Kävin aina välillä lukemassa sitä, mutta keskusteluun en osallistunut. Oli sen verran vieras aihepiiri noi ovulaatiotestit ym.
No juu. Mäkin kerkesin aan hetken siellä olemaan, kun tulikin tää raskaus sillai suht yllärinä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kävin aina välillä lukemassa sitä, mutta keskusteluun en osallistunut. Oli sen verran vieras aihepiiri noi ovulaatiotestit ym.
Moikka! Tein positiivisen testin viime viikon torstaina ja tänään kävin varhaisultrassa kun ei oltu varmoja menikö edellinen raskaus ollenkaan kesken kun taas plussasin. Mutta tällä hetkellä 5+0 joten ultrassa ei mitään näkynyt vielä ja nyt varattiin kahden viikon päähän uusi ultra. Toivotaan nyt että kaikki menis hyvin.
Tosiaan siis meillä meni kesken edellinen raskaus 5.5 ja nyt taas sitä vaan ollaan raskaana, lääkärikin sano että kylläpä oon tullu nopeesti raskaaks.
Tein nyt sit kuitenkin tänään uuden testin, ja siihen tuli jo selkeät viivat
Nyt ois rv 3+4 ja LA 19.2. Oon vieläkin vähän hölmistynyt, ekasta kierrosta tärppäsi. Oon 30v. ja meillä on kaksi koululaista ennestään, 8v. ja kohta 10v.
Mies ei vielä edes tiedä, on työreissussa ja tulee vasta huomenna kotiin Mietin tässä että kerronko puhelimessa tänään vai odotanko huomiseen että on kotona...ehkä sillekin tekisi hyvää sulatella asiaa hetki itsekseen ensin
Tässä vielä kuvat testeistä, ylempi eilen aamulla ja alempi tänään iltapäivällä, testeinä rfsu herkkä puikko
View attachment 90181
View attachment 90182
Ja minä kerkesin myös olla hetken tuolla Raskaaksi 2020 -ketjussa :)
Onko kukaan vielä joutunut oksentamaan? Mulla on ollut aiempina päivinä välillä lievää etovaa oloa, mutta tänään on tuntunut olo pahentuneen kyllä selvästi ja tulee sellaisia etovia yskähdyksiä. Viime raskaudessa mulla alkoi pahoinvointi samalla tavalla ja kesti 16 viikolle ja oksensin 10 kertaakin päivässä.
5+4
Onko sulta mitattu hcg:tä? Sehän sun tilanteessa varmaan kertois enemmän kuin ultra, kun näkisi laskeeko vai nouseeko arvo.
Hienosti on vahvistunut viiva! :) Mä en ehkä osais olla kertomatta miehelle. :D Tossa olis kyllä mahis keksiä joku kiva ylläri, miten kertoa miehelle, kun tulee työreissulta.
Mie en nyt oikeen yhtään sisäistä tätä raskautta :bag:
Ehkä se jossain vaiheessa iskee tonne tajuntaan, viimeistään synnärillä, jos sinne asti päästään
Mietin jos kävis tällä kertaa varhaisultrassa yksityisellä, ei olla aiemmissa raskauksissa käyty. Katsoin että halvin täällä oli 70€, sen mielellään maksaisin mielenrauhasta Pitää miehen kanssa vielä pohtia.
Ainiin, kerroin miehelle nyt sit puhelimessa tänään. Oli vähän järkyttynyt kun kävi taas näin nopeasti Ihan hyvä että saa vähän sulatella asiaa itsekseen
No nyt on selkeä plussa! Tänään soitan neuvolaan asutaan pääkaupunkiseudulla niin pitää soittaa nyt heti muutenkin kun menee heinäkuulle, että mahdutaan mukaan loma-aikana.
Mieskin näki ja oli onnellinen.
Hieno plussa! :) Toivottavasti saatte neuvola-ajan sumplittua lomakaudesta huolimatta!
Onnea plussanneille! :)
Varasin kans neuvolasta ajan samalla kun oli pojan 5kk neuvola sain parin viikon päähän kun nyt neuvola laski että viikkoja oli eilen 6+2. Omien laskujen mukaan niitä ois kuitenki tänään 6+1. No nyt on hankalaa tietää kumpaa ite käyttää Käytän nyt varmaan omaa laskentaa joka todennäköisesti lähempänä oikeaa Katsoo sit ultrassa miten tarkentuu
Meillä eka neuvola on rv8-10, mutta ajan saa kyllä heti kun on plussannut. Ja vaikka kannattaakin varata heti, varsinkin näin kesällä.Odotan just takaisinsoittoa neuvolasta. Mulle tuli yhtäkkiä hätä että jos ne ei ota mua kun on vasta testattu ja niin aikanen viikko ja jos toi mun testi ei ookaan oikeessa
Meillä eka neuvola on rv8-10, mutta ajan saa kyllä heti kun on plussannut. Ja vaikka kannattaakin varata heti, varsinkin näin kesällä.