----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuttu ero. Samalle näyttää mullakin.

Ja nimeonomaam. Eipähän ne verikoeet asiaa muuta. Kaikkihan on mahdollista. Noin omallakin kokemuksella..kun lääkäri sanoi jo 10v sitren että näillä arvoilla ja munasarjojen tilanteella et lasta ominpäin tule saamaan koskaan :rolleyes:
Ja näinpä. Periksi ei osaa antaa vaikka just mietin että olen kuluttanu vissiin pian 19 vuotta elämästäni tämän aiheen ympärillä :hilarious: että ai mikä elämän sisältö :hilarious: fämähän on jo osa identiteettiä joten vaikea olis yks kaks pistää kierukka ja lopettaa hömpötys :smiley-angelic002
Lapsen yritys on itsellänikin ollut vuosikymmenien projekti. Kiva tavata muitakin pitkälinjalaisia. Huono raskautuja olen ollut aina, mutta vanhemmiten paremmin. Eipä sitä osaa lopettaakaan, kun mie tahdon vauvan. Elämäntapa tämäkin.

Lapsen yritys on itsellänikin ollut vuosikymmenien projekti. Kiva tavata muitakin pitkälinjalaisia. Huono raskautuja olen ollut aina, mutta vanhemmiten paremmin. Eipä sitä osaa lopettaakaan, kun mie tahdon vauvan. Elämäntapa tämäkin.
Sama juttu muuten!? Mä en silloin alkutaipaleella tullu raskaakS vaikka ehkäisyä ei oo ollu oikeastaan koskaan. Luomut on vasta ”vanhemmalla” iällä, siis 35v paremmalla puolella.

Sharmander saanko kysyä, että millä viikoilla ja miksi menetitte vauvan? Itsellä myös sama kokemus, vaikka keskenmeno olikin rv21+6 vuonna 17. Syynä kohtutulehdus ja verenmyrkytys.

Onpas iso ero Vastavirran akka sinulla noissa testeissä! :wideyed: Olisipa mielenkiintoista itsekin kokeilla itselläkin, tulisiko eroja. Nythän minulla on vain niitä Raskauskeijulta tilattuja ovistestejä. Pitäisi varmaan testata muillakin, kunhan nyt siis sinne asti tästä vielä pääsisi joskus :shifty:

Onpas iso ero Vastavirran akka sinulla noissa testeissä! :wideyed: Olisipa mielenkiintoista itsekin kokeilla itselläkin, tulisiko eroja. Nythän minulla on vain niitä Raskauskeijulta tilattuja ovistestejä. Pitäisi varmaan testata muillakin, kunhan nyt siis sinne asti tästä vielä pääsisi joskus :shifty:
Totta. Nuo ovat täysin samasta pissasta aiemmin tällä viikolla. Nyt on niin selvät kohta ovistellaan oireet. Kun ukko illalla kotiutuu, niin heti hommiin vaan.

Totta. Nuo ovat täysin samasta pissasta aiemmin tällä viikolla. Nyt on niin selvät kohta ovistellaan oireet. Kun ukko illalla kotiutuu, niin heti hommiin vaan.
Toi on vähän semmosta, PC on paljo herkempi ja aina se LH piikki ei ole hirveen vahva. Mulla on jossain vamaan kuva vastaavasta erosta. Samasta pissasta :wacky:

75127EBE-F191-4F66-B502-AB794FBDCF18.jpeg Tämä on huono kuva mut seuraavana päivänä PC oli tosiaan ihan tumma plus ja rfsu edelleen tolllanen haiku kuin @Vastavirran akka :n kuvassa. Tuo rfsu on tossa siis ihan vitivalkea blankko

View attachment 82205 Tämä on huono kuva mut seuraavana päivänä PC oli tosiaan ihan tumma plus ja rfsu edelleen tolllanen haiku kuin @Vastavirran akka :n kuvassa. Tuo rfsu on tossa siis ihan vitivalkea blankko

Sharmander :) Mulla myös näissä selvä ero, mutta ehkä ei ihan näin valtava...

PC:llä saa plussan parhaiten/varmimmin haaviin.

Ei naisen elo ainakaan tylsäksi näin vanhemmiten käy. On mullakin aiemmin ollut eroa noissa testeissä ennen ovista, mutta ei niin että pc plussalla parisen viikkoa tai kenties vielä pidempäänkin. Muutoin tuommoset parin viikon kierrot olis ihan jees, jos ei ole tärpännyt. Sehän tarkottaisi vaan useampaa yritystä vuodessa.

Ei naisen elo ainakaan tylsäksi näin vanhemmiten käy. On mullakin aiemmin ollut eroa noissa testeissä ennen ovista, mutta ei niin että pc plussalla parisen viikkoa tai kenties vielä pidempäänkin. Muutoin tuommoset parin viikon kierrot olis ihan jees, jos ei ole tärpännyt. Sehän tarkottaisi vaan useampaa yritystä vuodessa.

Vastavirran akka :) Mitä jos oletkin nyt silti sitten raskaana...(??):rolleyes:

Kaikki raskaudethan ei näy kotitesteissä.....

Varmaan oonkin jo kertonut paristakin tuttavasta, jotka sai tietää paljon myöhemmin.... toinen oli todella tukevasti raskaana, testit negoja,menkat tuli normaalisti ja raskaus selvisi vasta veritestillä...tuo lapsonen täytti nyt 18v....

Sitten oli toinen, tiesi raskaudesta vasta yllärinä synnärillä, menkat oli ollut koko ajan...tyttö on 9v....

Testit oli siis negaa:chicken:

Last edited by a moderator:
Vastavirran akka :) Mitä jos oletkin nyt silti sitten raskaana...(??):rolleyes:
Kaikki raskaudethan ei näy kotitesteissä.....

Varmaan oonkin jo kertonut paristakin tuttavasta, jotka sai tietää paljon myöhemmin.... toinen oli todella tukevasti raskaana, testit negoja ja selvisi vasta veritestillä...tuo lapsonen täytti nyt 18v....sitten oli toinen, tiesi raskaudesta yllärinä vasta synnärillä, tyttö on 9v....

Testit oli siis negaa:chicken:
En tosiaankaan ole. Aina olen hämmästellyt noita tapauksia, mutta onhan niitä. Mutta jospa kohta olisinkin, eihän sitä koskaan tiedä.

Mutta jospa kohta olisinkin, eihän sitä koskaan tiedä.

Samaa täällä...jospa kohta raskaana...jospa kohta.... :cheers

Kuka vaan sanoisi, että 2-vuotta yritystä on vasta lyhyt aika, mutta...mutta... on eri asia yrittää 46-vuotiaana, kuin vaikkapa 36-vuotiaana.

Ottaisin ylläriraskauden mielelläni vastaan:joyful:

Plussaa meille kaikille!!:cheers :cheers :cheers
:wav

Katoin muuten että mun womanlog on merkannut kierron pituudeksi 28 päivää ja ei hedelmälliset päivät on vaan kp 1-7:hilarious: ei ole helppoa tolla kalenterillakaan...

Miten mietinnät sujuu ja miten miehen kanssa menee?
No saatiin puhuttua kaikenlaista. Tuollaisessa nousee itsellekin outoja ajatuksia ilmaan. Sen parhaimmat toteamukset oli : lapsi on vaan plussaa jos tulee, me ollaan tärkeimmät. Suhde ei saa olla vaan lapsen hankintaa varten :Heartbigred ja sit toinen hieman kaksimielisempi kun epäilin, että on mun kanssa koska aina saa, se sanoi ettei se kyllä pelkästään riitä kun olen rasittava välillä sekä silmille, että korville :santa:thumleft

Mietittiin myös, että ehkä kohta olisi aika olla eri paikoissa töissä ettei toisesta tule itsestään selvä kun on siinä vieressä kokoajan.

Mulla on nyt taas aika hyvä mieli. Mietin miksi pitää tulla kriisi ennenkuin ruvetaan puhumaan niitä syvällisempiä asioita. On meidän arki ihanaa, mutta ei tule silleen kyselyä toisen syvimpiä tuntoja helposti.

Mulla myös selkeästi taas työt ottaa liian koville. En tahdo jaksaa yhtään mitään varsinkaan iltaisin ja nyt menee viilonloputkin palautuessa. Eli mä alan kurkkimaan uusia työmahdollisuuksia. Mikäli en ole nyt raskaana.

Jo päätös lähteä helpotti kovasti. Kun vaan löytyisi sellainen hyvä työpaikka jossa olisi oikeasti työrauha tehdä sitä mihin on palkattu eikä tarvitsisi sammuttaa 40 tulipaloa yhden työpäivän aikana. Meillä on työtavat 2000-luvun alusta ja firma kasvanut 500% joten aika raskaasti tehdään kaikki. Silti ei raivata aikaa uudistaa työtapoja jotta olisi vähemmän kuormittavaa. Samalla tilanne vaan pahenee mutta johdossa ei ymmärretä. Jos antaisi kehittää muutamana kuukauden, oltaisiin tuottavampia ja iloisempia työntekijöitä. Ja pääsisin oikeasti tekemään niitä kirjanpitäjän hommia joihin hain aikoinaan ja millä tittelillä kuitenkin työskentelen. No, olen yrittänyt ja väsyn tässä vaan itse. Joten aika vaihtaa maisemaa.

Takaisin