Alkufiilistelyt

Joo mulla kans toi sama! :D Sellanen lievä krapula koko ajan. Huhhuh. Jouduin tänään jo perumaan yhden menon ton etovan olon ja menkkajomotusten takia. Ajattelin, että kroppa kaipaa nyt lepoa. :)

Mulla sama, jouduin tällä viikolla perumaan koulun arviointikeskustelun, kun en pystyny matkustaan bussissa. Olo ihan kuin ois ajanu kymmenen kertaan putkeen jossain laitteessa. :grin Sit tää syöminen; kun syö ruokaa niin se alkaa puolessa välissä tökkiä, mut vielä on nälkä niin vaihdan sitten toiseen ruokaan. o_O Esim. vedin kanafileen jatkoks suoraan purkillisen ananasta. :laughing021

Mulla sama, jouduin tällä viikolla perumaan koulun arviointikeskustelun, kun en pystyny matkustaan bussissa. Olo ihan kuin ois ajanu kymmenen kertaan putkeen jossain laitteessa. :grin Sit tää syöminen; kun syö ruokaa niin se alkaa puolessa välissä tökkiä, mut vielä on nälkä niin vaihdan sitten toiseen ruokaan. o_O Esim. vedin kanafileen jatkoks suoraan purkillisen ananasta. :laughing021

Mulla alkaa kans tökkiä ruoka helposti! Sit vaan laitan sen tyynen rauhallisesti jääkaappiin, kun ei tee mieli enää. :D Ennen pystyin syömään isoja annoksia, nyt pitäis syödä useammin ja pieniä annoksia.

Minäkin uskaltaudun tänne nyt mukaan. Viikko sitten tein positiivisen raskaustestin ja kolmatta odotellaan syntyväksi helmikuussa :) Laskettu aika on luultavasti 11.2. mutta tarkentunee ensi viikolla neuvolassa varhaisultrassa. Ennestään meillä on kaksi poikaa ja heidän välissä yksi kohdunulkoinen, jonka takia sain nytkin varhaisultran.

Oireita on ollut tosi paljon ja tuntuu että oon niin väsynyt koko ajan, etten jaksa töissäkään mitään ja unohtelen asioita. Pahoinvointia on ollu tosi paljon verrattuna aiempiin raskauksiin ja salaa vähän povailen siitä syystä meille tyttöä :D

Mullakin vähän ruoka tökkii, koko ajan on nälkä, mutta mitään ei tee mieli syödä o_O

Oon myös hajamielinen ja puhun ihan mitä sattuu, mieskin huomautti mulle jo tästä :laughing014

Aiheuttaako teillä tää jatkuva krapulafiilis aran alavatsan ja lähinnä vatsalihakset? Tuli tuossa huomattua kun touhuiltiin pitkästäaikaa että jalkoja ei meinaa jaksaa pitää ylhäällä.. ajatuskin siitä että tarttis selällään maata ja nostaa jalkoja ylös saatika tehdä töitä vatsalihaksilla niin huhhh.. :hungover: Ei kovin haluttava näky kun toinen tosissaan touhuaa ja ite koitat pidätellä oksennusta.. :grin

Aiheuttaako teillä tää jatkuva krapulafiilis aran alavatsan ja lähinnä vatsalihakset? Tuli tuossa huomattua kun touhuiltiin pitkästäaikaa että jalkoja ei meinaa jaksaa pitää ylhäällä.. ajatuskin siitä että tarttis selällään maata ja nostaa jalkoja ylös saatika tehdä töitä vatsalihaksilla niin huhhh.. :hungover: Ei kovin haluttava näky kun toinen tosissaan touhuaa ja ite koitat pidätellä oksennusta.. :grin

Mulla ei vielä ota lihaksiin, mutta sen sijaan iho on alkanut kutista ihan hirveästi. Jotain ihan järkyttävää!

• Tykkään
Reaktiot: M_M
En kahteen iltaan käynyt täällä ja mikä määrä viestejä! :D

Miulla oli viime yönä närästystä ja nyt tuntuu taas... Pissilläkin sain ravata.

Mutta en valita. Yritystä takana yli vuosi, joten otan vastaan kaiken, mitä annetaan. ❤

Joo. Vatsalihakset hellinä!

• Tykkään
Reaktiot: M_M
Mä sanoin eilen töissä pomolle tästä raskaudesta.
Ei muuten, mutta saattaa joutua töissä tekemisiin vaarallisten aineiden kanssa.

Ja kävin hakemassa sen testin!:grin
Ei oo epäilystäkään.

Liitteet

• 20200612_045137.jpg
    20200612_045137.jpg
    7.1 KB · Katsottu: 18
Hetkellinen epätoivo, typerä pääkoppa (: . Eipä tarvinnut odotella, vaan samantien alkoi viiva muodostua. On ainakin hormonipitoisuus noussut

Liitteet

• IMG_20200612_051507.jpg
    IMG_20200612_051507.jpg
    19.2 KB · Katsottu: 14
Minäkin uskaltaudun tänne nyt mukaan. Viikko sitten tein positiivisen raskaustestin ja kolmatta odotellaan syntyväksi helmikuussa :) Laskettu aika on luultavasti 11.2. mutta tarkentunee ensi viikolla neuvolassa varhaisultrassa. Ennestään meillä on kaksi poikaa ja heidän välissä yksi kohdunulkoinen, jonka takia sain nytkin varhaisultran.

Oireita on ollut tosi paljon ja tuntuu että oon niin väsynyt koko ajan, etten jaksa töissäkään mitään ja unohtelen asioita. Pahoinvointia on ollu tosi paljon verrattuna aiempiin raskauksiin ja salaa vähän povailen siitä syystä meille tyttöä :D

Onnea plussasta ja tervetuloa helmikuisiin! ❤

Saako kysyä, miten sulla oireili toi kohdunulkoinen? :/

Apua, mulla ei tulis mieleenkään touhuilla mitään! :D Alavatsa on niin hellänä jo muutenkin, etten halua sinne mitään ylimääräistä. :)

Onnea plussasta ja tervetuloa helmikuisiin! ❤

Saako kysyä, miten sulla oireili toi kohdunulkoinen? :/

Kiitos! <3

Mulla tuli jo ennen plussausta rusehtavaa vuotoa, jatkui plussan jälkeen mutta lisäksi tuli tosi kova huimaus ja lopulta jäätäviä kramppeja vasemmalle munasarjaan. Kipujen takia lähdin päivystykseen ja sitä arvuuteltiin aika pitkään että mitä on. Eka sain sellasen lääkkeen, olikohan metotreksaattia millä pitäs lähtee laskee hcg-arvot, mutta kun siitä ei ollut hyötyä ja kivut koveni niin mut leikattiin ja poistettiin toinen munanjohdin mistä sitten löytyi iso "hyytymä".

Kiitos! :Heartred

Mulla tuli jo ennen plussausta rusehtavaa vuotoa, jatkui plussan jälkeen mutta lisäksi tuli tosi kova huimaus ja lopulta jäätäviä kramppeja vasemmalle munasarjaan. Kipujen takia lähdin päivystykseen ja sitä arvuuteltiin aika pitkään että mitä on. Eka sain sellasen lääkkeen, olikohan metotreksaattia millä pitäs lähtee laskee hcg-arvot, mutta kun siitä ei ollut hyötyä ja kivut koveni niin mut leikattiin ja poistettiin toinen munanjohdin mistä sitten löytyi iso "hyytymä".

Tosi kurja juttu toi kohdunulkoinen! :/ Alkoiko noi kivut heti plussan jälkeen vai missä vaiheessa?

Viiva kans täälä vahvistuu ja viikkoja 3+6. Laskenta vähän vaihtelee eri paikoissa.

Eilen illalla taas väsytti ihan hirveästi ja nyt vaikea lähteä ulos kun jumittaa ajatus. :grin

Liitteet

• 15919338777778923198534473112483.jpg
    15919338777778923198534473112483.jpg
    38 KB · Katsottu: 16
Viiva kans täälä vahvistuu ja viikkoja 3+6. Laskenta vähän vaihtelee eri paikoissa.

Eilen illalla taas väsytti ihan hirveästi ja nyt vaikea lähteä ulos kun jumittaa ajatus. :grin

Ihana, kun jaksat vielä testailla! :) Nyt on ainakin yhtä vahva kuin kontrolliviiva! ❤

Ihana, kun jaksat vielä testailla! :) Nyt on ainakin yhtä vahva kuin kontrolliviiva! ❤

:grin Kiitos! Olin tilannut maanantaina nää First Responsin testit ja ne tuli vasta eilen, niin pakkohan ne on käyttää pois :rolleyes: testaan vielä ens viikolla, kun menkkojen pitäs alkaa sunnuntaina, että kaikki on hormonin kanssa kohdillaan. No, sen verran mitä nyt kotitestistä voi päätellä kohdallaan :smiley-angelic001

Mua väsyttää koko ajan! Ihan koko ajan! :sleep011 Lapset halusi pitää kotipäivän, niin en mä viitsinyt niitä hoitoon viedä. Itse oon kuitenkin kotona, eikä opiskelut nyt keskeydy jos yhden päivän tekee vähän vähemmän :)

Välillä tulee sellainen ihan epäuskoinen olo, että ei siellä mitään ole. Tai että keskeytynyt. Viime syksynä oli kkm ja se vähän kummittelee :sorry:
Mutta kyllä tää yökötys on ihan hyvä merkki :grin

Ja päätin, että yritän olla stressaamatta. Ultraan asti olen kuin siellä olisi elämää. Suren sitten myöhemmin jos on tarve.

Neuvolaan en oo saanut varattua aikaa, kun eivät vastaa puhelintunnin aikana. Koko ajan varattuna :shifty:

:grin Kiitos! Olin tilannut maanantaina nää First Responsin testit ja ne tuli vasta eilen, niin pakkohan ne on käyttää pois :rolleyes: testaan vielä ens viikolla, kun menkkojen pitäs alkaa sunnuntaina, että kaikki on hormonin kanssa kohdillaan. No, sen verran mitä nyt kotitestistä voi päätellä kohdallaan :smiley-angelic001

Onpa vahva viiva jos vasta pitäis menkat alkaa!

Mulla tässä toi eka testi tehty samana aamuna kun piti menkkojen alkaa.

Liitteet

• 20200612_055348.jpg
    20200612_055348.jpg
    11.5 KB · Katsottu: 21
Takaisin