Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ultrassa sikiö 6+4, ei sykettä. Eli keskeytynyt viime viikkoisen ultran jälkeen, samana päivänä.
Sain tyhjennyslääkkeet kotiin ja päivän, milloin käydä labrassa kontrollissa.
Joskus vaisto vain on oikeassa. Sanoin miehelle plussan jälkeen, että minulla on sellainen olo, että ei mene hyvin. Ja näinhän siinä sitten kävi.
Täällä ultra takana ja sykettä ei löytynyt. Parempaa onnea muille
Itsehän ajattelin, että jokin mättää kun oireeton vaikka ennen ollut tilanne eri.
Ultrassa sikiö 6+4, ei sykettä. Eli keskeytynyt viime viikkoisen ultran jälkeen, samana päivänä.
Sain tyhjennyslääkkeet kotiin ja päivän, milloin käydä labrassa kontrollissa.
Joskus vaisto vain on oikeassa. Sanoin miehelle plussan jälkeen, että minulla on sellainen olo, että ei mene hyvin. Ja näinhän siinä sitten kävi.
Täällä ultra takana ja sykettä ei löytynyt. Parempaa onnea muille
Itsehän ajattelin, että jokin mättää kun oireeton vaikka ennen ollut tilanne eri.
Päivällä kipeitä supistuksia, runsasta vuotoa ja pienen pientä hyytymää valuu. Taisi olla tässä tämä
Huomenna pitää soitella neuvolaan, ja pyytää lähete polille lääkkeitä hakemaan, jos ei nyt yön aikaan tyhjene.
Tsemppiä sinne paljon. Täälläkin oireet kadonneet jo niin olemattomiksi, että fiilis on aika maasa ja varma jo keskeytyneestä keskenmenosta.
Toivottavasti kaikki kuitenki ois kunnossa ootko menossa varhaisultraan?
Varhaisultrassa olin 5+6 viikolla ja silloin löytyi syke. Nyt 7+6 ja olo on ollut viime päivinä tosi oireeton. Ensi viikolla pitäisi mennä neuvolaan, mutta eipä niillä taida olla kunnon ultrauslaitteita, eikä näin aikaisin taideta mitään ultraa kunnallisella tehdäkään.
Jotenkin tuntuu aika julmalta tämä raskauden ensimmäinen kolmannes. Ja vaikka vertaistukeakin saa, niin nainen on enemmän tai vähemmän aina oireiden, ajatusten ja tunteidensa kanssa lopulta yksin.