Mä tilasin äsken kasvisnigirejä! Namnam. Ne kai on ihan sallittuja raskaana, kun niissä ei merilevää juurikaan ole? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moi! Täällä muutama päivä sitten plussaillut :) kyseessä toinen lapsi. Erikoista tekee sen, että mulla on jo nyt aavistus pahoinvointia, mutta esikoisesta alkoi myöhemmin.. Nyt olisi siis viikot 4+3. Jännittää mutta rennolla asenteella olen :)
Luulisi ainaki olevan. Pitää joku kerta ehkä tilata näitä sushihimoon:) Mutta valitsin mahdollisimman tuoreen sushin, jos päädyn syömään.Mä tilasin äsken kasvisnigirejä! Namnam. Ne kai on ihan sallittuja raskaana, kun niissä ei merilevää juurikaan ole? :)
Voi ei! Tuliko paljonkin?
Mulla tuli kans eilen kolmeen otteeseen vessakäynnin yhteydessä kirkasta verta pyyhkiessä, ei mitenkään paljon. Ja tänään ei oo tullut onneks mitään, niin ehkä se oli vaan limakalvoilta. :)
Ei paljon, ja loppui jo.
Mutta nyt iltaa kohden alkanut menkkamaiset jomotukset ja vihlaisee välillä kohdunsuulta ikävästi
Yritän olla stressaamatta, kun monenlainen kipuilu kuuluu alkuraskauteen. Mutta kyllähän se meinaa mielen vetää vähän matalaksi...
Tiiätkö täällä sama homma.. mahaa juilii, silleen vihlaisee välillä, ja vuotoa on ollut vaihtelevasti. Menkkamaista kipua tavallaan, mutta menkkakipu kestää kauemmin ja on enemmän semmoista "tylppää kipua" ainakin minulla. Toivotaan että kaikki on kunnossa ja raskaus etenee ♡
Mä oon täällä hermoillut kun onestepit ei oo paljoa vahvistuneet, mutta tänään tuli ihan selkeästi tummempi! Jee! Tuo kyllä uskoa tähän, vaikka toki ihan aikaisissa edelleen mennään. Huomenna olis inssistä tasan kaks viikkoa ja virallinen testipäivä. Ja luteaali on mulla yleensä tasan 14 päivää, eli menkkoja odoteltais vasta tiistaille. :angelic:
Ja jatkuu vaan. Närästää ja oksettaa.
Kiva jossain inssissä, jos on huono olo tai pahimmassa tapauksessa oksentais siihen autoon!
Mulla viiva tänään aika sama kuin eilen. Itse asiassa vähän vaaleampi, mutta en jaksa huolestua, kun tänään oli laimeaa pissaa joka oli ollut vähemmän aikaa rakossa, koska heräsin aamuyöllä vessaan. Jännittäähän se kyllä, miten tämä kehittyy!
Soitin polillekin, kun tänään oli virallinen testipäivä. Harmillisesti vaan siellä on kesäsulut niin, että varhaisultravaihtoehdot on viikoilla 5+4 tai sit 9. Varattiin nyt se 9., mut oon kyllä melko varma että ei jakseta odottaa (eikä puoliso saisi tulla polille mukaan) ja mennään yksityisen kautta aiemmin. Voihan tuon ajanvarauksen pitää sitten optiona, jos haluan mennä sinne kuitenkin viikolla 9...?
On tääkin yhtä jännittämistä. Eka jännitin, että alkaako se haamu vahvistua. No se alkoi, nyt jännitän että jääkö kuukautiset pois. Sitten varmaan alan jännittää että 5. viikko olis täynnä, sitten varhaisultraa, sitten varmaan taas jotain uutta... No, toivotaan että seuraava etappi täyttyis ja kuukautiset pysyis seuraavat päivät pois!
Hei kaikille! Aamu alkoi menkkojen sijasta leffaviivoilla pregchekissä, joten varovasti hivuttaudun tänne helmikuisten joukkoon. Plussasin jo kertaalleen tammikuulle, mutta se riemu loppui parissa päivässä kovaan verenvuotoon. Josko tällä kertaa olisi paremmat tarrasukat matkassa. Toki mua nyt epäilyttää, kun menkkojen oletettuna alkamispäivänä tuli niin vahva viiva testiin, että olisiko se edellisen kierroksen tärppi kuitenkin jäänyt kyytiin. No, puhutin jo itselleni alkuraskauden ultran neuvolasta, että saataisiin se asia varmistettua. LA on siis joko 29.1. tai 23.2., joten eiköhän tää tyyppi joka tapauksessa helmikuulle mene, oli kumpi tahansa.
Ennestään mulla on kaksi alle kouluikäistä lasta. Tätä kolmatta on harkittu hyvä tovi, ja nyt tuntui hyvältä hetkeltä antaa kolmosen tulla.