Alkufiilistelyt

Liityn tänne mukaan :rolleyes:
Meillä on ollut on/off yrittämistä vuoden takaisesta kkm lähtien. Välillä enemmän stressiä asiasta ja välillä vähemmän. Ja nyt kun jätti asiasta stressaamisen kokonaan, niin eikö se plussa sieltä tullut! :grin

Kolmas lapsi tulossa ja tämänkin laskettu osuu siihen tammi/helmikuulle.
Oon välillä ihan kauhuissani, että mihin sitä taas ryhdytään ja vielä vapaaehtoisesti :eek:
Mutta elämä kantaa, ja luulen että kaduttaisi enemmän jos ei oltaisi edes yritetty :)

Onnea plussasta ja tervetuloa! ❤ Onko sulla aiemmatkin alkuvuoden lapsia? :) Meillä on kans yksi tammikuinen 2019. ❤

Onnea plussanneille! Tänne on tullut viestejä niin paljon, että mun tulee huono olo, kun yritän puhelimella selata näitä läpi. Mutta siis toki tietenkin hyvä juttu viestit! Mulla on vaan iskenyt aika pahat olot. Yövuorot ei varmaan auttaneet ainakaan asiaa. Tänään aamulla kun yritin pukkarissa laittaa kenkiä, en pystynyt kumartumaan solmimaan kengän nauhoja, kun tuli ihan järkyttävän huono olo. Hoitoalalla kun oon, niin heti siinä vieressä kolme huolestunutta, että mikä mulle oikein tuli. Oli sitten pakko kertoa, että on ihan normaalia tässä tilassa. Eivät olleet onneksi meidän yksiköstä, joten ehkä säilyy salaisuus.
Automatka kotiin oli tuskaa, joten tsemppiä mustikalle!

Nyt sitä ehkä jotenkin ajattelee olevansa raskaana, kun tuli tää olo ja ei oo onneksi vuotoa ollut enää ollenkaan. Tosin onhan tää vähän vaikeaa uskoa, kun ei niitä menkkoja oo ollut yli viiteen vuoteen.

Voi ei! Voisitko saada noita yövuoroja vaihdettua päivävuoroihin? Toivottavasti heikotukset alkais helpottaa pian!

Oon yrittänyt pitää positiivisen asenteen yllä tän raskauden suhteen, mutta kun kuulee toisilta huonoja uutisia, niinkuin tänään, niin kyllä on taas pelko perseessä ja niin epätoivoinen olo:sad001

Onnea plussasta ja tervetuloa! ❤ Onko sulla aiemmatkin alkuvuoden lapsia? :) Meillä on kans yksi tammikuinen 2019. ❤

Tyttö on 2/15 ja poika 1/17 :)

Hieman isompi ikäero siis tälle tulossa. Haaveilin aiemmin kolmannesta pienellä ikäerolla, mutta ei mee aina suunnitellusti :confused005

Vähän esittäydyn eli siis plussasin noin viikko sitten. Meillä siis kolmas nyt tulossa ja mitä laskeskelin niin LA olis joskus 10.2 -12.12:grin alunperin piti jäädä lapsiluku kahteen mutta sitten päätettiinkin että halutaan vielä kolmas (apua:grin) haha. Onko muita kenellä kolmas tuloilla ja millä ikäerolla? Meillä esikoinen on 3,5v ja toinen on 1,5v:grin

Tyttö on 2/15 ja poika 1/17 :)

Hieman isompi ikäero siis tälle tulossa. Haaveilin aiemmin kolmannesta pienellä ikäerolla, mutta ei mee aina suunnitellusti :confused005

No teillä on ihana alkuvuoden poppoo siellä! :) Alkuvuosi on kyllä paras aika olla viimeisillään raskaana. Kamalaa olis synnyttää kesähelteillä. :D

Meks, minä oon kans hoitoalalla ja teen kolmivuoroa. Saa nähdä miten kauan pystyy ja jaksaa, varsinkin jos pahoinvointia tulee jossain vaiheessa :confused: Toisessa raskaudessa mulla alkoi olla supistuksia ja liitoskipuja jo rv 30 lähtien niin paljon, että tuskin pystyn äippäloman alkuun asti olemaan edes töissä.

Kaitsu_ meille on kolmas tulossa, ikäeroa tulee isompiin 10 ja 8 vuotta :grin

Onnea ja tervetuloa uusille! :Heartred

Täällä myös kolmas tulossa. Esikoinen 6v ja kuopus 1v1kk. Noiden kahden ensimmäisen väliin jäi pidempi ikäero ja nyt tulis sit pienemmällä ikäerolla :happy:

Meillä tosiaan tulosa ensimmäinen, mentiin naimisiin helmikuussa ja tää oli yk1. Aivan uskomatonta. Vielä monta mutkaa odottamassa ja voi mennä kesken, kun niin varhaiset viikot (3+3) mutta uskallan iloita silti. Ihanaa että meitä on monta jo!

En muista kirjoitinko jo aiemmin, mutta meidän eka neuvola on 14.7. ja varhaisultraan varasin ajan 6.7.

Meillä on ollut töissä suuri työntekijöiden vaihtuvuus ja osaajia yövuoroihin on just ja just riittävästi. Kesällä on vielä enemmänkin öitä, kun on kesälomat. Eli öitä pitäs tehdä, jos vaan pystyy ja rahallisesti se on myös tällä hetkellä tarpeellista. Ajattelin tehdä niin kauan kuin kykenen ja jos tuntuu ettei vaan pysty, niin sitten en. Vielä en tosiaan haluaisi myöskään kertoa töissä olevani raskaana, mutta näillä oloilla sitä ei kai voi välttää. Onneksi nyt alkoi neljän päivän vapaat :happy:

Nykyisessä työpaikassa ollessani kaksi edellistä on syntyneet,kesällä 7/12 ja 7/14, joten mulla on ollut lopussa kesäloma ennen äippälomaa. Tosin keskimmäisen kohdalla jouduin kanssa supistelujen takia jäämään pois aiemmin.

Ensimmäinen on syntynyt syksyllä 10/10, joten eka alkuvuoden vauva tulossa.

Sain vielä tällaisen tänään testiin, en malttanut. Oon ihan addikti!

Liitteet

• IMG_20200610_110724.jpg
    IMG_20200610_110724.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 17
Täällä myös yksi odottaja, jolla kolmas ois tulossa. Tällä hetkellä pojat 4v 4kk ja 3v 2kk, eli hieman tulee isompi ikäero nyt nuorimman ja tulevan välille.

Taidan kanssa tänään kipasta apteekin kautta hakemassa testin!

Näin aamusin ei vois ikinä uskoa ttä on raskaana. Ei mitään oloja :pompus:sitten kun mennään päivää eteenpäin, niin alkaa järkky turvotus:grin

Meillä tosiaan tulosa ensimmäinen, mentiin naimisiin helmikuussa ja tää oli yk1. Aivan uskomatonta. Vielä monta mutkaa odottamassa ja voi mennä kesken, kun niin varhaiset viikot (3+3) mutta uskallan iloita silti. Ihanaa että meitä on monta jo!

En muista kirjoitinko jo aiemmin, mutta meidän eka neuvola on 14.7. ja varhaisultraan varasin ajan 6.7.

Meillä oli kans hyvin hyvin epävirallinen yk1. Sanoin vaan miehelle etttä saa tulla sisälle ja siitähän se sit napsahti!
Ei oltu edes puhuttu mitään, että nyt ruvetaan yrittämään.

No toivotaan että pysyy tiukasti kiinni meidän kaikkien lapsosten alut:happy:

Mä opiskelen etänä ja lapset käy päiväkodissa, joten ei onneksi tarvitse vielä huolehtia pahoinvoinnista. Saa kotona yökkiä ihan rauhassa, eikä oo muita näkemässä :hilarious:
Syksyllä alkaa sit opiskeluiden vika harjoittelu, mutta jospa sinne mennessä olisi pahin etovuus ohi.

Tänään pitäisi neuvolaan soitella. Tuskin ne tänne antaa enää aikaa (ollaan muuttamassa), mutta pitää kysyä kerkeenkö seulontalabroihin siellä vai käynkö täällä :)

Mä opiskelen etänä ja lapset käy päiväkodissa, joten ei onneksi tarvitse vielä huolehtia pahoinvoinnista. Saa kotona yökkiä ihan rauhassa, eikä oo muita näkemässä :hilarious:
Syksyllä alkaa sit opiskeluiden vika harjoittelu, mutta jospa sinne mennessä olisi pahin etovuus ohi.

Tänään pitäisi neuvolaan soitella. Tuskin ne tänne antaa enää aikaa (ollaan muuttamassa), mutta pitää kysyä kerkeenkö seulontalabroihin siellä vai käynkö täällä :)

Kyllä niiden pitäs antaa se ensikäynti, jos se siis osuu vielä niille viikoille että olette vanhalla paikkakunnalla. :happy: Mä oon kans kotona, opiskelen tällä hetkellä kans ja kesäloma alkoi sopivasti. Joten saan pötköttää koko päivän rauhaksiin.

Takaisin