Alkufiilistelyt

Tältä näyttää mun viivat one step-testeissä. Ylin on maanantain ylläri ja alin tän aamun.

Miten niin haluan seurata sitä? :hilarious: ens viikolla tuskin enää testaan kun kerran digin. :wacky:

Liitteet

• IMG_20200611_064703.jpg
    IMG_20200611_064703.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 20
Hienolta näyttää Muumimukin testirivistö!

Olipas rankka ajomatka eilen. Poika nukahti vasta 20min ennen määränpäätä ja sitä ennen itki ja kiljui monta tuntia. Sunnuntaina olis samanlainen ajomatka edessä. Sen jälkeen ei tee mieli poistua kotoa, kun ajomatkat on mitä on.

Hienolta näyttää Muumimukin testirivistö!

Olipas rankka ajomatka eilen. Poika nukahti vasta 20min ennen määränpäätä ja sitä ennen itki ja kiljui monta tuntia. Sunnuntaina olis samanlainen ajomatka edessä. Sen jälkeen ei tee mieli poistua kotoa, kun ajomatkat on mitä on.

Aika urotyön teit kun jaksoitte ajaa! Mua mietityttää jo valmiiksi venematka mökille saareen huomenna, mutta onneksi se on vaan joku 15min, mutta silti. Merellä kun on aina aallokkoa. :nailbiting:

Tänään fiilis aika rauhallinen, melkein odottaa että olis nyt enemmän oireita. Kahvia en vielä uskaltanut keittää sen eilisen liuottimen maun takia, mutta kohta vois kai aamupäiväkahvit ja puurot tehdä. Eilen illalla vähän mahaa poltteli pienesti, ihan skidejä menkkakipuja mutta ei oikein voi sitten kuitenkaan verrata niihin. Nyt paineentunnetta vähän.

Millä mielillä ja tuntemuksilla muut on?

Rauhallinen mutta epäuskoinen fiilis. Ei oo yhtään sellainen olo, et ois raskaana :shy: Paitsi tissit on kyllä jo tosi kipeet :confused:

Tein silloin ma ja ti rfsun herkät testit ja nyt tein ihan tavallisen rfsun liuskatestin äsken. Tässä kuvasarja :grin

IMG_20200608_094722.jpg
IMG_20200609_133035.jpg
IMG_20200611_092940.jpg

:love7

Täällä näin on pakko syödä heti herätessä aamupala tai tulee vähän ällö olo. Alavatsalla on välillä tuntemuksia, nippailua ja jomotusta.

Ja taas yksi huonosti nukuttu yö takana.

Meillä on nyt vielä kesäloma, maanantaina taas pitäisi palailla töihin. Mitenhän sitä jaksaa herätä klo 5.

Öö, millä mielellä? Tietyllä tapaa rauhallisella, mutta sit ei kuitenkaan sen puolesta, ku epävarmuus vaivaa. Ei oo isommin oireita, tissitkään oo mitkään mahdottoman kipeet. Ulkopuuhia on painettu eilinen, liekö siitä alaselkä pienesti juiliva. Nenän tukkoisuus menee allergiaoireiden piikkiin ja taas viime yön huonosti nukkuminen siihen, ku täällä talossa tuntunut kukaan muukaan nukkuvan: poitsun painajaiset, koira levoton jne

Täällä näin on pakko syödä heti herätessä aamupala tai tulee vähän ällö olo. Alavatsalla on välillä tuntemuksia, nippailua ja jomotusta.

Ja taas yksi huonosti nukuttu yö takana.

Meillä on nyt vielä kesäloma, maanantaina taas pitäisi palailla töihin. Mitenhän sitä jaksaa herätä klo 5.

Sama täällä, heti pitää syödä vähän jotain pientä ja ottaa raikasta mehua. Mutta kauheen varhainen herätys sulla! Mä nousen nyt luonnostaan miehen kans 6.30 aikoihin, kun otettiin keväällä koiranpentu ja vien sen lenkille silloin ensimmäisen kerran. Onneks päivät saan nukkua.

Öö, millä mielellä? Tietyllä tapaa rauhallisella, mutta sit ei kuitenkaan sen puolesta, ku epävarmuus vaivaa. Ei oo isommin oireita, tissitkään oo mitkään mahdottoman kipeet. Ulkopuuhia on painettu eilinen, liekö siitä alaselkä pienesti juiliva. Nenän tukkoisuus menee allergiaoireiden piikkiin ja taas viime yön huonosti nukkuminen siihen, ku täällä talossa tuntunut kukaan muukaan nukkuvan: poitsun painajaiset, koira levoton jne

Voih, toivottavasti epävarmuus helpottaa kun raskaus etenee. Ulkotöissä ainakin mieli ja kroppa lepää eritavalla. Mulla oli kans nenä viime viikolla aivan tuhottoman tukossa, mutta nyt alkanut helpottamaan. Laitoin kans allergian piikiin. Toivottavasti saat levättyä kuitenkin päivisin!

Sama täällä, heti pitää syödä vähän jotain pientä ja ottaa raikasta mehua. Mutta kauheen varhainen herätys sulla! Mä nousen nyt luonnostaan miehen kans 6.30 aikoihin, kun otettiin keväällä koiranpentu ja vien sen lenkille silloin ensimmäisen kerran. Onneks päivät saan nukkua.

Mehua tekee itselläkin mieli heti aamulla! Jos ei oo niin on saatava kaakaota lasillinen.

Ja toi viideltä on kyllä ihan kauhee herätä, kun en osaa edes käydä ajoissa nukkumaan.

Meillä on myös koiranpentu, kohta 12vk joka on osa syy tuohon aikaisin heräämiseen, normaalisti heräisin "vasta" 5.25.

Mehua tekee itselläkin mieli heti aamulla! Jos ei oo niin on saatava kaakaota lasillinen.

Ja toi viideltä on kyllä ihan kauhee herätä, kun en osaa edes käydä ajoissa nukkumaan.

Meillä on myös koiranpentu, kohta 12vk joka on osa syy tuohon aikaisin heräämiseen, normaalisti heräisin "vasta" 5.25.

Meidän pentu on kyllä jo 8kk,kohta 9, mutta se tuli meille vasta 6kk ikäisenä. Sisäsiisti se jo on, mutta kun meillä on myös seniori joka on näköjään ryhtynyt kellontarkaksi tästä aamuhommasta. Jos en nouse viimeistään 6.30 se aloittaa kauhean kurnutuksen. Pentu varmaan nukkuisi. :wacky:

Menkkajomotuksia on ollut tänään heti aamusta alkaen. Ei varsinaisia kipuja, mutta sellanen tunne, että mä tunnen mun kohdun/alavatsan koko ajan ja ihan niin kun olis pissahätä koko ajan, vaikkei oo. Ah näitä raskauden oloja.

• Tykkään
Reaktiot: M_M
Menkkajomotuksia on ollut tänään heti aamusta alkaen. Ei varsinaisia kipuja, mutta sellanen tunne, että mä tunnen mun kohdun/alavatsan koko ajan ja ihan niin kun olis pissahätä koko ajan, vaikkei oo. Ah näitä raskauden oloja.

SAMA! Just toi tunne, en vaan osannu sanoa mikä se on :grin Nyt tosin ei oo mitään.

Tänään ollut paha olo suurimman osan päivää. Huh.
Jotenkin kiellän sen liittyvän raskauteen, ja oon enemmänkin " ainahan mua vähän ällöttää asia X, tai aina aamusin on muutenkin vähän paha ol ym" tai kuvittelen tän olevan psykosomaattista:joyful:

Meilläkin on koiranpentu. Reilu 3kk nyt. Ei oo kyllä vielä sisäsiisti. Meillä onneksi voi aamulla äkkiseltään pihalle päästää koirat. On siis vanhuskin, 12v. Se taas ei enää oikein jaksa pidättää. Joskus neljän aikaan aamuyöllä oon koirat päästänyt vaan pihalle ja on ihan raikasta itsekin istuskella vähän aikaa raikkaassa ulkoilmassa.

Meillä mies lähtee jo neljän jäljestä töihin. Oon kans siinä yhteydessä käyttänyt koiran ulkona ja sit yritetty jatkaa unia. Aamupuolen nukuttaa paremmin. ...mutta apua, kun loma loppuu ja pitää palata töihin.

Meilläkin on koiranpentu. Reilu 3kk nyt. Ei oo kyllä vielä sisäsiisti. Meillä onneksi voi aamulla äkkiseltään pihalle päästää koirat. On siis vanhuskin, 12v. Se taas ei enää oikein jaksa pidättää. Joskus neljän aikaan aamuyöllä oon koirat päästänyt vaan pihalle ja on ihan raikasta itsekin istuskella vähän aikaa raikkaassa ulkoilmassa.

Kuulostaa ihanalta! Me asutaan kerrostalossa, niin sinne ulos vaan on lähdettävä ihan "ulos asti". Mutta aamulenkki seiskan aikaan just tossa raikkaassa säässä on ihana ja samalla vanhuskin jaksaa paremmin kuin nyt päivän helteessä. Ja itekin :grin

JOO! Tosi ärsyttävän tunne :hilarious: Ja sitten ku ei oikeen tiiä oisko nälkä vai oksentaisko, niinku krapula vaivais kokoajan lievänä :hungover::grin

JOO! Tosi ärsyttävän tunne :hilarious: Ja sitten ku ei oikeen tiiä oisko nälkä vai oksentaisko, niinku krapula vaivais kokoajan lievänä :hungover::grin

Joo mulla kans toi sama! :D Sellanen lievä krapula koko ajan. Huhhuh. Jouduin tänään jo perumaan yhden menon ton etovan olon ja menkkajomotusten takia. Ajattelin, että kroppa kaipaa nyt lepoa. :)

Takaisin