Alkufiilistelyt

Päivällä kipeitä supistuksia, runsasta vuotoa ja pienen pientä hyytymää valuu. Taisi olla tässä tämä :sorry:

Huomenna pitää soitella neuvolaan, ja pyytää lähete polille lääkkeitä hakemaan, jos ei nyt yön aikaan tyhjene.

Voi eikä :sad001 Niin ikävä juttu, jos meni kesken. Paljon voimia ja jaksamista sinne teille. Halauksia :Heartred

Riippuu, mitä sulta otetaan?

siis vissiin perus verenkuva. Mä en muista että olis tarttenu olla.. ehkä varmuuden vuoks en aamulla mitään laita suuhun :D Kilpparitestit kans otetaan mut niissä riittää vaan ettei oo ottanu lääkettä aamulla.

Päivällä kipeitä supistuksia, runsasta vuotoa ja pienen pientä hyytymää valuu. Taisi olla tässä tämä :sorry:

Huomenna pitää soitella neuvolaan, ja pyytää lähete polille lääkkeitä hakemaan, jos ei nyt yön aikaan tyhjene.

Voimia! ❤ Soititko neuvolaan?

Voimia! ❤ Soititko neuvolaan?

Puhelintunti alkaa vasta ysiltä, soitan sitten.

Yöllä oli vessassa käydessä vielä supistuksia, mutta sitten ne loppui, eikä tyhjentynyt yön aikana. Soitella tosiaan sinne neuvolaan jatkosta.

Puhelintunti alkaa vasta ysiltä, soitan sitten.

Yöllä oli vessassa käydessä vielä supistuksia, mutta sitten ne loppui, eikä tyhjentynyt yön aikana. Soitella tosiaan sinne neuvolaan jatkosta.

Toivottavasti pääset ultraan asap, jossa tilanne varmistetaan! ❤

Mulla on huomenna verikokeet, pitikö niitä varten paastota?? En muista yhtään....

Jos otetaan nää alkuraskauden verikokeet, ei tarvitse paastota. Painoin mieleen, kun neuvolassa asiasta ohjeistettiin. Sit asia erikseen, jos otetaan jotain muutakin.

Ultrassa sikiö 6+4, ei sykettä. Eli keskeytynyt viime viikkoisen ultran jälkeen, samana päivänä.
Sain tyhjennyslääkkeet kotiin ja päivän, milloin käydä labrassa kontrollissa.

Joskus vaisto vain on oikeassa. Sanoin miehelle plussan jälkeen, että minulla on sellainen olo, että ei mene hyvin. Ja näinhän siinä sitten kävi.

Suurensuuret pahoittelut flikka, voimia asian käsittelyyn ja läpikäymiseen :Heartred

Täällä ultra takana ja sykettä ei löytynyt. Parempaa onnea muille:dance008

Itsehän ajattelin, että jokin mättää kun oireeton vaikka ennen ollut tilanne eri.

Takaisin