Ajatuksia: huolia ja ärsytystä sekä iloa ja onnea

Nimenomaan.
Voisko johonkin kropan osaan tulla vaikka leima "raskaana" :p

Täällä kans ihme ruskean/punaisia vuotoja aika ajoin... mut ei kipuja eikä mitään kirkasta verta! joten still hope! :eek:

Parit km:t takana myös joten jokainen turha vuoto, vaivaton olotila tai tissien normaalisoituminen saa ajattelemaan että tää oli tässä o_O Toisaalta nytkin taas paha-olo hiipii, ei tiedä mitä söis ja mutsi puhu sosekeitosta... alkoi tekee sitä mieli eikä tota kasvislassea mitä meinasin tehdä murrr.... :grin

Haettava hesestä suklaapirtelö! Isäntä syö jätskii ja tekee mieli sorbettia mutta suklaapirtelökin ajaa asian tässä tapauksessa :grin
 
Ai niin huomasin tossa että siis unohtu tosta se syy tutkimuksiin, Elikkä mulla epäillään kohdun ulopuolista raskautta. :sad001
 
Sandy: Itsekin tein testin viikkoa ennen kun menkkojen pitais alkaa ja haamu tuli. Seuraavana paivana vahvempi viiva.Testasin kun oli paljon oireilua, flussainen olo, lampoa, vasytti, itketti yms. Mulla kierto tosi pitka 42pv about ja huomisesta eteenpain olis "menkkapaivat"! Nyt en kans ite usko enaa ollenkaan...vaikka hormooneja siella pisussa on pitanyt hyoria kun on viivoja tullut!!:p Pakko testata viela nyt alkuviikosta. Olis ihanaa saada pikku kaveri meidan pikku prinsessalle!:angel1
Tsempit kaikille huolestuneille ja onnittelut plussanneille! :signs003
 
Monita, harmi että sullakin tuommoisia tuntemuksia. Toivotaan että ne osoittautuu aivan turhiksi! Mä suosittelen CBn digitestin tekoa, ei tarvi tihrustella viivoja ja se kun vielä mittaa tuota hormoonin määrää, niin sen avulla on hyvä nähdä missä mennään (vastaako oletun raskauden kestoa, tuleeko viikkoja lisää jne.)

Mä tein digitestin tänä aamuna. Näytti edelleen "raskaana 1-2". Iloinen olin raskaana-tuloksesta, mutta pettynyt kun viikot tuli näkyviin. Nyt olisi noin rv4+2. Piina jatkuu edelleen :mad: Keskiviikkona uusi testi. Silloin olisi jo melko pakko olla viikkoja 2-3. Tai sitten toivon, jos tämä oli tässä, että olisi riittävästi hcg-pitoisuus laskenut, enkä enää saisi turhia toiveita herättävää plussaa.
Tänään toinen tuhru/vuotovapaa päivä, raskausoireita ei ole. Väsyttää kyllä, mutta siitä kunnia taitaa mennä tuolle esikoiselle :Heartred
Tulen keskiviikkona kertomaan miten kävi. Kyllähän tämä antaa pitkään jännittää onko mun paikka ollenkaan täällä LA marraskuussa 2014-ryhmässä!! :grin
 
Voi Sandy, kyllä todella pitää sua nyt jännityksessä! Pidetään peukkuja ja toivotaan parasta!

(mä sujuvasti kirjoittelen tässäkin ryhmässä, vaikka en ole plussannutkaan vielä, ja mahdanko plussatakaan?Toivottavasti että pane pahaksenne!!! :rolleyes:)
 
Tsemppiä Sandy! :Heartred Oon lukenut että joskus se hcg voi vaan nousta alkuun niin hitaasti, että plussa kestää vahvistua.
 
Siis ihan oikeesti. Olispa jo huhtikuun puoliväli niin mekin voitaisiin hihkua täällä. Nyt kaikilla tuntuu olevan stressi päällä ja köntsät housussa. En mä siis sano, etteikö meillä olis oikeuksia meidän omiin tunteisiin, todellaki todellaki todellaki on. Mut ois ihan ubermageeta ett sais jo duunaa huikeita idiksii vauvan tulevaisuutta varten...:wav
 
Samaa mieltä Autumnin kanssa, tuskin siellä vielä mitään näkysi jos lääkäri tosiaan tarkoitti rv3, eli luulisin että rv5 on ollut aluillaan ja silloinhan sen sykkeen vasta pitäisikin alkaa viikon puolessa välissä? Pidetään peukkuja!
 
Nyt kun on lueskellut näitä ketjuja ja kuullut monia tarinoita niin tuntuu että useammalla on raskaus ollut väärässä paikassa ja tai mennyt kesken jopa paljon myöhemmilllä viikoilla kun mitä tällä hetkellä eletään (rv 6+6). Tullut nyt semmoinen olo että ei tässä uskalla iloita yhtään kun useasti kuitenkin kaikki päättyy ikävästi :/ itsellä ei lähipiirissä ole tullut tietoon keskenmenoja, ulkoisia tai tuulimunia niin nyt tuntuu että näitä on todella usealla !:/

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo nyt toivotaan etta kaikilla pysyy pulla uunissa!:wink Tanaan tein taas testin kun olis oletettu menkkojen alkamispaiva ja plussahan sielta parahti niin kuin viikko sitten. Kylla se nyt on vaan uskottava! Ihanaa, toinen pulla :angel13 Edellisista menkoista laskettuna viikkoja olis 5 ja la 17.11 tai oletetusta hedelmoityksesta niin viikkoja 4+1 ja la 23.11. Kierto on siis piiiitka 42 paivaa. Katsotaan mita ultratati sitten tuumaa.
 
Sandylle tsempitykset. Mulla on tänään rv 4+2 ja digi näytti juurikin sen raskaana 1-2 joten ihan hyvinkin siellä voi kaikki olla kunnossa. Itseasiassa kaikissa raskauksissa testi tehty näillä viikoilla ja aina ollu sama teksti, enkä muita testejä ole tehnytkään enkä tee. Ei tässä voi ite enää asioiden kulkuun juurikaan vaikuttaa eikä stressi auta asiaa.

Vaikka se olis kuinka vaikeaa niin koeta ottaa rennosti. Asioilla on tapana järjestyä :)
Ite ekan raskauden kohalla hermoilin oireettomuutta, mutta tokan kohalla osasin siitä jo nauttia. Nytkin toivon että olis yhtä helppo raskaus kuin kaksi ekaa, mutta tässähän se näkee kuinka asiat etenee.

Nyt se oikeastaan alkaa, se odotus... ja voin kertoa, ettei se loppua kohti yhtään helpotu :wink
 
Voi leidit! Älkää olko huolissanne! Tai siis väkisinhän sitä on, mutta älkää ainakaan mun tarinan takia kauhustuko! :)

Mä sain tuon oman plussani TOSI varhaisessa vaiheessa ja sitten mulla oli sitä vuotoa koko ajan. Pariin otteeseen tuli ihan kunnon punaista verta, vaikka pääosin olikin semmoista ruskeaa "vanhaa" verta. Siinä varmaan oli jotain kiinnittymisyritystä, mutta eipä se sitten riittänyt.

Luottakaa vaan itseenne ja siihen että luonto hoitaa! :) Kyllä mäkin yritän sanoa itselleni että ehkäpä mä en ollut vielä valmis uuteen raskauteen (imetänkin vielä), tai sillä sissi-soturilla ei ollut kaikki hyvin ja parempi näin. Tai sitten vaan luonto halusi että meidän esikoinen saa olla ainokainen vielä pitkään, eikä joudu isosiskon rooliin jo 1v 2kk vanhana! :grin

Ja kiitos Dawwe tsempistä :) Mulla kuitenkin tuosta ekasta plussasta sen verran aikaa että olisi noiden viikkojen pitänyt nousta. Eikä mulla ole mitään raskausoireitakaan. Ja kun tosiaan oli se viikon kestävä vuoto, joka sitten olikin kai sitä "raskausmateriaalia", näin suoraan ja rumasti sanottuna.

No, kyllä se munkin aika vielä koittaa :)

IHANAA odotusaikaa kaikille!!!!
 
Täällä kans jotenkin huolestuttaa kun ei juurikaan ole raskausoireita.
Ensimmäisessä raskaudessa oli rinnat todella herkät varhasessa vaiheessa ja alkoi se oksentelu viikolla 7. Mut nyt ei oo edes juurikaa rinnat kipeet, ehkä hieman arat. Toisaalta kaikki raskaudet on niin yksilöllisiä.
Mäkin olen sen yhden testin tehnyt enkä enempää tee. Parin viikon päästä ultrataan ja katsotaan onko pikkunen oikeassa paikassa, koska heinäkuussa mulla oli kohdunulkoinen raskaus. Jännittää todella paljon. Ei kyllä tosiaankaan osaa nauttia vielä yhtään tästä raskaudesta...
 
Jotenkin hullulta tuntuu nyt jo murehtia kun näin aluillaan vasta tämä raskaus on, mutta mua mietityttää kovasti mitenkä tuo lannerangan alueella oleva välilevynpullistuma vaikutaa synnytykseen. Neuvolassahan ne osaa varmasti sitten ajallaan vastata, mutta kun ajatuksia ja kysymyksiä kumpuaa jo nyt niin paljon mieleen. Kunhan nyt ensin tirppiksellä menee kaikki hyvin :)
 
Mä sain eilen aivan järkyttävän itkukohtauksen, joka eskaloitui huutoitkuksi. Mies oli ihan pihalla, eikä osannut edes lohduttaa ja kun se kysyi, että mikä on, niin sain vaan sanottua että: "En mä tiedä. Entä jos kaikki ei menekkään hyvin." Siis ihan totta. Tähän mennessä ne itkukohtaukset on ollut pieniä itkuntillityksiä onnesta ja nyt tuli tollanen rääkymiskohtaus. Ja kun mä tosiaan en ole ollut mikään itkijäihminen, mitä omaan elämään tulee. Oon kyllä tosi empaattinen, että jos jonkun läheisen elämässä on jotain tapahtunut, kamalaa tai ihanaa, niin itken... silti tosi yllättävää tämä ristiriita näiden tunteiden kanssa. Onnea - kauhua - pelkoa - hilpeyttä - onnea - jne..

Ja ttiuhti, mulla on ton selän kanssa samankaltainen tilanne, mutta 2 välilevyä ristiselästä surkastunut.. saapa nähdä, pitääkö ottaa fysioterapiaa kunnalta, että selviää mahan kanssa..
 
Supersympatiat Storkille, just olen täällä makkarissa itkee tillittämässä samasta syystä, kun pelottaa niin paljon. Ja mies ärsyttää kun se ei tajuu. :`( Ja ei oo mullekaan tyypillistä tää tunteiden ailahtelu. Tänään vaan on ollut taas niin epäuskoinen olo koko raskauden suhteen, ja silti samalla pelottaa jos mä menetän tän.
 
Mulla ei ole ihan noin pahoja hetkiä vielä tullut, mutta koko ajan tunteet seilaa edestakaisin onnen ja pelon välillä. Välillä huolestuttaa että onko kaikki hyvin ja mitä jos jotain tapahtuu, samalla kuitenkin järki koittaa sanoa että ota rauhallisesti ja elä hetki kerrallaan. Oikein ärsyttää tällainen ailahtelu.
 
Moi, pakko vähä purkaa vähä ku niin ketuttaa!:smiley-angry019

- yön nukuin super huonosti
- huomasin että mies ei oo voinu tehdä vkl aikana taaskaan pyydettyjä juttuja! mm. viime syksystä asti roikkunu soitto nuohoojalle! :smiley-angry007
- jatkuva nälkä
- menis nää viikot nyt nopeempaa ja ois jo pääsiäinen!
- itteeni en saa muuta ku lenkille.. (kuntosali ja sisäpyörily jääny) johtuen tuosta väsymyksestä ja nälästä!
- päätä särkeny pari pv.

huoh. pieniä asioita, mutta silti!
:smiley-angelic008

sori omanapa, ja tsemppiä viikkoonne! :oops:
 
Takaisin
Top