensi viikolla, tietysti ennen ultraa. Vähän jo mietin josko kertoisin, mutta nyt tää vuoto toi taas varovaisuutta. Vanhemmat tietävät hoidoista, joten kai heille voisi myös keskenmenosta kertoa. Olis myös kiva kertoa raskaudesta naamatusten, ja asutaan niin kaukana ettei tule kovin usein nähtyä. Valintoja, valintoja.

Mulla tiputtelee taas, nyt jopa pienen kivun kera :sour: yritän olla turhia murehtimatta, mutta kyllähän tässä vähän synkät fiilikset on.

Kaiken muun kivan lisäksi on myös aika paha olo. Vielä en ole oksentanut, mutta sellainen tunne että jossain vaiheessa sekin tulee. Pitikin mennä sanomaan ettei ole oireita :blackeye:

Mun äiti ja isä tulee käymään ensi viikolla, tietysti ennen ultraa. Vähän jo mietin josko kertoisin, mutta nyt tää vuoto toi taas varovaisuutta. Vanhemmat tietävät hoidoista, joten kai heille voisi myös keskenmenosta kertoa. Olis myös kiva kertoa raskaudesta naamatusten, ja asutaan niin kaukana ettei tule kovin usein nähtyä. Valintoja, valintoja.

Voi ei, onpa kurjaa! Tuleeko paljonkin vuotoa vai pyyhittäessä vaan? Toivotaan, että on harmitonta!

Voi ei, onpa kurjaa! Tuleeko paljonkin vuotoa vai pyyhittäessä vaan? Toivotaan, että on harmitonta!

Lähinnä pyyhkiessä, ihan tippa pari ehti tulla pikkareihin. Tosi vähäistä tää siis on, että ei sen puolesta pitäisi olla huolestuttavaa, mutta mulla on myös tukilääkitys edelleen, että pitääkö se sit isomman vuodon aisoissa :confused005 onneksi jo ensi viikolla ultra.

Lähinnä pyyhkiessä, ihan tippa pari ehti tulla pikkareihin. Tosi vähäistä tää siis on, että ei sen puolesta pitäisi olla huolestuttavaa, mutta mulla on myös tukilääkitys edelleen, että pitääkö se sit isomman vuodon aisoissa :confused005 onneksi jo ensi viikolla ultra.

Onneksi on ens viikolla ultra! :)

Onko täällä muuten ketään kilpparin vajista sairastavia? Mulla aloitettiin pari viikkoa ennen plussaa lääkitys kokeiluluontoisesti, kun arvot ei ollut optimaaliset raskautumisen kannalta. Ilmeisesti se auttoi, kun tuli plussa.

Onko täällä muuten ketään kilpparin vajista sairastavia? Mulla aloitettiin pari viikkoa ennen plussaa lääkitys kokeiluluontoisesti, kun arvot ei ollut optimaaliset raskautumisen kannalta. Ilmeisesti se auttoi, kun tuli plussa.

Minä! Mulla löydettiin vajaatoiminta silloin kun yritin saada ensimmäistä lasta. Se ei kyllä ollut ainoa syy sitten miksi tulin raskaaksi, mutta oli yksi syy kyllä! Siitä asti on ollut lääkitys ja nyt siis tämä on jo kolmas raskaus :)

Minä! Mulla löydettiin vajaatoiminta silloin kun yritin saada ensimmäistä lasta. Se ei kyllä ollut ainoa syy sitten miksi tulin raskaaksi, mutta oli yksi syy kyllä! Siitä asti on ollut lääkitys ja nyt siis tämä on jo kolmas raskaus :)

Kiva, että on kohtalontoveri! :) Millaisia arvoja sulla on ollut tässä raskaudessa ja kuinka usein kontrolloidaan? Mulla on tsh vähän yli raskauden viiterajojen ja huomenna vasta ensimmäinen nosto, kun neuvola halus ensin, että käyn labroissa. Ja pelottaa, että enhän mä nyt oo tehnyt jo jotain vahinkoa, kun ei oo tehty sitä annosnostoa heti plussatessa.

Onnea uusille (ja vanhoillekin) plussanneille! En oo vielä soittanut neuvolaan / varhaisultra-aikaa. Varmaan vetkuttelen sen takia, ku viimeksi ehdin neuvolaan innoissani soittamaan ja sit jouduinkin perumaan ajan... Kuukautisista olisi nyt 4+5, oletetusta ovulaatiosta/hedelmöittymisestä muutaman päivän pidemmällä.

Määkin pääsen tänne varovasti kurkistelemaan! Tänään tuli aamulla dpo9/10 (riippuen laskennasta) ekat hailurat viivat testiin. En tehnyt ees aamupissasta. Oon ihan superinnoissani, koska tää on meidän yk1 ja molemmille eka vauva :grin enkä millään voi uskoa todeksi, ja oletan että ei pysy varmaan matkassa tai en nähny viivoja oikein.:rolleyes: Mutta varovainen moikkaus vaan kaikille!

Määkin pääsen tänne varovasti kurkistelemaan! Tänään tuli aamulla dpo9/10 (riippuen laskennasta) ekat hailurat viivat testiin. En tehnyt ees aamupissasta. Oon ihan superinnoissani, koska tää on meidän yk1 ja molemmille eka vauva :grin enkä millään voi uskoa todeksi, ja oletan että ei pysy varmaan matkassa tai en nähny viivoja oikein.:rolleyes: Mutta varovainen moikkaus vaan kaikille!

Onnea!
Oltiinkin tossa raskaaksi 2020-ryhmästä?
Olikohan täällä muita tosta ryhmästä?

Toivottavasti osaan oikein vastata viestiin :grin varovainen onnittelu plussasta:Heartred Seurasin sivusta aktiivisesti tuota raskaaksi 2020-ryhmää. Täällä dpo10, joten aika samoissa mennään, tarrasukkia sinne! :)

Toivottavasti osaan oikein vastata viestiin :grin varovainen onnittelu plussasta:Heartred Seurasin sivusta aktiivisesti tuota raskaaksi 2020-ryhmää. Täällä dpo10, joten aika samoissa mennään, tarrasukkia sinne! :)

Voi kiitos! Jänniä aikoja kyllä eletään, että pysyykö matkassa! Tarrasukkia sinnekin!

Onnea!
Oltiinkin tossa raskaaksi 2020-ryhmästä?
Olikohan täällä muita tosta ryhmästä?

Kiitos! En kyllä ihan äkkiä muista onko muita, kun olin hetken pois kokonaan sieltä. Palasin tän yk1 kierron myötä takas.

Minäkin tuun tänne ihan tosi varovasti kurkistelemaan. Tein tänään aamulla haamujen haamun, testaan ke aamuna uudestaan ja katsotaan onko lähtenyt yhtään vahvistumaan. :nailbiting: Nyt kp25/28, perjantaina vasta pitäis menkat alkaa, joten aikaisessa testattu...nyt ois vasta rv 3+3 ja LA 19.2. En uskalla lisätä itseäni vielä tuonne odottavien listaan, katsotaan sitten jos saan selkeän plussan. Yritän pitää nyt pään kylmänä enkä iloita liian aikaisin :rolleyes::grin

Tää oli yk1 ja kolmas lapsi tuloillaan jos pysyy mukana :Heartred

Tervetuloa uusille! ❤ Toivotaan, että haamut alkaa vahvistumaan! :)

Mäkin sain ensimmäisen kerran haamujen haamun dpo10 ja sit seuraavana päivänä vähän selkeempi. Dpo13 lopetin testailun, kun oli selvä viiva, mutta ei mikään kontrolliviiva kuitenkaan. :)

Ja ihanaa, että nyt plussanneiden la on 21.2. Ei siitä oo enää, kun viikko, niin maaliskuiset alkaa plussailemaan! :gen014

Täältäkin ujosti moikkaillaan. Lauantaina tein viikkonäyttöisellä plussan 2-3 vko. Eilen testasin vielä perusdigitaalisella, kun sellainen oli kaapissa. Nyt olis 4+2, eli tosi alussa mennään. Toivottavasti kaikki menee hyvin! ❤

Takaisin