----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sharmander :) Ovulaatioista huolimatta, yriryskierrot voivat olla täysin turhia, mikäli munasoluissa on paljon tyhjiä soluja.

Ja esim. korkealla 45+++ iällä munasolujen laatu on jo niin heikentynyt, että harva solun sisältävä munasolu on täysin hedelmöittymiskykyinen.

Eli vain laadunparantaminen voi auttaa tässä, ei se, että ovuulaatioiden tapahtumista varmistetaan/ seurataan verikokein joka kuukausi.

Nyt vaan poppakonstit käyttöön leidit!!:cheers:smiley-angelic003:smiley-angelic003:smiley-angelic003

Ubiqinonia on minulle suositeltu Dextralta:grin Tämä aine voi oikeasti auttaa.
Munasolujen laatuun ei kyllä juuri poppaskonsteja ole. Toki raskauden alkamisen todennäköisyyksien lisääntymiseen on tukevia tekijöitä, tärkeimpänä se, ettei kumpikaan vanhemmista tupakoi eikä käytä nikotiinivalmisteita ja molemmat ovat normaalipainoisia. Näilläkään ei kromosomeiltaan poikkeavia sukusoluja saada kitkettyä joukosta.

Niin, siis silloin AMH:ta ei kannata mitata, jos jo tiedetään olevan vikaa. Esim. jos tiedetään, että on PCOS, niin sitten AMH-arvo ei kerro mitään munasolureservistä. Mutta Tähdellä ei omien juttujensa mukaan ole tästäkään kyse.

Suski75 :) Peppipupu on kysellyt täällä amh asioista, en minä.

Multa ei ole tätä koskaan mitattu, enkä ole sen enempää kysellyt asiasta, jonka mittaaminen on kerrottu olevan minulle tarpeeton.

Juu ei tietenkään. Kun ollaan vanhoja kanoja munasoloista yli puolet on kuraa mutenkin. Ilman mitään muutakaan ongelmaa. Sehän on todettu moneen otteeseen. Mut silti mua kiinnostaa :hilarious: niinku sanottu ei ne verikokeet ihmistä raskaaksi tee mutta antaa ne suuntaa missä mennään. Jos mä ITSE laittaisin hoitoihin 500€ tai yli joka kuukausi niin totta hitossa kinnostais tarviisinko esim lugetuen loppukiertoon. Aika halpa panostus siinä rahassa.

Munasolujen laatuun ei kyllä juuri poppaskonsteja ole. Toki raskauden alkamisen todennäköisyyksien lisääntymiseen on tukevia tekijöitä, tärkeimpänä se, ettei kumpikaan vanhemmista tupakoi eikä käytä nikotiinivalmisteita ja molemmat ovat normaalipainoisia. Näilläkään ei kromosomeiltaan poikkeavia sukusoluja saada kitkettyä joukosta.

Klinikan mukaan Ubiqinon voi auttaa ja siitä on olemassa ihan tutkimuksiakin. Näin kerrottiin ihan viime inssin yhteydessä, että lupauduimpa aloittaa vahvemman annoksen, kuin 50mg/vrk. Klinikan suositus on 200mg/vrk.

Juu ei tietenkään. Kun ollaan vanhoja kanoja munasoloista yli puolet on kuraa mutenkin. Ilman mitään muutakaan ongelmaa. Sehän on todettu moneen otteeseen. Mut silti mua kiinnostaa :hilarious: niinku sanottu ei ne verikokeet ihmistä raskaaksi tee mutta antaa ne suuntaa missä mennään. Jos mä ITSE laittaisin hoitoihin 500€ tai yli joka kuukausi niin totta hitossa kinnostais tarviisinko esim lugetuen loppukiertoon. Aika halpa panostus siinä rahassa.

Kun on todettu, että ei tarvitse lääkityksiä kierrossa, niin ei tarvitse. Eikä ne kyllä turhan takia annakkaan, vaikka pyytäisi.
Ja miksi pitäisi ottaa ylimääräisiä lääkkeitä turhantakia, muutenkaan. Olehan huoleti kustannuksista:smiley-angelic002 It's not that big money...

Ubiqinon voi auttaa munasolujen laatuun :)

Kun on todettu, että ei tarvitse lääkityksiä kierrossa, niin ei tarvitse. Eikä ne kyllä turhan takia annakkaan, vaikka pyytäisi.
Ja miksi pitäisi ottaa ylimääräisiä lääkkeitä turhantakia, muutenkaan. Olehan huoleti kustannuksista:smiley-angelic002 It's not that big money...
Juujuu. Mitenkä vaan. Annetaan asian olla. Sullon aika meediot hoitamassa kun ultralla voidaan sanoa kaiken olevan ok vaikka ultrataan vain inssissä ja sanotaan että Kaikki kokeet on sulle turhia. Kateeksi käy!! :grin

Juujuu. Mitenkä vaan. Annetaan asian olla. Sullon aika meediot hoitamassa kun ultralla voidaan sanoa kaiken olevan ok vaikka ultrataan vain inssissä ja sanotaan että Kaikki kokeet on sulle turhia. Kateeksi käy!! :grin

Ei tarvitse kadehtia:grin
Vauvaa tässä kaikki yritetään ja sinulla on mahikset saada nopeammin toinen pieni heti perään. Plussaa sinne!!:cheers

Mä tuun sit perässä:cheers

:helloAloitin letrot (pitkästä aikaa)...otan vain 1tbl/vrk...(en 2tbl).

Menee myös:

ubiqinon 100mg/pv
Inositol 2tbl /pv
Puoli lusikallista vehnänorasjauhetta
Muut vitskut, sekä vahvempi D 100iy

Nyt uutta inssiä kohti:cheers

Plussaa tasapuolisesti kiakille:cheers:cheers:cheers

:helloAloitin letrot (pitkästä aikaa)...otan vain 1tbl/vrk...(en 2tbl).

Menee myös:

ubiqinon 100mg/pv
Inositol 2tbl /pv
Puoli lusikallista vehnänorasjauhetta
Muut vitskut, sekä vahvempi D 100iy

Nyt uutta inssiä kohti:cheers

Plussaa tasapuolisesti kiakille:cheers:cheers:cheers
Tähti, ette siihen ivf:n ole lähdössä?

Miksi Letrot?

Kokeilempa niitä vaihteeksi....tuolla ne on lojuneet kaapissa kuukausia turhanpanttina.... inssiin siis... olen muistaakseni keväällä kokeillut niitä viimeksi....

No no hyöty on se, että ovis tulee vähän (2-3pv) aiemmin, kuin ilman.... :)

Tähti, ette siihen ivf:n ole lähdössä?

Yölento :) Ollaan joo... joskus alkuvuodesta, ellei nämä inssit nappaa ennen sitä...näin me keskusteltiin miehen kanssa tätä hahmotelmaa...

Nyt mä kokeilen Ubiqinonin vaikutusta, jota Klinikka suositteli viime kerralla...sitä munasolujen laadunparantamista.

Tietäiskö Motto78 sanoo, että millä tavoin Ubiqinon nuorentaa munasoluja?:gen053
:rolleyes:

Last edited by a moderator:
Ei oöe tarjottu ja luotan lääkärin näkemykseen asioissa. Siitä, että tutkimuksia ei tarvita, koska on vasta pieni lapsi, joka tulii inssillä ilman lääkehoitoa, sekä ilman raskaudenaikaisia ongelmia.

Em ole koskaan saanut mitään lääkitystä kiertoon, eikä mulla ei ole ollut koskaan mitään ongelmia kuukautiskierron kanssa.

Ultrasaa on joka kuukausi paljon pieniä folleja johtofollin lisäksi, joten väittävät mun olevan todellakin vielä hedelmällimen (5%) ja siksi uusi IVF olisi oikein suositeltu, että siihen lähtisin. Ja luultavasti aioinkin mennä :) Piikit odottaa apteekissa:laughing002

Jokin aika sitten sanoit etteivät suosittele IVF koska ei paranna mahdollisuuksia teidän tapauksessanne. Mites klinikka nyt niin muuttaa mieltään? Ja onnistumisprosenttikin on muka noussut alle 1:stä viiteen. Taitaa olla höpöhöpö-juttuja nyt kyllä.

Jokin aika sitten sanoit etteivät suosittele IVF koska ei paranna mahdollisuuksia teidän tapauksessanne. Mites klinikka nyt niin muuttaa mieltään? Ja onnistumisprosenttikin on muka noussut alle 1:stä viiteen. Taitaa olla höpöhöpö-juttuja nyt kyllä.

Tilastollinen onnistumismahis on 0.8%...kun sitä käppyrää katsot :)

Mielenmuutosta ei ole kellään missään vaiheessa. Toinen lääkäri ehkä painottaa enemmän toista asiaa, kuin toinen,koska jokaisella (lääkärilläkin) on omaa näkemystä asioissa. Klinikan linjaus on se, että molemmat hoitomuodot ovat järkeviä (minulle).

Meille on suirinpiirtein sama onnistumistodennäköisyys, sekä inssillä, että IVF:llä, iän vuoksi. Nuoremmalla naisella IVF:llä onnistumis todennäköisyydet ovat rutkasti paremmat, kuin todennäköisyydet onnistua 46-vuotiaana.

Meillehän suositellaan molempia hoitomuotoja, koska vauvaa ollaan yrittämässä :)

Last edited by a moderator:
Kiitos Sharmander:Heartred

Jokos sinulla näyttää ovisplussaa? Limoja?
Kiitos kysymästä, Ei mitään. Samaa kuivaa ja on off typerää. Viivat sahaa... Lämmöt sahaa 36,3 aamulla ja päivällä tosi kipee olo ja aina lämmöt yli 37. Kp 23 menossa. Ihan höpökieto menossa.

Mä varsin uuden ajan kun nyt syöty Letroja kohta 6kk. Muutto päiväksi pe 29.11 kp 13, jos kurkkisi munisten tilannetta ja saisi vielä kerran sen irroituspiikin. Ja sit meittisi jatkoa. Letroja ei vissiin siis syödä yli 6kk joten lähinnä kyselen, millä voisi auttaa että edes ovuloisi mahdollisimman usein vaikkei laatu olisikaan priimaa. Tähän tuskin mitään tiukempaa määräävät kun kierto säännöllinen? Ja samalla kyselen onko seuraava steppi sit lahjahoito jonoon ilmoittautuminen.

Tällä amh arvolla + ikä näemmä ihmiset saaneet max 3 solua ivfssä joten se ei oikein houkuta. Tuollaisesta otoksesta tuskin saa sitä kultamjnaa j maksaa liikaa vs hyöty. Meille sanottiin 1% onnistuminen ivf - hoidossa. Varmaan tuo amh alentaa prossaa.

Mä varsin uuden ajan kun nyt syöty Letroja kohta 6kk. Muutto päiväksi pe 29.11 kp 13, jos kurkkisi munisten tilannetta ja saisi vielä kerran sen irroituspiikin. Ja sit meittisi jatkoa. Letroja ei vissiin siis syödä yli 6kk joten lähinnä kyselen, millä voisi auttaa että edes ovuloisi mahdollisimman usein vaikkei laatu olisikaan priimaa. Tähän tuskin mitään tiukempaa määräävät kun kierto säännöllinen? Ja samalla kyselen onko seuraava steppi sit lahjahoito jonoon ilmoittautuminen.

Tällä amh arvolla + ikä näemmä ihmiset saaneet max 3 solua ivfssä joten se ei oikein houkuta. Tuollaisesta otoksesta tuskin saa sitä kultamjnaa j maksaa liikaa vs hyöty. Meille sanottiin 1% onnistuminen ivf - hoidossa. Varmaan tuo amh alentaa prossaa.
Voi Peppipupu. Sympatiat 100%. Näinpä se vähän on.. Huokaus. Paljon tsemppiä vaihtoehtojen pohtimiseen. Isoja juttuja kaikkinensa.

Voi Peppipupu. Sympatiat 100%. Näinpä se vähän on.. Huokaus. Paljon tsemppiä vaihtoehtojen pohtimiseen. Isoja juttuja kaikkinensa.
Danke! Mulla on nuo kaksi rakkaudenhedelmää jo, miehellä enempi kuumetta. Eikös siinä lahjahoidossa pidä käydä joku neuvottelu ensin ennenkuin pitää päättää?

Takaisin