----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä se vahvasti näyttää tyhjän arvan kierrokselta tämä. Ei niin mitään oireitakaan. Pms kävi, mutta nyt taas seesteistä. No ootellaan seuraavaa ovistelua. Mikään kiire tässä oliskaan. En sitten tiedä, että sotkinko itse nyt asiat jotenkin, kun odottelin menkkoja ja tulikin ovis, niin aloitin sitten Terot kuitenkin.
Äh. Mulla käyny kans noita. Kauanko söit teroja vai vieläkö ne menee?

Siis mitä tää nyt on olevinaan!? Mulla on jotain ihmeellistä ruskeaa limavuotoa. Menkat loppui jo viikko sitten ja ovis on joskus ens viikon lopulla. Ei tämmöistä ole koskaan ollut, enkä nyt äkkiä keksi mikä voisi aiheuttaa.
Mulla(kin) ollu joku viikko menkoista semmoinen limaverikerta. Siitä meni viikko ja ovis ja siitä kierrosya raskauduin joten ei se aina huonoo merkkaa :finger:

Täällä ovistikut jatkaa tummuuttaan. Edellisissä kunnon kierroissa ei näin ollu. Kuivaa ollu ku saharassa koko kierron. Kyl mä ny veikkaan et tämä on sitä että Lh ja fsh pysyy korkeella ja yrittää rykiä sitä munasolua kasvamaan ja liikkeelle mutta vanhasta pierusta ei enää irtoa :sorry: saapa nähdä alkaako menkatkaan koskaan

image.jpg
Kuvaa en saa kunnolla, mut rfsu ei normisti värähdäkään (on aivan blankko) paitSi ovisplussan aikaan tulee tämmönen semi. PC on nyt aivan tumma, en raskinu äsken enää tuhlata niitä. Tätä ollu siis on off koko kierron. Vit*aa. Kyl tää on sitä mitä kirjat sanoo, lopun alkua :sad010 sori nyt taas omanapa

Mietinkin jo että mitä ihmettä, kaks vikaa kiertoa oli jotenkin ”oppikirjasta” limoineen kaikkineen. Vikassa kierrossa jopa olevinaan oviskivutkin. Mut eihän tässä paskassa kropassa mikään toimi, vaikka sieltä ovis olis silloin tullukin nii ei ne tartu tohon paskaan sairaaseen rikkinäiseen kohtuun. Paras olis vaan luovuttaa

Mietinkin jo että mitä ihmettä, kaks vikaa kiertoa oli jotenkin ”oppikirjasta” limoineen kaikkineen. Vikassa kierrossa jopa olevinaan oviskivutkin. Mut eihän tässä paskassa kropassa mikään toimi, vaikka sieltä ovis olis silloin tullukin nii ei ne tartu tohon paskaan sairaaseen rikkinäiseen kohtuun. Paras olis vaan luovuttaa
Tämä kierto on nyt tällainen. Ehkä seuraava on normaalimpi. Koitahan kestää <3 naisen elämää.

Äh. Mulla käyny kans noita. Kauanko söit teroja vai vieläkö ne menee?

Mulla(kin) ollu joku viikko menkoista semmoinen limaverikerta. Siitä meni viikko ja ovis ja siitä kierrosya raskauduin joten ei se aina huonoo merkkaa :finger:

Täällä ovistikut jatkaa tummuuttaan. Edellisissä kunnon kierroissa ei näin ollu. Kuivaa ollu ku saharassa koko kierron. Kyl mä ny veikkaan et tämä on sitä että Lh ja fsh pysyy korkeella ja yrittää rykiä sitä munasolua kasvamaan ja liikkeelle mutta vanhasta pierusta ei enää irtoa :sorry: saapa nähdä alkaako menkatkaan koskaan
Mulla oli reilut melkein parin viikon menkat viime vuonna ja oviksen jälkeen alkoi tiputtelu jatkuen menkkoihin. Eli kuussa oli vain muutama vuodoton päivä. Polyyppi löytyi ja poistettiin joulukuussa. Sain silloin terot ihan varuiksi. Aloitin ne ja vuodot häipyivät. Joinakin kuukausina en niitä ottanut, eikä tiputtelua ja reiluja menkkoja enää esiintynyt. Jotain miniä tiputtelua on välillä ollut. Eli tammikuusta asti olen silloin tällöin teroja napsinut. Ja näemmä uusivat reseptin, kun pyysin. Koetan siis näitä vielä hetken.

Nyt oli viimeeksi luulemani ovis ihan limoineen ja kipuineen. Jos ei raskautta yrittäisi, niin jopa naurattaisi nämä kiertosekoilut. Niin ja ovistikku oli kirkuva, siis myös rfsu kun ovista testasin. Ei tässä iässä näköjään voi mihinkään enää luottaa, mutta siihen voi että seuraava kierto on taas jotain muuta. Eipä siis lannistuta, kultamunia voi olla vielä jäljellä.

Mulle edellisessä työpaikassa kun valitin pomolle että mulla on nyt tässä liikaa duunia, arvion mukaan noin 80h/viikko että sais kaiken tehtyä, sain vastaukseksi että ”mua ei kuule detskut kiinnosta, hoida hommas”. No lähdinkin lopulta ko. paikasta eikä siellä muitakaan vanhoja kollegoja enää ole. Nykyisessä paikassa ei tarvinnut kun työsoppari olla allekirjoitettuna niin johan tärppäs :grin Vajaa viikon ehdin olla töissä ennen kuin plussasin.

Dpo6...

View attachment 82729 Tässä tuo luulemani ovis.
Jep. Ovisplussahan se selvästi. Mut joo, niinku todettu, välillä taitaa meikäläisistä pöhistä vaan tuhkamunia, mutta luotetaan että se kultamunakin vielä löytyy :Heartred... plus otolliset olosuhteet.

Josta tulikin mieleen. Jos mahiskertoja olis kuin nuorena niin vois olla aika löysin rantein. Nyt nuo mahdolliset kunnon ovikset jännittää, jos meneekin ohi minusta riippumattomista syistä :confused1 Tottahan tiedän ettei se raskaus alkanu nytkään vaikka olevinaan oli kaksi ”herkullista plussaa oireineen” ja seksiäkin riittäviin parina kolmena pv siinä ympärillä. Mutta silti :smiley-ashamed005

Jep. Ovisplussahan se selvästi. Mut joo, niinku todettu, välillä taitaa meikäläisistä pöhistä vaan tuhkamunia, mutta luotetaan että se kultamunakin vielä löytyy :Heartred... plus otolliset olosuhteet.

Josta tulikin mieleen. Jos mahiskertoja olis kuin nuorena niin vois olla aika löysin rantein. Nyt nuo mahdolliset kunnon ovikset jännittää, jos meneekin ohi minusta riippumattomista syistä :confused1 Tottahan tiedän ettei se raskaus alkanu nytkään vaikka olevinaan oli kaksi ”herkullista plussaa oireineen” ja seksiäkin riittäviin parina kolmena pv siinä ympärillä. Mutta silti :smiley-ashamed005
Ha haa täällä tuhrua havaittu, eiköhän menkat kohta alkane.

Sepäs se, kun tulee näin iäkkäänä paineita, ettei vaan menis yhtään kallisarvoista munaa ohi. Ikinä, kun ei tiedä milloin se viimeinen muna menee. Kasvattaa luonnetta tämä kärsivällisyys näissä asioissa. Se on vaan otettava vastaan mitä tulee. Arpajaiset jatkukoot. Vaikka niin se on, että suurin osa arvoista on tyhjiä, mutta aina joku joskus saa päävoitonkin.

Täällä on kuitenkin aika hienosti tullut niitä päävoittoja! Prosenttikerho pitäisi olla ja kuitenkin monta raskautta jo vuoden aikana alkanut ja vauvojakin raskauksista on syntynyt.

Pidetään kirveet poissa kaivoista ja odotellaan seuraavaa päävoittoa. Kuka tahansa voi olla seuraava!!

Nyt vasta meni jakeluun tuo terokysymys. Käyn vähän vissiin hitaalla tänään. Siis 10 päivää pupelsin ja maanantaina otin viimeisen. Yleensä parin päivän päästä lopetuksesta on alkaneet. Luteeaali yleensä 12 pv noin.

@Vastavirran akka alkoiko vuoto?

Näinpä. Promillekerhossakin aina joku voittaa. Mut tuntuu et kun on jo speksit annettu heikot niin siitä on taas huonompi ponnistaa ku esim terveellä kohdulla :sorry:

Mikähän tuo eilinen oli. Oli ihan kunnon menkkakivut ja tuli pari kertaa sitä hailua pinkkiä (kukaan muu varmaa huomaa mut totunu syynäämään vessareissunsa :hilarious::oops:) nyt taas ei mitää. Paitsi kuivuutta :blackeye:

@Vastavirran akka alkoiko vuoto?

Näinpä. Promillekerhossakin aina joku voittaa. Mut tuntuu et kun on jo speksit annettu heikot niin siitä on taas huonompi ponnistaa ku esim terveellä kohdulla :sorry:

Mikähän tuo eilinen oli. Oli ihan kunnon menkkakivut ja tuli pari kertaa sitä hailua pinkkiä (kukaan muu varmaa huomaa mut totunu syynäämään vessareissunsa :hilarious::oops:) nyt taas ei mitää. Paitsi kuivuutta :blackeye:
Kyllä. KooooPeee1 Jee jee.

Samat mietteet kohtuosastolla, mutta tarttee silti koettaa kepillä jäätä.

Pysyis nyt sulla turhat tuhrut poissa.

Täällä kp5 ja vuoto jo loppui. Nyt ollut niin, että kp1-3 vuotaa, kun seula ja sitten kp4 hyytyy ja nyt jo ihan pikku tuhruja enää. Jotenkin muuttunut lyhyemmäksi vuoto, mutta vuotopäivinä runsaampaa. Ennen vuosi tasaisemmin sen 6 pvä. Kaipa tää kuitenkin on ihan normaalia? Kierto nyt 27 pv. Sekin on vähän lyhentynyt. Kierukan poiston jälkeen oli 1x 30 pv, 2x28pv ja nyt 2x27 pv. Nyt yk6 siis menossa ja keskiviikkona klinikalle. Jännittää kyllä, että mitähän sielläkin selviää.

Plussatuulia kaikille!

jaksamista töidensä kanssa kamppaileville!
Itsellä kyllä kans melkoista rämpimistä tää töiden teko, mutta asia kerrallaan :woot: Olin kesällä 2 kk työuupumuksen takia saikulla ja nyt 2 vko ollut töissä ja vois kyllä taas välillä lomailla :dead: viimeviikko oli ihan karsee reilu 50h töitä. Ensiviikosta alkaa 80% työaika, jospa se tuo vähän helpotusta arkeen :smug:

Täällä kp5 ja vuoto jo loppui. Nyt ollut niin, että kp1-3 vuotaa, kun seula ja sitten kp4 hyytyy ja nyt jo ihan pikku tuhruja enää. Jotenkin muuttunut lyhyemmäksi vuoto, mutta vuotopäivinä runsaampaa. Ennen vuosi tasaisemmin sen 6 pvä. Kaipa tää kuitenkin on ihan normaalia? Kierto nyt 27 pv. Sekin on vähän lyhentynyt. Kierukan poiston jälkeen oli 1x 30 pv, 2x28pv ja nyt 2x27 pv. Nyt yk6 siis menossa ja keskiviikkona klinikalle. Jännittää kyllä, että mitähän sielläkin selviää.

Plussatuulia kaikille!

jaksamista töidensä kanssa kamppaileville!
Itsellä kyllä kans melkoista rämpimistä tää töiden teko, mutta asia kerrallaan :woot: Olin kesällä 2 kk työuupumuksen takia saikulla ja nyt 2 vko ollut töissä ja vois kyllä taas välillä lomailla :dead: viimeviikko oli ihan karsee reilu 50h töitä. Ensiviikosta alkaa 80% työaika, jospa se tuo vähän helpotusta arkeen :smug:
Mun mielestä reilu mut napakka vuoto on nimenomaan positiivista. Mulla jäi ny suttaamaan 9pv ja arvasin ettei kaikki oo ok ja näinpä se estrogeeni puuttuukin alkukierrosta.
Kerrohan sit gynen kuulumiset!

Sekin on hauska ilmiö iäkkäämpänä, että kaikki poikkeukset kierrossa liittyy omassa mielessä ehdottomasti vaihdevuosiin.

Reipasta vuotoa meneillään, tuhrua tuli vain eilen illalla. Positiivisin mielin tähän kiertoon.

Sekin on hauska ilmiö iäkkäämpänä, että kaikki poikkeukset kierrossa liittyy omassa mielessä ehdottomasti vaihdevuosiin.

Reipasta vuotoa meneillään, tuhrua tuli vain eilen illalla. Positiivisin mielin tähän kiertoon.

Joo näimpä :hilarious: sanoppa muuta. mä katsoin kans vanhoja gynelehtiä jotka aikoinaan tilasin hoitojen takia. Alle 30v jo luki jo ohutta limakalvoa ja elottomia munasarjoja. Mut jotennii nyt iskee tämä ikäkriisi vissiin :angelic:
Positiivarina mennään :Heartred

Joo näimpä :hilarious: sanoppa muuta. mä katsoin kans vanhoja gynelehtiä jotka aikoinaan tilasin hoitojen takia. Alle 30v jo luki jo ohutta limakalvoa ja elottomia munasarjoja. Mut jotennii nyt iskee tämä ikäkriisi vissiin :angelic:
Positiivarina mennään :Heartred
Mulla jotenkin iski kriisi, kun täytin 44v. Täällä tsemppaillaan toisiamme viimeiseen munaan ja räsöistä kohduista huolimatta.

Kukas seuraavana testailee?

Takaisin