Ajatuksia: huolia ja ärsytystä sekä iloa ja onnea

Kyfi2807630 Tosi ikävä kokemus sulla. Onneksi kävit yksityisellä ja otit asian vakavasti vaikka ammattilaiset ei puhelimessa ottanutkaan. :violent001 Isoilla paikkakunnilla on varmasti tota ongelmaa että ei meinaa hoitoa saada. Itse olen pieneltä paikkakunnalta ja hoitoa kyllä saa eikä välttämättä päivystyksessä tarvii montaa tuntia notkua. Mutta onhan ne jo täälläkin palveluita leikkaamassa.. . On se vaan töissä käytävä että on rahaa hoitaa itseään ja varsinkin lapsiaan myös tulevaisuudessa.

Varhaisultrassa kävin ja LA siirtyi viikolla myöhemmäksi. Sen kyllä jo tiesinkin. Varmojen päivien lapsukainen :Heartred niitähän ei ollutkaan laughing7.. :happy093Jee!
 
Mun mies on aina ollut tosi huomaavainen, uskon että kun hän viimenään tän päiväisen ultran jälkeen tajuaa että todella on vauva on tulossa niin ymmärtää vielä paremmin :) Joskus miehet ei vaan tajua mut kyl täytyy tuota omaa miestä kehaista että on aivan valtavan ihana ja tukena ollut vaikka olen hössöttänyt vaikka ja mistä :)
 
Huh kyllä tämä raskaus on yhtä vuoristorataa... Eilen olin kiukkuinen biatch ja tänään onneksi oma lempeä itseni. Ukkokin sai hellittelyjä osakseen.:Heartred Jotenkin sain karistettua myös ikävät ajatukset ja pelotkin ainakin hetkeksi pois mielestä.
 
Meillä sairastetaan miesflunssaa ja naisflunssaa. Ei normaaleja flunssia! :grin

Ero on just se et, naiset tekee normi kotihommat vaikka ois pientä lömpööki, kunnon räkätauti ja ei turhasta valita, kun taas mies valittaa ja passauttaa niin että varmasti tiedät kun toinen on NIIIN kipeä! :mad: Toiset miehet nyt vaan on tommosia (löytyy meiltäki! ) .

Ne ei vaan tajuu. ( vähä niinku Vesa ei tajuu)

Tajuutsä? :wink

:anyone
 
Lumikki; i know! Ja sitten välillä tulee vain sellainen: "Vesa, Vesa hei. Painu vittuun." -hetki xD.... hehehehe.. ja välillä taas sellanen "Mä olin Vesan kaa taas silleen. Mä taidan olla rakastunut Vesaan." :D hhahhahhhhhhahahas


Okei.... työtunnit alkaa painaa 0_o

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Heips!

En tiedä muistaako kukaan mua, mutta käväisin tässä marraskuisten ryhmässä :) Kirjoittelinkin tuohon ketjun alkuun. Silloin raskaus osoittautui "kemialliseksi".

Nyt ajattelin vain kertoa ilouutisia että me plussattiin (eilen) sitten uudestaan heti seuraavasta kierrosta! :Heartred Laskettu aika olisi 27.12.2014 ja nyt menossa rv 4+0 :Heartred Ihan alussa tämäkin, mutta esim mitään vuotoa ei ole kuten aiemmin. Pitäkäähän tekin peukut pystyssä, että tämä kyytiläinen tarrautuu kunnolla!! :love017

Ihanaa odotuksen jatkoa kaikille marraskuisille! :)
 
Muistan tottakai!!! Upeeta ja onnea!! Miljoona tarrasukkaa sinne!! ♡

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihania uutisia, onnea matkaan tuhannesti!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyllä muistetaan Sandy ja hienoa kuulla hyviä uutisia! Nyt paljon peukkuja teille!!:thumleft
 
Kiitos onnitteluista! :) Tänään testattu digillä ja saatu "raskaana 2-3" :Heartred Hienosti näyttää siltä että kyytiläinen pysyy kyydissä, toivottavasti loppuun asti :love7 Ja nyt sitten vaan masun kasvatteluun, te siellä ja minä täällä! :):Heartred:)
 
Nyt meni hermot.. nimittäin ystäviin...ei kaikkiin, mutta osaan... ystävällisesti vinkannu, että ois kiva, kun ois viikonloppuisin jotain tekemistä (ei ole puheli pahemmin soinut kun en ole ilmeisesti enää haluttua seuraa kun en obviously dokaa). No, viime vklo nähtiin miehen kavereita (joukossa mun frendin ex, uusine tyttöystävineen). Nyt sitten tulee syyllistämisviestejä mulle tältä kaverilta, kun en ole häntä ja hänen kumppaniaan täasä nyt nähnyt mieheni kanssa... räjähdin totaalisesti... tyyppi joka EI OLE KERTAAKAAN SOITTANUT TIEDUSTELLAKSEEN MINUN VOINTIANI vaan aina olen itse siitä aloittanut puhumisen. Jepjep.... vittu vittu vitun vitun vittu.... sais kattoo peiliin. Mä ol aina ollu ystävieni isoissa elämänmuutoksissa tukena! Asuttanu eroavia kavereita meille, ollu auttamassa muutoissa, soittanut ja kysellyt vointeja raskaana olleilta säännöllisesti, ollut kuuntelevana korvana ja tukenut kriiseissä, pakottanut lääkäriin hakemaa apua, kun itse ei ole tajunnut..... ja mä oon ollut tän raskausasian kanssa todella yksin.. mulla on tasa yksi ystävä (joka asuu 600kn päässä) joka soittelee säännöllisesti kysyäksee mun vointia ... pari puheluu sen lisäks tullu viimeisen 10viikon aikana...jepjep .. ylireagoinko mä?? Onko se todella niin väärin olettaa ystäviltä aitoa mielenkiintoa ja vaivannäköä sen eteen, että niiden ystävä saa lapsen, vielä ekan lapsen? Mä oon ihan rehellisesti saanut täältä foorumilta eniten tukea siskoni ja sen yhden ysrävän lisäksi....tänhän pitäis oikeesti olla sellasta kivaa extraa. Miksi raskaana olevat naiset jätetään kaveripiirin ulkopuolelle? En mä ole sairas!!! Ainoastaan astumassa uuteen aikaan mun elämässä johon sisältyy haluttu ja toivottu lapsi!

Tulipa pitkä sepostus... oon kiitollinen niistä puheluista ja tekstaireista joita olen saanut, mutta tekopyhyys ottaa päähän.

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Stork: Miulla taittaa olla ylipäänsä vain pari kaveria, joita kiinnosttaa miun kuulumiset. Ovat kyllä aivan mahtavia ystäviä, joten ei kait miulla oo valittamista. Mut oon jo kauan huomannu, että toiset ihmiset on miulle paljon tärkeempiä kuin mie muille. En tiiä mitä miussa sit on vialla.
Mut ymmärrän siun tunteet.
 
Täällä se yhteydenpito loppu jo yli vuosi sitten... tietty ystäväpiiri hävis kun aloin seurustelemaan. Muutama vuos sinkkuutta ja yrittäjyyttä jätti jälkensä.. Tarttikin lepo "kauden" johon sitten sisälty uupumusta ja keskenmenoja... :sad001 Toiset vaa nalkutti kun en enää lähteny jokaisiin bileisiin,ryyppäjäisiin intopinkeenä! :mad:

Joten Stork näissä ne tosi ystävät tunnistetaan :) sekä nää foorumi kanssa sisaret :wink
 
En nyt jaksa mennä katsomaan toisesta ketjusta oonko mie Niiiin merkittävän paljon teitä vanhempi (tänä vuonna 35), vai mistä johtuneekaan, mutten ole itse samaa huomannut. Toki mullakin kaveripiiri vähän typistyi kun aloin uudestaan seurustelemaan eroa seuranneen vauhtivaiheen jälkeen. Mutta niistä "kavereista" osa olikin vain sellaista rymistelyporukkaa:grin. Sen sijaan iät ja ajat mukana pysyneet ystävät ovat pitäneet yhteyttä entiseen malliin, ja olemme pitäneet illanistujaisiakin saunomisen, syömisen (ravintoloissa tai jonkun kotosalla), leffoissa käynnin tms. merkeissä. Mä oon myös lähtenyt mukaan kemuihin joissa kuvioon liittyy alkoholikin, oon vaan siirtynyt kotiin siinä vaiheessa kun muut baariin, ja ihan kivaa on ollut. :) (-Mutta ymmärrän että tällainenkin riippuu vähän porukasta...)

Eli Storkille iso sympatiarutistus ja Pömpylän sanoja lainaten nyt ne Tosiystävät punnitaan! Ja tuo kaveripiiri tosiaan varmaan vähän "elää" jatkossakin elämäntilanteen mukaan. Kaverit joiden kanssa ei alunperinkään ole ollut muuta yhteistä tekemistä kuin bilettäminen tuskin pysyvät oikein mukana näissä vauvahommeleissa. Ja voihan olla että sulle tulee nyt niitä "äitiystäviä" vauvan myötä joiden kanssa ei sitten kävis mielessäkään (...sitten joskus) lähteä vetämään kännejä.

Tsemppistä, tuetaan täällä toisiamme ja luonteesi ja ystävyytesi kuulostaa kullanarvoiselta. Älä tingi siitä vaikka välillä tuntuisi ettei metsä vastaa kuten sinne huudetaan. Olen varma että jossain vaiheessa ystäväsi muistavat arvosi ja tajuavat käyttäytyä sen arvoisesti. :Heartpink
 
Kiva kuulla muidenkin kokemuksia. Kiitos myös tsempistä. Se tässä ottaakin aivoon, että ystävät olleet ystäviä jo yli kymmenen vuoden ajan ja sitten kohtaa tällaista... toivottavasti ihan oikeasti ne herää ja tajuaa, ettei se ystävyys tai yhteydenpito ole yksipuolinen tie. Ikää on jo 27vuotta ja oon seurustellu ja ollu vaavin isän kanssa yhdessä jo kohta 12 vuotta, ettei sekään asia ole muutoksia aiheuttanut mun elämässä... rankkaa tajuta, että ehkä oikeesti jotkut näistä ystävistä ei ole valmiita panostamaan siihen yhteydenpitoon tai ystävyyteen niinkuin kokee itse tehneensä vuosia... ihan vitun rankkaa... jos tää menee tälläseks jo nyt niin kuinka yksin sitä onkaan vauvan synnyttyä...nyt kun niitä ystäviä tarttis enemmän kuin koskaan!!!

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään tuli kyllä niin kurja olo puhelusta äidin kanssa :sad001 Mulla ollut työkuvioiden kanssa tosi sotkusta ja vaikeeta ja oon keikkatyön varassa, vaikka jo kahteen otteeseen pitäny tulla pidempiaikasia työsopimuksia. Nyt vaan on tultu siihen tilanteeseen, että mulla on ollut liian vähän töitä, että pärjäisin palkalla ja on pakko hakea tukia kelasta ja sossusta. En tykkää ajatuksesta, inhoon muutenkin paperityötä ja olis elämä yksinkertasempaa, kun olis vaan kunnon duuni. Nautin työn tekemisestä siinä määrin, ku siitä voi nauttia. Äiti on nyt kuitenkin sitä mieltä, että koska on näin huono tilanne, että joudun astelee sossun luukulle, niin mun pitää lopettaa luksuselämän eläminen???!! Elän kuulemma luksuselämää, kun asun lähiössä kerrostaloasunnossa miehen ja yhden kaverin kanssa. En ymmärrä, miten tää on luksuselämää?? Että mun pitäis näin kakskymppisenä, parisuhteessa elävänä ja raskaana olevana muuttaa nyt äitini luokse. Mun mielestä se olis säälittävämpää, ku sossussa käynti!

Äitini on todella alkoholisoitunut ja itse elää täysin tukien varassa, ei edes yritä etsiä töitä eikä tee mitään saadakseen niitä. Käy vaan työkkärin kursseilla, jotta saa korkeempaa tukea jne. todella kuvottavaa. Mulla ei nuoruusvuodet ollu sen ihmisen kanssa mitään muuta, kun todella raskaita ja sairastuin niiden kaikkien ongelmien ja masennuksen myötä anoreksiaan, mikä alko mennä hengenvaaralliseksi. Sen ihmisen seurassa ei kyllä mieli lepää. Olen pärjännyt tosi hyvin tilanteeseeni nähden ja vaikka on vaikeaa, niin olen oppinut olemaan stressaamatta liikaa - ihan vauvan takia. Luotan, että jostain kyllä tulee töitä, kyselen kavereilta vinkkejä jne. Mutta sitten tulee oma äiti ja saa sellasen stressin ja surun päälle, ettei oo kukaan onnistunu saamaan. Äiti vielä kehtasi kysyä, että kadunko tätä lasta!!! Todella paha fiilis tuli :sad001 Vaikka mulla on vaikee tilanne elämässä, en oo silti koskaan ollut näin onnellinen, kuin odotusaikana! Tää on mulle todella tärkeää, että saan oman lapsen ja oon niin onnellinen siitä, tuntuu että voiko ees olla totta, että on tämmönen onni suotu :Heartred Mutta toi kysymys meni kyllä tunteisiin, etenkin kun äidillä on sellanen tietty tyyli kysyä tommosia asioita. Ei mikään huoleton tai töksäyttävä vaan sellanen äänen sävy, mihin sisältyy niin paljon tarkotusta ja se on ku jossain leffassa, ku halutaan dramatisoida jotain, mitä sanotaan.
Ja etenkin, kun tää lapsi on nyt niin perinpohjasesti joka kantilta harkittu päätös, että on törkeää vihjailla, että olisin tehnyt väärän päätöksen.

Huhhuh oon niin vihanen ja surullinen :mad::sad001 Mutta onneksi on isä ja mies tukena :Heartred Molemmat totes, että ei oo äidillä kaikki inkkarit kanootissa.
En tiiä oliko fiksua tämmöstä vuodattaa tänne, mutta jotenkin vielä liian arka aihe, että soittais suoraan jollekin kaverille, kun en itkemättä voi suuta avata siitä keskustelusta, oli äidiltä niin loukkaavia juttuja. Etenkin, kun tunteet muutenkin todella pinnassa. Oli pakko kuitenkin päästä avautumaan jonnekin, kun sai niin pahalle mielelle ja on sellanen olo, että epäilee jo omia kykyjä huolehtimaan ees itsestään. En kyllä selviäis ilman miestä ja omaa isää ton äidin metkuista. Ja kisukin on halittavana, kun siltä tuntuu :rolleyes: Puuuh.
 
Hieno homma Ocean että jaat fiilikset. Et oo varmasti yksin. On se kyllä kumma, että ihmiset ei pysty tai osaa tai tajua tukea läheisiään. Äitis käyttäyty tosi asiattomasti. Alkoholismi on vittumainen sairaus :/ monella täällä varmasti löytyy lähipiiristä tai suvusta tai on kokenu kohtaamista tai elämää alkoholismin seurassa ja ymmärtää sua... mä ainakin ymmärrän. Yritä olla mahdollisimman 'itsekäs' ja keskity siihen onnen tunteeseen ja niihin ihmisiin jotka osaa olla onnellisia sun puolesta ja tukena!!! Näin mä aion nyt tehdä!

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos Stork noista sanoista :) Yritän elää mahdollisimman paljon ajatellen omaa ja lapsen hyvinvointia, joten päätin nyt hetken ainakin pitää taukoa yhteydenpidosta äitiini. Saa keskittyä oman elämän rakentamiseen, uuden asunnon etsimiseen jne. Ens maanantaina yks asuntonäyttö, jospa tärppäis :rolleyes:

Lueskelin tuolta aikasempia viestejä mm. vatsan turvotuksesta, niin mä oon päässy nyt onnellisesti siihen vaiheeseen, että toi masu on yötä päivää tossa. Pamahti esille siis muutama päivä sitten :Heartred Nyt rv 15+2
 
Takaisin
Top