----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näin meilläkin:p, nyt voi kerätä voimia seuraavaan ovikseen ihan rauhassa:grin.. Toki mä toivon että vähän riehaantuis, mutta en valita. Pulla uunissa vetää nyt arvoasteikolla rynkyn ohi. Täällä mies ei koskaan oo innostunut raskausmuotojen hekumasta.:think005 Ehkä tämä 3kk vielä menee näin, voi sitten loppuelämän taas jumpata yhdessä.[/QUOTE]

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Ukkosi ehkä kerää voimia ja kohta on innoissaan taas mukana ovismetsällä, ainakin sitä toivotaan. Siis pidän peukkuja lisäplussille teille. Oishan se oma kymppikerho (ei liity lentämiseen)aika viileetä. Sulle, jos kelle sitä toivon.

Meillä on kiinnostusta hommailuun raskausaikoina, mutta kun ei voi. Ukko on kyllä tyylikkäästi aina alistunut kohtaloonsa silloin, mutta synnytyksien jälkeen on ollut hankalampi hillittävä.

Mä en ehdi perjantaiksi raskaaksi :hilarious: kp 22 tai jotain. Lopetin jo laskemisen. Ovista ei tosiaan ole ollut niinku ultranäkymä ennustikin.

Sharmander :) ...hui, onkos tämään jo tiistai(?)!

Täällä siten myös kp 22.

Nyt PLUSSA molemmille!:cheers :cheers :cheers

Oot kiertokaveri, ihanaa:drunken_smilie

DpIUI 6 (luomu inssi)
.

Vastavirran akka :) Milloin odotat seuraavaa ovista?
Toivon sinulle plussan tähän kiertoon!:cheers

Vastavirran akka :) Milloin odotat seuraavaa ovista?
Toivon sinulle plussan tähän kiertoon!:cheers
Kuin myös. No nyt vasta kp2, joten arvio parin viikon sisään. Oisko ehkä ei ens, mutta seuraavana vkl/alkuviikosta. Jotenkin tässä niinkään enää odotella ovista vaan mahdollista ovista. No toivotaan parasta ja kytätään oireita.

Mä en uskalla harrastaa omalta puoleltani oikein minkäänlaista seksi-toimintaa tällä historialla raskaana ollessani. Tämä on miehelle ihan Ok, ymmärtää tilanteen ja mun pelot ja ahdistuksen hyvin. Lähekkäin ollaan, suukotellaan ja miestä voin pitää hyvänä, se riittää mulle tässä kohtaa.

Mä en uskalla harrastaa omalta puoleltani oikein minkäänlaista seksi-toimintaa tällä historialla raskaana ollessani. Tämä on miehelle ihan Ok, ymmärtää tilanteen ja mun pelot ja ahdistuksen hyvin. Lähekkäin ollaan, suukotellaan ja miestä voin pitää hyvänä, se riittää mulle tässä kohtaa.

Hippunen77 :) Näin se mullakin meni....en vaan uskaltanut, vaikka neuvolassakin vakuuteltiin, ettei vaikuta raskauteen. Oli vaan pelko, kun ekasta kyse ja ikää kuitenkin.
Hyvää odotuksen jatkoa!:Heartbigred

Mulla oli halut aivan tapissa viimeksi raskaana. Noin muutwkin ollaan sen verran aktiivisia, että jokapvä/joka toinen on meidän rytmi. Ja miehellä siis enemmän vauvakuume edelleen.

Nyt taistellaan vääristä lattioista wc/kph... Muutto lähestyy kovaa vauhtia ja ostamatta vielä sänky, sohva ja keittiön pöytä. Kaikki viikonloput jotain hemmetin kissanristiäisiä täynnä ja mun stressikäyrä sojottaa ylöspäin. No kai tästä selvitään.

Dpo7, eli (dpIUI 7)

Jokohan kannattaisi kiiruhtaa raskaustesti ostoksille...?:smiley-angelic003
Perjantai tulee pian.

Töiden suhteen on valjennut, että pyydän kehityskeskustelussa lisäkoulutusta ja apukäsipareja työmäärän hallitsemiseen.
Tänäänkin oli mukava työpäivä, koska oli hallittava kaaos :)

Plussaa kaikille tasapuolisesti!! :cheers :cheers :cheers

Sharmander :) Koska sinä ajattelet testata? Vai testaatko ollenkaan?

Kirjoitithan, ettei ovista ultranäkymällä, mutta kohdallasi uskon ihan mihin vaan onnenpotkuun!!:happy: :cheers

Peppipupu :) Oletteko te nyt kuitenkin hyödyntäneet oviksen, vaikka olette tauolla? Ei millään uskaltais udella:stop...

Jännän salamyhkäistä:grin

Plussaa jokatapauksessa sinne...:cheers

Sharmander :) Koska sinä ajattelet testata? Vai testaatko ollenkaan?

Kirjoitithan, ettei ovista ultranäkymällä, mutta kohdallasi uskon ihan mihin vaan onnenpotkuun!!:happy: :cheers
Ha en mä testaile :hilarious: vikat kaks kierrosta olin jo dpo8 alkaen valeraskaana vaikka tiesin että tietyt raskausolot puuttu enkä raskaana toki ollukaan. Sit kun asiat X ja Y kropassa tuntuu ja näkyy niin testaisin. Ehkä :hilarious:

Milläs oloilla sä meet?

Ha en mä testaile :hilarious: vikat kaks kierrosta olin jo dpo8 alkaen valeraskaana vaikka tiesin että tietyt raskausolot puuttu enkä raskaana toki ollukaan. Sit kun asiat X ja Y kropassa tuntuu ja näkyy niin testaisin. Ehkä :hilarious:

Milläs oloilla sä meet?

Sharmander :) Ei oloja.....ei mitäääään!

Testaan silti perjantaina - dpo9.

Entäs siellä? Miltä tuntuu?:rolleyes:

... Mies on kyl ihana ei se patista tai pakota ei oo sitä koskaan tehnyt kyllä ollaan puhuttu aina ja sitten yhdessä päätös tehty ja hyväksyy myös sen jos en nyt haluais ruveta

Pikkuvarpaat :) Mitä teille kuuluu? Oletteko jo hankkimassa vauvaa vai vielä tuumaustaolla?

Osaan silti olla optimistinen puolestasi, joten pidähän jalat tiukasti maassa!:laughing002
Haha joo kiitos! Lupaan kyllä heittäytyä vaaliehdokkaaksi jos näillä speksein raskautuis :laughing001
Mut joo. On se jännä miten vuosissa oppii lukemaan kroppaansa. Semmoinen ”hups olenkin raskausviikoilla 8+0” tuntuu ihan absurdille mun näkökulmasta. Toki vanha ketukin meinas menna viime kierroista hetkeksi lankaan lugehomman takia :laughing021

Takaisin