Alkufiilistelyt

Mitä tästä nyt selailin näitä viestejä niin ei kannata ottaa ressiä jos ei oireita ole, mulla jokaisen lapsen kohdalla ei oo ollu minkään näkösiä oireita missään vaiheessa. Paitsi nyt tuo vessassa ravaaminen.. Siis pakko myöntää kun odottelin pääsyä varhaisultraan niin kylläitteekin jännitti löytyykö sykettä ku ei mitään oireita taaskaan ole. Mutta kyllä se löytyi.. sitä vaan yritän sanoa että yrittäkää olla ressaamatta vaikka se onkin hankalaa :Heartred Ja tosiaan voimia keskenmenon saaneille :Heartpink
 
Onko muilla vatsa kasvanut tai näkeekö että on raskaana? Mulla nyt 4 lapsi tulossa ja nyt viikko 8 menossa ja mulla on ihan pyöreä maha jo.. Edellisessä raskaudessa vatsa tuli näkyviin 10+3.. Mä en voi käsittää miten tää näin aikasin alkaa tulemaan, kauhistuttaa jo mimmonen tää on lopussa :grin
 
Hyppään tänne mukaan.

En lukenut kaikkia viestejä, mutta jatkossa pysyn ehkä paremmin jutuissa mukana :)

Positiivisen raskaustestin tein 16.6. ja tänään kävin varhaisraskauden ultrassa. Syke näkyi vahvana :)
 
Tervetuloa kaikille uusille! :greet025 Onpa kiva kun meitä on täällä jo paljon! :) eiköhän niihin juttuihinkin pääse mukaan pikkuhiljaa, ja aktiivisuus oman jaksamisen mukaan. Mä oon sellanen netissä roikkuja että selaan vähän väliä, mutta ymmärrän todellakin jos ei joku jaksa yhtä paljon :laughing002
 
Mistä sen tietää, onko maha turvotusta vai raskausmahaa? :D

Voiha se olla että on pelkkää turvotusta niiku varmasti mullaki mutta kyllä tästä huomaa että raskaana ollaan varsinki ku ei normaalisti ole mahaa juuri ollenkaa :grin
Mutta meinasinki justii ihan sama että onko muilla sillain että maha pyöristyy ajoissa, on se sitte sitä turvotusta tai ei.
 
Mies oli sitä mieltä että ei näy vielä mitään, joten ei kai se sit todella näy kuin omaan silmään ja farkuissa, joita ei voi käyttää. :D
 
Mun maha on vielä ainakin ihan löllö, niin en väittäisi raskausmahaksi :grin Ihan häpykummun yläpuolella tuntuu jo sellaista "kireyttä", mutta se kohta ei ole vielä yhtään kasvanut. Vasta ylempää alkaa sitten varsinainen maha, ja on tosiaan ihan kuin jotain pullataikinaa kireydeltään, niin ihan turvotusta se vielä on. Tänään 9+0.

Esikoisesta raskausmahan huomasin siitä, että mahan osuessa johonkin kovempaan se ei antanut yhtään periksi. Samaten mahalla nukkuminen kävi mahdottomaksi.
 
Täällä väsymys vaan jatkuu. :depressed: Mietin jo sairaslomaa vaihtoehtona. Työpäivät tuntuvat välillä epätoivoisilta. Tosin en halua kertoa vielä työnantajalle ja siitä sairaslomapaperista se sen näkisi :bored:.. Oletteko muut jaksaneet edelleen töissä?
 
Täällä väsymys vaan jatkuu. :depressed: Mietin jo sairaslomaa vaihtoehtona. Työpäivät tuntuvat välillä epätoivoisilta. Tosin en halua kertoa vielä työnantajalle ja siitä sairaslomapaperista se sen näkisi :bored:.. Oletteko muut jaksaneet edelleen töissä?
Riippuu ihan päivästä. Välillä on sellaisia päiviä, että on niin väsynyt, ettei haluisi tehdä muuta kuin nukkua eikä töistä tule mitään. Mä kerroin jo esimiehelle, koska töiden kannalta se oli parempi kertoa jo nyt.
 
Onko muilla vatsa kasvanut tai näkeekö että on raskaana? Mulla nyt 4 lapsi tulossa ja nyt viikko 8 menossa ja mulla on ihan pyöreä maha jo.. Edellisessä raskaudessa vatsa tuli näkyviin 10+3.. Mä en voi käsittää miten tää näin aikasin alkaa tulemaan, kauhistuttaa jo mimmonen tää on lopussa :grin

mullakin on jo pallo :grinkolmas lapsi tää siis ja on kasvanut nopeemmin kuin edellisissä:grinTänään 9+5
 
Mulla on kasvanu ihan hirveesti!
Kuvassa vähän osviittaa mahasta. Kaikissa raskauksissa on lähtöpainoa ollu sama (eli ihan liikaa :D). 1. ja 2. raskauden kuvat on otettu rv 15+0 ja alin kuva otettu eilen aamulla rv 8+1..
 

Liitteet

  • 2020-07-14-21-12-47.jpg
    2020-07-14-21-12-47.jpg
    27.4 KB · Katsottu: 45
On ollu nyt kesälomalla mutta ens viikolla pitäs mennä takas töihin. En tiiä saanko pidettyä tuota mahaa piilossa :rolleyes:
Ai niin, ja tuo kuva on otettu viel aamulla! Anoppiki oli arvannu et oon raskaana vaikka ei oltu sille kerrottu viel mitään. Sano ettei tuosta mahasta voi erehtyä..
 
Heippa kaikki! Itse ensimmäistä kertaa raskaana, luultavasti 9+5. Ensimmäistä ultraa odotan kovasti :) Vähän epätodellinen on olo, että onkohan nyt varmasti raskaana. Pahoinvointi on yllättävän vähäistä verrattuna äitini tai siskojeni kokemuksiin...
 
Moikka! Paljonko teillä on noussut paino? Mä oon lähtökohtaisesti pulska niin varon liikaa painon nousua mut mulla siis 11+2 ja vajaa 3kg. Onko liikaa?
 
Mulla on tullut varmaankin 2kg lisää, en ole nyt tällä viikolla käynyt vaa’alla..:rolleyes: tänään 10+2
 
Mä en oo ees uskaltanut vaa’alle... on niin turvonnut olo :arghh: paljon mitään muuta ruokaa ei tee mieli kuin paahtoleipää niin turpoohan sitä :banghead: mulla on heitellyt nyt jo alkuraskauden paino noin 3kg ylös ja alas, joten voi olla mitä vaan :mad:
 
Mä olin satavarma, ja näyttääkin siltä, että 1-2kg ois tullu jo paris viikos kun huono olo ja jatkuva nälkä kun alkoi niin koko ajan saa olla syömässä ja pystyy syömään paremmin epäterveellistä/rasvaista ruokaa, kasvikset ei raakoina maistu yhtään ja mehuja juotu huomattavasti normia enemmän. Kävin vaa'alla niin puoli kiloa laskenut paino 2viikossa! o_O sohvallakin vaan illat melkeen makoillut enkä oo oksennellu. Onko tää raskaus kuitenki lisänny energiankulutusta vaikka sanotaan ettei se lisäänny kun vasta vipalla kolmanneksella..
 
Maaliskuisista päivää! Tulin infoamaan, että olen luonut oman ketjun yksin odottaville tuonne laskettu aika 2021-osioon, eli jos teidän joukossanne on vauvaa syystä tai toisesta yksin odottavia, niin tervetuloa sinne myös! :) :Heartred
Iloa ja valoa odotusaikaan! :love7
 
Takaisin
Top