Sharmander
Asioista perillä oleva
Äh. Mulla käyny kans noita. Kauanko söit teroja vai vieläkö ne menee?Kyllä se vahvasti näyttää tyhjän arvan kierrokselta tämä. Ei niin mitään oireitakaan. Pms kävi, mutta nyt taas seesteistä. No ootellaan seuraavaa ovistelua. Mikään kiire tässä oliskaan. En sitten tiedä, että sotkinko itse nyt asiat jotenkin, kun odottelin menkkoja ja tulikin ovis, niin aloitin sitten Terot kuitenkin.
Mulla(kin) ollu joku viikko menkoista semmoinen limaverikerta. Siitä meni viikko ja ovis ja siitä kierrosya raskauduin joten ei se aina huonoo merkkaaSiis mitä tää nyt on olevinaan!? Mulla on jotain ihmeellistä ruskeaa limavuotoa. Menkat loppui jo viikko sitten ja ovis on joskus ens viikon lopulla. Ei tämmöistä ole koskaan ollut, enkä nyt äkkiä keksi mikä voisi aiheuttaa.

Täällä ovistikut jatkaa tummuuttaan. Edellisissä kunnon kierroissa ei näin ollu. Kuivaa ollu ku saharassa koko kierron. Kyl mä ny veikkaan et tämä on sitä että Lh ja fsh pysyy korkeella ja yrittää rykiä sitä munasolua kasvamaan ja liikkeelle mutta vanhasta pierusta ei enää irtoa
saapa nähdä alkaako menkatkaan koskaan

naisen elämää.

Tottahan tiedän ettei se raskaus alkanu nytkään vaikka olevinaan oli kaksi ”herkullista plussaa oireineen” ja seksiäkin riittäviin parina kolmena pv siinä ympärillä. Mutta silti 

Olin kesällä 2 kk työuupumuksen takia saikulla ja nyt 2 vko ollut töissä ja vois kyllä taas välillä lomailla
viimeviikko oli ihan karsee reilu 50h töitä. Ensiviikosta alkaa 80% työaika, jospa se tuo vähän helpotusta arkeen