Alkufiilistelyt

Äh äsken tuli pyyhkiessä verta. Muutenkin näitä menkkamaisia oloja ollut eilisaamusta lähtien. :/

Mua väsyttää koko ajan! Ihan koko ajan! :sleep011 Lapset halusi pitää kotipäivän, niin en mä viitsinyt niitä hoitoon viedä. Itse oon kuitenkin kotona, eikä opiskelut nyt keskeydy jos yhden päivän tekee vähän vähemmän :)

Välillä tulee sellainen ihan epäuskoinen olo, että ei siellä mitään ole. Tai että keskeytynyt. Viime syksynä oli kkm ja se vähän kummittelee :sorry:
Mutta kyllä tää yökötys on ihan hyvä merkki :grin

Ja päätin, että yritän olla stressaamatta. Ultraan asti olen kuin siellä olisi elämää. Suren sitten myöhemmin jos on tarve.

Neuvolaan en oo saanut varattua aikaa, kun eivät vastaa puhelintunnin aikana. Koko ajan varattuna :shifty:

Mä ajattelen samoin, oon varahaisultraan 6.7. saakka kuin masussa ois elämää. Meillä on perheessä ja suvussa sellainen avoin ilmapiiiri, joten kerroin jo toisille asiasta. Voin ihan hyvin kertoa myös keskenmenosta. Eli iloitsen tosi suuresti.

Meillä on täällä pääkaupunkiseudulla tosi hyvä keskitetty ajanvaraus/neuvonta onneksi, ja sieltä ne soittaa takas samanpäivän aikana, yleensä jo tunnin sisällä.

Onpa vahva viiva jos vasta pitäis menkat alkaa!

Ah, kiitos! :smiley-angelic003 Mulla on ollu vasta kaks kiertoa pillereiden jälkeen ollut, tää on kolmas mistä tulinkin raskaaksi. Eka kierto oli jotain 30+ ja toka 47 päivää! Flo laski että sunnuntaina olisi uusi kp1. Joten se voi olla kyllä muukin se kuukautisten alkupäivä :confused005

Tulen tänne varovasti kurkistelemaan! Eilen sain haamun onestep-liuskaan, mutta eihän sitä uskaltanut ottaa todesta, kun noi testit on tunnettuja vääristä viivoista. Tänä aamuna tein toisen, ja kun siinäkin selvä (joskin tosi hento) viiva näkyi, niin tein clearbluen digitaalisen. Ja plussaa näytti. :love7

Vähän uskallan jo iloita, vaikka toisaalta pelkään että tää ei oo pysyvä. Nyt vasta dpo11 ja menkkojen pitäis alkaa vasta tiistaina, oon liian ajoissa testailemassa. :smiley-ashamed005

Liitteet

• rtesti.jpg
    rtesti.jpg
    7.3 KB · Katsottu: 18
Äh äsken tuli pyyhkiessä verta. Muutenkin näitä menkkamaisia oloja ollut eilisaamusta lähtien. :/
Toivotaan että on harmitonta vuotoa :Heartred olikos sulla jo ultra varattuna et pääsee tarkastaa tilanteen jos tuo tiputtelu jatkuu? Nuo raskauden aikaiset vuodot on kyllä niin hermoja raastavia :sad001 vaikka monesti ne on ihan harmittomia

Tulen tänne varovasti kurkistelemaan! Eilen sain haamun onestep-liuskaan, mutta eihän sitä uskaltanut ottaa todesta, kun noi testit on tunnettuja vääristä viivoista. Tänä aamuna tein toisen, ja kun siinäkin selvä (joskin tosi hento) viiva näkyi, niin tein clearbluen digitaalisen. Ja plussaa näytti. :love7

Vähän uskallan jo iloita, vaikka toisaalta pelkään että tää ei oo pysyvä. Nyt vasta dpo11 ja menkkojen pitäis alkaa vasta tiistaina, oon liian ajoissa testailemassa. :smiley-ashamed005
Onnea, toivotaan että pieni tarraa tiukasti kiinni! :happy:

Oo, jee! Onnea! Mistä näitä testejä saa? Oon löytäny vaan sen viikkotestin ja sit sen varhaisen testauksen testin Clear Bluesta apteekista.

Oo, jee! Onnea! Mistä näitä testejä saa? Oon löytäny vaan sen viikkotestin ja sit sen varhaisen testauksen testin Clear Bluesta apteekista.

Mä sain tän itse asiassa kaverilta. :D Mutta tää on "early predictor".

Samanlaisissa tunnelmissa, vuotoa on tullut aina aika ajoin. Nyt sai seksi sellaisen verishown aikaan et meni patjakin pesuun :bag: oireilu on kyllä edelleen vahvaa, että varmaan vaan limakalvot herkillä. Toivottavasti ainakin.

Tässä mun viivan kehitys maanantaista alkaen. Nyt alko pelottaa jos sielä on kaks kun nousee noin kohisten, vaikka vasta kp. 28/29 ja dpo13 tai 14.

:nailbiting: :smiley-bounce013

Liitteet

• IMG_20200611_064703.jpg
    IMG_20200611_064703.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 21
  • IMG_20200612_115734.jpg
    IMG_20200612_115734.jpg
    33.3 KB · Katsottu: 22
Toivotaan että on harmitonta vuotoa :Heartred olikos sulla jo ultra varattuna et pääsee tarkastaa tilanteen jos tuo tiputtelu jatkuu? Nuo raskauden aikaiset vuodot on kyllä niin hermoja raastavia :sad001 vaikka monesti ne on ihan harmittomia

Juu on varattuna! 22.6. meen ultraan. :) Ja juu, toivotaan näin! ❤

Tässä mun viivan kehitys maanantaista alkaen. Nyt alko pelottaa jos sielä on kaks kun nousee noin kohisten, vaikka vasta kp. 28/29 ja dpo13 tai 14.

:nailbiting: :smiley-bounce013

Joo se oliskin aikamoinen ylläri! :D Onko teillä kaksosia suvussa? :)

Samanlaisissa tunnelmissa, vuotoa on tullut aina aika ajoin. Nyt sai seksi sellaisen verishown aikaan et meni patjakin pesuun :bag: oireilu on kyllä edelleen vahvaa, että varmaan vaan limakalvot herkillä. Toivottavasti ainakin.

Apua, verishow! Toivotaan, että on limakalvot vaan herkillä.

Onnea plussasta ja tervetuloa helmikuisiin! ❤

Joo se oliskin aikamoinen ylläri! :D Onko teillä kaksosia suvussa? :)

Ei oo kummallakaan, paitsi mulla jossain tooooosi toooosi kaukana. Vaikkan niinhän se hormonimäärän kuuluukin nousta, ehkä mun testit vaan sattumalta näyttää hyvin. :rolleyes:

Mulla ei oo ollut mitään vuotoa nyt alkuraskaudessa, epäilin siks ookno lainkaan raskaana.Toivottavasti teidän vuodot lakkaa ja ultrissa on kaikki hyvin.

Ihanaa lisää plussia! :Heartred onpas tänne tullut paljon viestejä, ihan ei kaikkia ehtinyt ajatuksella lukea läpi. Toivottavasti vuodot harmittomia ja pienet on tarranneet tiukasti kiinni :love7

Muita joilla ei mene enää housut jalkaan? :laughing002 mulle jäi edellisestä raskaudesta aika iso erkauma vatsalihaksiin ja nyt tämä raskauden turvotus saa mahan näyttämään jo siltä, että olisin vähintään viidennellä kuulla. Epätoivoissani tilasin jo äitiysvaatteita lisää ja toivon, että saisin mahdollisimman pitkään piiloteltua mahaa :biggrin

Tässä mun päivällä tehty testi ehkä noin tunnin pidätyksellä. Tänään dpo14. Esikoisesta ei tullut näin vahvaa viivaa näin aikaisin. Ovulaation aikaan kävin kuitenkin ultrassa kun aloitettiin lapsettomuushoidot ja ainakin oli vain yksi folli kasvamassa. Ei siis pitäisi kahta olla tulossa. Mutta eihän sitä tiedä :grin

Liitteet

• IMG_20200612_124538.jpg
    IMG_20200612_124538.jpg
    27.6 KB · Katsottu: 14
Tässä mun päivällä tehty testi ehkä noin tunnin pidätyksellä. Tänään dpo14. Esikoisesta ei tullut näin vahvaa viivaa näin aikaisin. Ovulaation aikaan kävin kuitenkin ultrassa kun aloitettiin lapsettomuushoidot ja ainakin oli vain yksi folli kasvamassa. Ei siis pitäisi kahta olla tulossa. Mutta eihän sitä tiedä :grin

Onpa hieno plussa! Mä luulen kans että ei oo kuin yksi tulossa. Hormonia kuitenkin on kaikilla yksilöllinen määrä ja testit kans näyttää joskus eri tavalla.

Hyvät plussat kuitenkin meillä :happy093

Mullekaan ei oo varmaan koskaan tullut noin vahvaa plussaa, mitä tämä aamuna:blob7
Ihan uskomatonta!

Takaisin