Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
Mielenkiinnosta mietin, että jos on naimisissa ja ukko ei halua lapsia. Kieltäytyykö silloin klinikka tekemästä hoitoa naiselle vaikka luovutetulla spermalla. Itsellisille naisille hoitoja tehdään, mutta ilmeisesti ei keskelle avioliittoa ilman toisen suostumusta. Meneeköhän tämä siihen kategoriaan, että lapselle ei ole parasta syntyä tähän perheeseen. En ole näin tekemässä, mutta kunhan taas turhia pohdin.

Lähinnä olin ymmälläni kommenttien määrästä. Mulle on täysin absurdia parisuhde jossa ei seksiä olisi. Ymmärrän jos on joku vika/vamma tms mutta noissa ei kyse ollut siitä. Olisi kyllä keskustelun paikka oltaisko yhdessä jos vain nyrkki maistuisi 
:banghead:
. Ja sinänsä ne antaa hieman toivoa vaikka realismi on se että esim omalla kohdalla näin ei varmasti tule olemaan..kun olen syynätty ja tutkittu valovuosia sitten ja Vaikka elämäntavat olleet aina aika pitkälti oppikirjasta. No ei perimäkään ehkä puolla pitkää hedelmällisyyttä joskin äitini sai minut 42v ja oli ollut mun jälkeenkin raskaana vielä kerran. Mut joo, jotenkin kuitenkin uskon siihen että suuri osa meistä menee biologiassa sitä ”normaalia” käyrää