Vastavirran akka :) Näin se on...meille syntyikin nero
Tässä muutama ote, sillä kaikkea en voi kirjoittaa:
Koska taapero on nähnyt aidon alkuperäisen lelun, joten silloin hän osaakin haluta täysin yksityiskohtaisesti samanlaista itselleen. Jopa etikettimerkinnät ovat syynissä. Toki lelun pitääkin olla aito, tai hän viskaa sen roskiin.
Vastavirran akka, kuinka yleisti noin muutoin 2- 3.5 vuotiaat osaavat laskea kymmeneen, tai kahteen kymmeneen? Myös englanniksi!? Ja entä laulaa englanniksi monta lastenlaulua, sekä osata myös jonkun verran monia kieliä, esim. espanjaa, ranskaa ja romaniaa.
Kuinka moni 3-vuotias piirtelee teknisiä kuviota lelujen osista ja selittää, että tuossa lelu on käännettynä sivuttain, koska toinen lelu on siihen yhdistetty, jotta piirrustuksessa suunnitteilla olevan lelun moottorit alkavat siten toimia?
Kuinka moni n.3-v. taapero soittaa ihan itse kitaralla esim. "hämähämäkki kiipes langalle" ja laulaa itse samalla soittessaan. Se soitto menee niin nuotilleen, että äitiä itkettää....sillä ei tule mieileen muu, kuin Mozart
Ei tosiaan ole harjoitellut missään ikinä mitään taitoja, koska on vasta näin pieni. Eikä olla itse opetettu. Luontainen monilahjakkuus.