Alkufiilistelyt

Moikka! Juuri plussanneena, pelonsekaisin tuntein eteenpäin mulla takana kohdunulkoinen maaliskuussa, jotenkin pelottaa että mitä jos tääkin on varhaisultraan pääsen onneks heti, kun sieltä on jotain näkyvissä. Naistenpolilta sanoivat KU:n jälkeen, että soitella sinne suoraan, kun pos testi tulee, niin tarkistetaan alkion sijainti...

Eli maanantaina heti soitto?

Varovaiset onnittelut Veem, toivotaan että kaikki on hyvin! Saitko jo varattua ultra-aikaa?

Mulle tuli eilen illalla ihan järkyttävä närästys/pahoinvointikohtaus, kesti monta tuntia. Hämmentää, kun esikoisen raskaudessa ei ollut mitään pahoinvointia, mutta ei kai ne raskaudet muutenkaan aina täysin samanlaisia ole.

Jännä tosiaan nähdä tuleeko yleisöryntäystä synnäreille. Mun synnytyssairaala toimii poikkeusluvalla ja esikoista synnyttäessä (syyskuussa) olin ainoa äiti osastolla. Päivä mun jälkeen tuli toinen äiti. Saatiin siis oikein luksuskohtelua :cool:

Heippa.
Täällä tullaan varovasti mukaan.
Eilen plussasin haalean plussan ja la näillä näkymin 13.2.2021. Itselläni on jo neljä poikaa ja tämä on suunniteltu ja viimeinen. Jännittää ihan älyttömästi. Luin täältä että joku muukin miettii olla kertomatta kenellekään raskaudestaan ja muakin kyllä himottaisi olla kertomatta kenellekään. Poikani ovat 10v 8v 5v ja neljäs täyttää kohta vuoden ❤️ takana on kyllä muutama km joten vielä vaan varovaisesti mukana.

Eli maanantaina heti soitto?
Joo pitää maanantaina heti soitella. Eilen tein haamun ja tänää oli sit clearbluella selkee.
Jotenki edellisellä kerralla fiilikset oli niin onnelliset kun vaan sai sen positiivisen tuloksen. Nyt enemmänkin pelottaa ja ahdistaa kun ei tiedä mitä tulossa... viimeks oli henkisesti todella raskasta selviytyä paljon on tapahtunut nyt, tammikuussa ehkäsy pois, maaliskuussa KU ja nyt sit uudelleen raskaana. Let’s hope for the best ❤️

Veem onnittelut plussasta ja tervetuloa joukkoon! ❤ Saako kysyä, miten sulla kohdunulkoinen oireili viime raskaudessa ja missä vaiheessa se huomattiin? Onneksi pääset nyt varhaisultraan!

Varovaiset onnittelut Veem, toivotaan että kaikki on hyvin! Saitko jo varattua ultra-aikaa?

Mulle tuli eilen illalla ihan järkyttävä närästys/pahoinvointikohtaus, kesti monta tuntia. Hämmentää, kun esikoisen raskaudessa ei ollut mitään pahoinvointia, mutta ei kai ne raskaudet muutenkaan aina täysin samanlaisia ole.

Jännä tosiaan nähdä tuleeko yleisöryntäystä synnäreille. Mun synnytyssairaala toimii poikkeusluvalla ja esikoista synnyttäessä (syyskuussa) olin ainoa äiti osastolla. Päivä mun jälkeen tuli toinen äiti. Saatiin siis oikein luksuskohtelua :cool:

Oho vau, mitä luksuskohtelua! :) Mihin saakka teidän synnäri toimii poikkeusluvalla?

Olitko syönyt jotain närästävää ruokaa? Ja joo, raskaudet on kyllä ihan erilaisia. :D

Heippa.
Täällä tullaan varovasti mukaan.
Eilen plussasin haalean plussan ja la näillä näkymin 13.2.2021. Itselläni on jo neljä poikaa ja tämä on suunniteltu ja viimeinen. Jännittää ihan älyttömästi. Luin täältä että joku muukin miettii olla kertomatta kenellekään raskaudestaan ja muakin kyllä himottaisi olla kertomatta kenellekään. Poikani ovat 10v 8v 5v ja neljäs täyttää kohta vuoden ❤️ takana on kyllä muutama km joten vielä vaan varovaisesti mukana.

Onnittelut plussasta ja tervetuloa joukkoon! ❤ Teillähän on ihanan monta lasta, varmaan menoa ja meinkiä riittää. :)

Mä soitin eilen neuvolaan. Pitkä puhelu oli, kun piti kaikki tiedot antaa puhelimitse. Ensimmäinen neuvola kahden viikon päästä ja lääkäri neuvola heinäkuun ensimmäisellä viikolla. Ensimmäisissä raskauksissa tuolla lääkärineuvolassa ultrattiin, toivon että vieläkin. :)

Mulla ei ole vieläkään mitään oireita eikä yhtään tunnu raskaana olevalta. Torstaina tein toisen testin ja yhtä vahvoilla viivoilla vielä, kyllä tekis mieli ostaa digitesti viikkonäytöllä!
Mieskin aamulla totesi, että ei yhtään tunnu siltä et oisin raskaana.

Onnea plussasta ja tervetuloa joukkoon leipälapio! ❤

Miten teillä on noin aikasin lääkärineuvolat? :) Mulla oli esikoisen raskaudessa vasta rv15 ensimmäinen lääkärineuvola.

Eikö viikko 15 ole ihan liian myöhään, kun niskaturvotusultran pitäisi olla jo viikolla 12? :confused004

Onnea plussasta ja tervetuloa joukkoon leipälapio! ❤

Miten teillä on noin aikasin lääkärineuvolat? :) Mulla oli esikoisen raskaudessa vasta rv15 ensimmäinen lääkärineuvola.

Meillä on täällä aina ollut niin, että eka neuvola on noin rv8 ja lääkäri rv9. Ja tosiaan lääkärillä on kopeloitu alapää ja ultrattu! :D toivottavasti nytkin ultrataan vielä!

Toinen lääkäri täällä on (oli) sitten joskus rv 36, missä vielä kopeloitiin ja ultrattiin.

Paikkakuntana tosiaan Lahti. :)

Onnittelut plussasta ja tervetuloa joukkoon! ❤ Teillähän on ihanan monta lasta, varmaan menoa ja meinkiä riittää. :)
Joo kolme lasta kylläkin edellisestä liitosta ja meillä on yhteishuoltajuus ja viikko viikko systeemillä mennään. Pitkän harkinnan jälkeen päätettiin että meidän kesäkuinenkin tarvitsee kyllä sisaruksen joka olisi aina läsnä. Kuitenkin hän aina kaipaa veljiään kun ovat poissa. Kyllähän täällä menoa ja meininkiä on välillä ‍♀️

Meillä on täällä aina ollut niin, että eka neuvola on noin rv8 ja lääkäri rv9. Ja tosiaan lääkärillä on kopeloitu alapää ja ultrattu! :D toivottavasti nytkin ultrataan vielä!

Toinen lääkäri täällä on (oli) sitten joskus rv 36, missä vielä kopeloitiin ja ultrattiin.

Paikkakuntana tosiaan Lahti. :)

Onpa mahtavaa, kun ultrataan! :) Täällä ei neuvolalääkärissä ole edes ultralaitteita. :D

Oho vau, mitä luksuskohtelua! :) Mihin saakka teidän synnäri toimii poikkeusluvalla?

Olitko syönyt jotain närästävää ruokaa? Ja joo, raskaudet on kyllä ihan erilaisia. :D

2022 loppuun on lupa, että vielä ei ole hätää. Riskisynnytykset kyllä joutuu jo hoitamaan Kuopiossa, jonne ajaa yli kaksi tuntia, että toivottavasti kaikki menee normaalisti :) onko teillä muilla pitkiä matkoja synnärille?

Veem onnittelut plussasta ja tervetuloa joukkoon! ❤ Saako kysyä, miten sulla kohdunulkoinen oireili viime raskaudessa ja missä vaiheessa se huomattiin? Onneksi pääset nyt varhaisultraan!
No muutama päivä jälkeen positiivisen tuloksen alko niukka verenvuoto. Kokoajan sanottiin et se kuuluu asiaan, ei huolta. Kivut oli kokoajan vasemmalla puolella. Sitten oisko ollu jotai 7 viikolla verikokeissa todettiin liian alhainen HCG arvo. Sitten vaan todettiin et keskenmeno on tullu. Kivut jatkui ihan kamalana ja vasemmalla puolella, sitten viikon päästä siitä ultrattiin ja todettiin et KU vasemmassa munatorvessa/johtimessa/jossakin siellä? Sitten tuli viikon liikkumiskielto, ettei paikat repee ja sieltä se liukeni sitten itekseen pois.

No muutama päivä jälkeen positiivisen tuloksen alko niukka verenvuoto. Kokoajan sanottiin et se kuuluu asiaan, ei huolta. Kivut oli kokoajan vasemmalla puolella. Sitten oisko ollu jotai 7 viikolla verikokeissa todettiin liian alhainen HCG arvo. Sitten vaan todettiin et keskenmeno on tullu. Kivut jatkui ihan kamalana ja vasemmalla puolella, sitten viikon päästä siitä ultrattiin ja todettiin et KU vasemmassa munatorvessa/johtimessa/jossakin siellä? Sitten tuli viikon liikkumiskielto, ettei paikat repee ja sieltä se liukeni sitten itekseen pois.

Voi ei, kuulostaapa rajulta! :/ Tärkeintä, että tuli itsekseen pois eikä tarvittu leikata.

2022 loppuun on lupa, että vielä ei ole hätää. Riskisynnytykset kyllä joutuu jo hoitamaan Kuopiossa, jonne ajaa yli kaksi tuntia, että toivottavasti kaikki menee normaalisti :) onko teillä muilla pitkiä matkoja synnärille?

Okei, hyvä, että lupa on tonne asti! :) Meillä on vaan 3km synnärille. :)

Huhhuh, heräsin yöllä käymään vessassa. Nytkö se jo alkaa, kun viime raskaudessa ramppasin melkein koko raskauden 1-2 kertaa yöllä pissalla. :facepalm:

Nyt on yli 13 prosenttia raskaudesta jo kulunut. :)

5+2

Hei mammat! Pari(kymmentä) plussatestiä myöhemmin uskallan liittyä joukkoon. Keskiviikkona tein ekana haalean plussan, kun vuodon olisi pitänyt alkaa tiistaina. Tänään siis 4+5. Olo on vieläkin kovin epätodellinen, vaikka raskaus tuntuu "painona" alamahalla. Muita oireita ei ole. Entuudestaan meillä molemmilla on lapsia aiemmista liitoista. Tämä ensimmäinen yhteinen☺

Takaisin