Äh äsken tuli pyyhkiessä verta. Muutenkin näitä menkkamaisia oloja ollut eilisaamusta lähtien. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mua väsyttää koko ajan! Ihan koko ajan! Lapset halusi pitää kotipäivän, niin en mä viitsinyt niitä hoitoon viedä. Itse oon kuitenkin kotona, eikä opiskelut nyt keskeydy jos yhden päivän tekee vähän vähemmän :)
Välillä tulee sellainen ihan epäuskoinen olo, että ei siellä mitään ole. Tai että keskeytynyt. Viime syksynä oli kkm ja se vähän kummittelee
Mutta kyllä tää yökötys on ihan hyvä merkki
Ja päätin, että yritän olla stressaamatta. Ultraan asti olen kuin siellä olisi elämää. Suren sitten myöhemmin jos on tarve.
Neuvolaan en oo saanut varattua aikaa, kun eivät vastaa puhelintunnin aikana. Koko ajan varattuna
Onpa vahva viiva jos vasta pitäis menkat alkaa!
Toivotaan että on harmitonta vuotoa olikos sulla jo ultra varattuna et pääsee tarkastaa tilanteen jos tuo tiputtelu jatkuu? Nuo raskauden aikaiset vuodot on kyllä niin hermoja raastavia vaikka monesti ne on ihan harmittomiaÄh äsken tuli pyyhkiessä verta. Muutenkin näitä menkkamaisia oloja ollut eilisaamusta lähtien. :/
Onnea, toivotaan että pieni tarraa tiukasti kiinni!Tulen tänne varovasti kurkistelemaan! Eilen sain haamun onestep-liuskaan, mutta eihän sitä uskaltanut ottaa todesta, kun noi testit on tunnettuja vääristä viivoista. Tänä aamuna tein toisen, ja kun siinäkin selvä (joskin tosi hento) viiva näkyi, niin tein clearbluen digitaalisen. Ja plussaa näytti.
Vähän uskallan jo iloita, vaikka toisaalta pelkään että tää ei oo pysyvä. Nyt vasta dpo11 ja menkkojen pitäis alkaa vasta tiistaina, oon liian ajoissa testailemassa.
Tulen tänne varovasti kurkistelemaan! Eilen sain haamun onestep-liuskaan, mutta eihän sitä uskaltanut ottaa todesta, kun noi testit on tunnettuja vääristä viivoista. Tänä aamuna tein toisen, ja kun siinäkin selvä (joskin tosi hento) viiva näkyi, niin tein clearbluen digitaalisen. Ja plussaa näytti.
Vähän uskallan jo iloita, vaikka toisaalta pelkään että tää ei oo pysyvä. Nyt vasta dpo11 ja menkkojen pitäis alkaa vasta tiistaina, oon liian ajoissa testailemassa.
Oo, jee! Onnea! Mistä näitä testejä saa? Oon löytäny vaan sen viikkotestin ja sit sen varhaisen testauksen testin Clear Bluesta apteekista.
Äh äsken tuli pyyhkiessä verta. Muutenkin näitä menkkamaisia oloja ollut eilisaamusta lähtien. :/
Toivotaan että on harmitonta vuotoa olikos sulla jo ultra varattuna et pääsee tarkastaa tilanteen jos tuo tiputtelu jatkuu? Nuo raskauden aikaiset vuodot on kyllä niin hermoja raastavia vaikka monesti ne on ihan harmittomia
Tässä mun viivan kehitys maanantaista alkaen. Nyt alko pelottaa jos sielä on kaks kun nousee noin kohisten, vaikka vasta kp. 28/29 ja dpo13 tai 14.
Samanlaisissa tunnelmissa, vuotoa on tullut aina aika ajoin. Nyt sai seksi sellaisen verishown aikaan et meni patjakin pesuun :bag: oireilu on kyllä edelleen vahvaa, että varmaan vaan limakalvot herkillä. Toivottavasti ainakin.
Tulen tänne varovasti kurkistelemaan! Eilen sain haamun onestep-liuskaan, mutta eihän sitä uskaltanut ottaa todesta, kun noi testit on tunnettuja vääristä viivoista. Tänä aamuna tein toisen, ja kun siinäkin selvä (joskin tosi hento) viiva näkyi, niin tein clearbluen digitaalisen. Ja plussaa näytti.
Joo se oliskin aikamoinen ylläri! :D Onko teillä kaksosia suvussa? :)
Samanlaisissa tunnelmissa, vuotoa on tullut aina aika ajoin. Nyt sai seksi sellaisen verishown aikaan et meni patjakin pesuun :bag: oireilu on kyllä edelleen vahvaa, että varmaan vaan limakalvot herkillä. Toivottavasti ainakin.
Tässä mun päivällä tehty testi ehkä noin tunnin pidätyksellä. Tänään dpo14. Esikoisesta ei tullut näin vahvaa viivaa näin aikaisin. Ovulaation aikaan kävin kuitenkin ultrassa kun aloitettiin lapsettomuushoidot ja ainakin oli vain yksi folli kasvamassa. Ei siis pitäisi kahta olla tulossa. Mutta eihän sitä tiedä