Alkufiilistelyt

Edelleen haalea viiva rfsu:ssa. Yritän nyt olla stressaamatta kuitenkin ja testaan ensi viikolla digillä, jos silloinkaan ei ole mitään vuotoa tai kipuja.

Munkin mielestä on kyllä hyvä viiva tuolla merkillä. Mä tein rfsu:n testin ja samaa aikaa myös toisen merkkisen testin,en nyt muista mikä oli mutta tässä toisessa ihan tumma viiva ja rfsu:ssa tuommonen samanlainen ku sulla vaikka ihan samaa aikaa testit tein..
 
Mä olen ihan maassa, kun tein tässä illalla tas raskaustestin, kun haluan nähdä viivan vahvistuvan. Nyt tulikin ihan haamu vaan testiin. Testinä rfsu, jota en ole aikaisemmin käyttänyt. Testi ei meinannut millään toimia eli siis ei imenyt nestettä ja jouduin pitämään testiä pissassa jotain 40sek ja vielä painamaan tyynystä, että lähti liikkeelle. Mutta tuskin se vaikuttaa niin, että testiviiva olisi ihan haamu, kun kontrolliviiva on vahva. Toissapäivänä (dpo17) tein testin viimeksi (Sofin puikko) ja siinä oli ihan selvä viiva. En tiedä mitä ajatella. Tosin ne vähät raskausoireetkin ovat lieventyneet. Testaan huomenna uusiksi, uutta en kestä, jos taas on kemiallinen. Mulla oli sellainen maaliskuussa, mutta vuoto alkoi vaan päivän myöhässä ja tekstitkin oli haaleampia dpo 14 ja dpo15 silloin.

Toivotaan, että viiva siitä vahvistuu! ❤Kannattaa tehdä Sofin testi, kun oot saanut siihen aiemmin selvän viivan, niin siihen on helpompi verrata.
 
Moi kaikille! Uskaltaudun nyt kirjottelemaan tänne ensimmäistä kommenttia ikinä. Oon ollut taustalla seurailemassa ketjuja jo jonkin aikaa.

Tein ekan positiivisen testin jo 30.5, dpo 10. Näytti niin haaleaa haamua, etten uskonut silmiäni, ja tein maanantaina pari testiä lisää, myös digitestin. Positiivista näytti edelleen! :smiley-angelic003 Nyt olis jo 7+3 ja appien mukaan la 10.2.2021.

Oon siis kohta 26v, mies 29v ja ensimmäinen lapsi ois kyseessä! Yrittäminen alotettiin huhtikuussa, ja toisella kierrolla siis tärppäs. :smiley-bounce012

Varhaisultrassa käytiin 5+6 ja siellä näkyi alkio, oikeassa paikassa ja saatiin noin aikaisin myös syke näkyviin! :happy:

Viime viikolla, 6+3 ja 6+4 tuli vähän veristä, ruskeahkoa vuotoa/tuhrua, joka aiheutti vähän huolta. Minkäänlaisia kipuja ei kuitenkaan ollut, ja vuotoa tuli todella vähän, vain pyyhkiessä. Haluan uskoa, että se oli vaaratonta kun meni noin nopsaan ohi, ilman mitään muita oireita.

Erilaisia raskausoireita on ollu esim. lämpöä, pahoinvointia (muutamat oksennukset), ällötystö tiettyjä ruokia tms kohtaan, väsymystä jne normijuttuja.

Ite oon olly koronan vuoks töistä pois pari kuukautta, ja ens viikolla palailen takaisin töihin. Jännittää, miten jaksaa taas normaali arkea, ja asiakaspalvelussa pystyn peittämään huonovointisuuden mahdollisimman hyvin. Tähän vinkkejä? :smiley-ashamed008

Eka varsinainen neuvola olis ens viikolla! Jännittävää!

Kaiken kaikkiaan on mennyt tosi hyvin, ollaan superonnellisia ja toivotaan kaiken menevän jatkossakin hyvin! :greet025
 
Täällä vuoto edelleen jatkuu o_O Niukkaa, hädintuskin paperiin jää, mutta silti päivittäistä.
Eilen seksin jälkeen tuli enemmän, mutta se nyt ei yllättänyt.

Onko muilla vaivana kivut seksin aikana?
Piti kesken ihan lopettaa, kun sattui niin että itku tuli o_O
 
Raskausoireet on edelleen hyvin vähäiset ja siksi epäilyttää, onko kaikki hyvin. Lähdettiin mökiltä, niin kävin hakemassa uuden raskaustestin. Tämä näyttää jo paljon paremmalta kuin keskiviikon rfsu.
 

Liitteet

  • 68FE8412-DCB9-4F07-BE9D-AA1D6FA52D3B.jpeg
    68FE8412-DCB9-4F07-BE9D-AA1D6FA52D3B.jpeg
    22.4 KB · Katsottu: 10
Päivän aikaan vuoto runsastunut :sad001 On kuin menkat olisi.
Jos vielä useamman päivän jatkuu ilman, että hyytymiä tulee, pitää soittaa neuvolaan saisiko lähetettä uusestaan naistenpolille...
 
Päivän aikaan vuoto runsastunut :sad001 On kuin menkat olisi.
Jos vielä useamman päivän jatkuu ilman, että hyytymiä tulee, pitää soittaa neuvolaan saisiko lähetettä uusestaan naistenpolille...

Voi ei :sad001 toivotaan kuitenkin parasta kun muutama pv sitten kuitenkin oli kaikki hyvin :Heartred rankkaa kun näissä ei voi muuta tehdä kuin odottaa. :confused1
 
Päivän aikaan vuoto runsastunut :sad001 On kuin menkat olisi.
Jos vielä useamman päivän jatkuu ilman, että hyytymiä tulee, pitää soittaa neuvolaan saisiko lähetettä uusestaan naistenpolille...

Voi että, kovasti tsemppiä :Heartred Toivottavasti olisi ihan van harmitonta.
 
Päivän aikaan vuoto runsastunut :sad001 On kuin menkat olisi.
Jos vielä useamman päivän jatkuu ilman, että hyytymiä tulee, pitää soittaa neuvolaan saisiko lähetettä uusestaan naistenpolille...

Voi ei, toivottavasti olisi siltikin vaaratonta. Kurjaa kun noista ei ikinä varmasti tiedä. Voi olla vaaratonta ja voi olla keskenmeno. Tsemppiä! :Heartred
 
Päivän aikaan vuoto runsastunut :sad001 On kuin menkat olisi.
Jos vielä useamman päivän jatkuu ilman, että hyytymiä tulee, pitää soittaa neuvolaan saisiko lähetettä uusestaan naistenpolille...

Tsempit täältäkin! :Heartred
 
Päivän aikaan vuoto runsastunut :sad001 On kuin menkat olisi.
Jos vielä useamman päivän jatkuu ilman, että hyytymiä tulee, pitää soittaa neuvolaan saisiko lähetettä uusestaan naistenpolille...
Tsemppiä!:Heartred
 
Päivällä kipeitä supistuksia, runsasta vuotoa ja pienen pientä hyytymää valuu. Taisi olla tässä tämä :sorry:

Huomenna pitää soitella neuvolaan, ja pyytää lähete polille lääkkeitä hakemaan, jos ei nyt yön aikaan tyhjene.
 
Päivällä kipeitä supistuksia, runsasta vuotoa ja pienen pientä hyytymää valuu. Taisi olla tässä tämä :sorry:

Huomenna pitää soitella neuvolaan, ja pyytää lähete polille lääkkeitä hakemaan, jos ei nyt yön aikaan tyhjene.

Voi ei :sad001 voimia :Heartred
 
Olen pahoillani Flikka, voimia :sad010


Täällä huomenna alkuraskauden ultra. Olen täysin oireeton, ei edes nippailua tai oloissa mitään:sad015. Ja tosiaan useampi raskaus takana ja niissä ollut aina toimintakyvytön olon takia ja tiputuksessa:scared001
 
Päivällä kipeitä supistuksia, runsasta vuotoa ja pienen pientä hyytymää valuu. Taisi olla tässä tämä :sorry:

Huomenna pitää soitella neuvolaan, ja pyytää lähete polille lääkkeitä hakemaan, jos ei nyt yön aikaan tyhjene.

Oon niin pahoillani jos on kesken :sorry: voimia!
 
Takaisin
Top