No niin, nyt löytyi aihe joka muakin ahdistaa!!
Siis noi rinnat, mulla on myös ihan hervottoman isot tissit. Ja silloin teininä kun kasvoi eikä mulla ollut kunnon liivejä, niin noi on aina ollut enempi roikkuvat ja riippuvat. Sitten kun tissiliivit oli kaikki liian pieniä, niin mä jouduin "venyttämään" mun rintaa sivulle ettei pursunut edestä. Tämä sitten sai varmaan aikaan sen että mulla on nännin ns "sivussa". Niin että arvatkaa vaan häpeänkö näitä mun isoja, ruikkuvia, lollo-tissejä, joissa nännikin on kainolossa....
Ja se huomio mitä isot rinnat keräää... ei kiva

Minäkin kun olin aikani ravintoloissa töissä, niin arvaatte varmaan mistä joka ilta sai kuulla känniääliöiltä.... Ja yhtään mitään "rintoja korostavaa" ei voi pitää. KOSKAAN. Poolopaidat on ihan pannassa. sekä kaikki vähänkään syväuurteisemmat kaula-aukot. Pienirintaisempi voi hyvin pitää todellakin avaraa paitaa/mekkoa ja sitä pidetään seksikkäänä. Isotissinen vuorostaan "tyrkyttää rintojaan"...
Mä myös muutamia vuosia sitten puhuin työteerveydessä tuosta rintojen pienentämisestä. Asia ei valitettavasti silloin edennyt. Mun mies onneksi tykkää isoista rinnoista :) Mutta en mä mielellään ole ilman rintaliivejä

Ja esim seksiä harrastaessa noi rinnat haittaa minua, henkisesti.
Ja nyt sitten tämän ekan lapsen myötä... Tyttö on nyt melkein 8 kk ja imetän enää aamulla. Ja nyt nuo rinnat on kunnon hernepussit.... Sitä mä nuorempana aina pelkäsinkin, että mitäs sitten kun saa lapsia, että mitä ne tissit sitten on. Äidilläni on myös ollut isot rinnat. Hänellä on sittemmin poistettu molemmat rinnat, kun molemmista on löytynyt rintasyöpä. Rintasyöpää (ja syöpää muutenkin) on äidin puolella paljon ja todennäköisesti taipumus sairastua on geeneissä. Niin että kiva kantaa näitä hinkkejä ja sitten saada vielä joku syöpä siihen kiitokseksi! No sitten ainakin pääsee eroon näistä! Äitini eka rintasyöpä todettiin jo 90-luvulla ja sittemmin hänelle rakennettiin oikein kivat, pienemmät rinnat.
Kyllä mä varmaan aioin näistä rinnoista vielä jonnee valittaa... Mä nimittäin uskon että voi käydä meidän parisuhteen päälle.... koska nyt jos koska nämä rinnat ovat ihan kamalat.
Mä myös imetin (ja imetän) rintakumin kanssa. EI yksinkertaisesti onnistunut vauva saamaan mun litteästä nännistä kiinni. Itse maidontulon kanssa ei ole ollut ongelmia. Synnärilläkin koko hoitohenkilökunta päivitteli syöttöpunnituksen tulosta, kun eivät olleet aiemmin niin suurta painonnousua nähnyt

Hyvin imettäminen onnistuu ainoastaan istuen ja niin että vauva on "kainalossa". Just noiden sivussa olevien nännien takia. Muutenkin tuota kainalosta imetystä suositellaan isorintaisille. Yritin kerran sillein perinteisesti, niinkuin kaikissa kuvissa, tauluissa, elokuvissa ja "täydellisessä" maailmassa, mutta lopputulos oli se että oltiin veressä niin vauva kuin minä ja maito värjääntyi verestä vaaleanpunaiseksi...