Alkufiilistelyt

Onpas täällä huonoja uutisia nyt. Voimia molemmille :sorry::Heartred
 
Voi ei. :sad001 Osan ottoni ja paljon voimia! Jos kaipaatte keskenmenon kokeneiden salaiseen ryhmään laittakaa Bella swanille viesti. Hän hoitaa näitä tämän ja ensi viikon, minä vain roikun täällä odottajana. Ensi viikon jälkeen palaan lomalta tekemään niitä.
 
Ultrassa sikiö 6+4, ei sykettä. Eli keskeytynyt viime viikkoisen ultran jälkeen, samana päivänä.
Sain tyhjennyslääkkeet kotiin ja päivän, milloin käydä labrassa kontrollissa.

Joskus vaisto vain on oikeassa. Sanoin miehelle plussan jälkeen, että minulla on sellainen olo, että ei mene hyvin. Ja näinhän siinä sitten kävi.

Oon pahoillani! Jaksamisia! ❤
 
Ultrassa sikiö 6+4, ei sykettä. Eli keskeytynyt viime viikkoisen ultran jälkeen, samana päivänä.
Sain tyhjennyslääkkeet kotiin ja päivän, milloin käydä labrassa kontrollissa.

Joskus vaisto vain on oikeassa. Sanoin miehelle plussan jälkeen, että minulla on sellainen olo, että ei mene hyvin. Ja näinhän siinä sitten kävi.

Tosi suuret pahoittelut, olen hyvin surullinen puolestanne ja toivon jaksamista tulevaan :Heartred:sad001

Täällä ultra takana ja sykettä ei löytynyt. Parempaa onnea muille:dance008

Itsehän ajattelin, että jokin mättää kun oireeton vaikka ennen ollut tilanne eri.

Kovasti voimia ja jaksamista Nomi :sad001:HeartredAnteeksi uteluni.. Niin eikö ultrata enää uudestaan ihan varuilta?

Pelottaa..
 
Muokattu viimeksi:
Päivällä kipeitä supistuksia, runsasta vuotoa ja pienen pientä hyytymää valuu. Taisi olla tässä tämä :sorry:

Huomenna pitää soitella neuvolaan, ja pyytää lähete polille lääkkeitä hakemaan, jos ei nyt yön aikaan tyhjene.

Tsemppiä sinne paljon. :Heartred Täälläkin oireet kadonneet jo niin olemattomiksi, että fiilis on aika maasa ja varma jo keskeytyneestä keskenmenosta. :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Mä luulin että toisen raskauden kohdalla osaisi ottaa jotenkin rennommin, mutta ei nähtävästi.. Täytyy vaan muistaa ettei ne oireet tai niiden puuttuminen oikeastaan yleensä paljoa merkitse..
 
Tsemppiä sinne paljon. :Heartred Täälläkin oireet kadonneet jo niin olemattomiksi, että fiilis on aika maasa ja varma jo keskeytyneestä keskenmenosta. :sad001

Toivottavasti kaikki kuitenki ois kunnossa :Heartred ootko menossa varhaisultraan?
 
Toivottavasti kaikki kuitenki ois kunnossa :Heartred ootko menossa varhaisultraan?

Varhaisultrassa olin 5+6 viikolla ja silloin löytyi syke. Nyt 7+6 ja olo on ollut viime päivinä tosi oireeton. Ensi viikolla pitäisi mennä neuvolaan, mutta eipä niillä taida olla kunnon ultrauslaitteita, eikä näin aikaisin taideta mitään ultraa kunnallisella tehdäkään.

Jotenkin tuntuu aika julmalta tämä raskauden ensimmäinen kolmannes. Ja vaikka vertaistukeakin saa, niin nainen on enemmän tai vähemmän aina oireiden, ajatusten ja tunteidensa kanssa lopulta yksin. :sad001
 
Varhaisultrassa olin 5+6 viikolla ja silloin löytyi syke. Nyt 7+6 ja olo on ollut viime päivinä tosi oireeton. Ensi viikolla pitäisi mennä neuvolaan, mutta eipä niillä taida olla kunnon ultrauslaitteita, eikä näin aikaisin taideta mitään ultraa kunnallisella tehdäkään.

Jotenkin tuntuu aika julmalta tämä raskauden ensimmäinen kolmannes. Ja vaikka vertaistukeakin saa, niin nainen on enemmän tai vähemmän aina oireiden, ajatusten ja tunteidensa kanssa lopulta yksin. :sad001

Kyllä kaikki voi silti olla ihan kunnossa. Mulla viime raskaudessa loppui kaikki vähäisetkin alkuraskauden oireet juuri noita aikoja ja silti kaikki meni hyvin loppuun saakka. Se voi olla normaalia :happy: Itse olin täysin varma, että nyt tuli keskenmeno, tuntui niin vahvasti siltä ja itkin kaksi päivää läpeensä. Yksityisellä ultrassa kaikki oli kuitenkin oikein hyvin edelleen rv 8+4 tai jotain.
 
Taas kukun hereillä keskellä yötä :banghead:. Monena yönä käynyt näin. Muutaman tunnin päästä pitäisi olla töihin menossa. Mä olen niin väsynyt, vaikka nukkuisin, joten pelottaa todella miten työpäivästä selviää. :hungover: Kuinka ihmeessä te muut väsymyksestä kärsivät hoidatte töissä käynnin? Mä pelkään etten selviä työtehtävistä tässä koomassa :sad001. En nyt kuitenkaan viitsisi olla pois ihan vaan ennakkoon ja kun sairaslomaa tulee varmasti vielä paljon. Mulla on 1,5 vk lomaa nyt takana. Ennen sitä olin jo aika rikki töissä. Pakko vain mennä kokeilemaan, miten kunto on todellisuudessa kehittynyt edellisestä.
 
Takaisin
Top