----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään 11+2 ultrassa näkyi elävä pieni! Koko vastasi viikkoja ja hän teki kovasti voltteja. :love7

Np-ultra ensi viikolla. Toivottavasti selvitään taas seuraavaan etappiin.

Tänään 11+2 ultrassa näkyi elävä pieni! Koko vastasi viikkoja ja hän teki kovasti voltteja. :love7

Np-ultra ensi viikolla. Toivottavasti selvitään taas seuraavaan etappiin.
Oi että miten ihanaa:love017!!!
Alkaapi olla varsin hyvät viikot siellä..on se vaan elämä ihmeellistä:whacky011!

Kiitos kaikille taas myötäelämisestä. Ei oikein meinaa uskoa, että tänään todella tuli hyviä uutisia. Vaikka voihan tässä vielä tapahtua ihan mitä vaan.

Jotenkin niin epätodellista, että siellä se pieni kovasti liikuskeli, vaikka olossa ei huomaa juurikaan, että on edes raskaana.

Jotenkin niin epätodellista, että siellä se pieni kovasti liikuskeli, vaikka olossa ei huomaa juurikaan, että on edes raskaana.
Noin on ihan paras! On teillä riittävästi vastoinkäymistä jo tällä tiellä ollut, smooth sailing vaan hamaan kotisatamaan asti:smiley-bounce012
Oloja ei tosiaan tarvitse olla minkäänlaisia merkiksi yhtään mistään:)!

Kiitos kaikille taas myötäelämisestä. Ei oikein meinaa uskoa, että tänään todella tuli hyviä uutisia. Vaikka voihan tässä vielä tapahtua ihan mitä vaan.

Hippunen77 :) Alkoiko sinun raskaus siis hoitotauolla? miten muistelen sellaista...

Oireettonuus on täysin normaalia. Mulla oli samanlaista. Osaan ymmärtää sinua muutenkin, sillä itsellä elämä meni vähän samaan tyyliin ja sitten lopulta vihdoin odotin esikkoa 43-vuotiaana.

Mutta ennen kaikkea olen super onnellinen puolestasi!:Heartbigred

Näin sen pitikin mennä ja sitä täällä palstalla ihan kaikki, itseni mukaan lukien, ovat kovasti toivoneet tätä, sormet, sekä varpaat pystyssä.

Tiedän miltä voi tuntua, että esikoista pitkään toivoneena, sitten lopulta onkin raskaana ja korkealla iällä.... Hippunen, nyt nauti näistä saamistasi hyvistä uutisista...relax ....sitten aika kohta sieltä vauva syliin!:Heartred

Kaikki menee hyvin:Heartpink

Last edited by a moderator:

Onnea pienestä ihmeestä :)
Sen verran täältä taustalta taas höpöttelen että ei mullakaan ollut mitään raskausoloja ennen raskauden puoliväliä. Ihme vihlontaa oikealla puolella ja menin lääkäriin varmana että on vähintään kysta tai pahempaa. No ruudulta löytyikin pieni sykkivä sydän ja olin 7 viikolla raskaana. :excited001 ja mun ei pitänyt koskaan luomuna lapsia saada. Tytär syntyi kun olin 41v. Eli aina on toivoa :)

Maailman paras yllätys"plussa" sulla Eclipse! Varmaankin täydellinen yllätys tosiaan, jos luomulapsi oli "mahdottomuus" ennalta sanottuna.

Täällä kp35, ei mitään oireita mihinkään suuntiin. Alaselkä vaan on perhanan kipeä, enkä oikein osaa tietää syytä miksi. Jos ei tämä tästä tokene, niin täytyy käydä lääkärissä. Onhan siellä siis muutoinkin vikaa,vikaa,vikaa, mutta ei se nyt tämmöinen ole hetkeen ollut kuitenkaan. Ei ole hyvä istua eikä seistä, kävellessä sattuu vähän. Kiertoliike on myrkkyä kaikkiin suuntiin. No, kunhan nyt pystyssä vielä pysyy eikä jalat lähde alta, niin ei kai tässä mistään vakavammasta ole kyse.

Heippa :greet025
En tiiä pitäskö mun pysyä poissa vai koputella tännekin.
Eli oon 43v, imettävä äiti. Lapsi tollanen reilu vuosikas taapero. Täysi luomuyllätys. Munkaan ei pitäny koskaan onnistua luomuna. Munasolut ”nolla” jo vuosikausia sitten. Kaksi isompaa lasta hoidoilla.
Nyt sit olkapäällä kuiskii piru joka sanoo että onnistuiskohan vielä :devil07 vaikka totuus on et olen taas vanhempi ja nollatilanne tuskin paranee enää ajan kanssa.
Tota raskautta ennen oltiin ehkäisyttä vuosia ilman luomuraskauksia ja sit tulin raskaaksi kakkosen imetysaikaan joka oli myös lääkärin mukaan täysi ihme. Vauva menetettiin sittemmin isommilla viikoilla. Aloitin sit pillerit vuotojen takia kun mieskin sanoi että ei enää. Unohdin koko homman, treenasin ja kävin töissä. Sit aloin oireilla vaihdevuosimaisesri ja jätin pillerit tauolle verikokeiden takia. Siitä
Kierrosta raskaus :smiley-ashamed005 Vissiin pillerit sammutti mun adenomyoosin (epäily että olisi semmoinen kohdussa vaikkei ihan selvää olekaan) ja jotenki boostasi jonkun munasolunruppanan kehittymään. Mut joo. Tuskin näitä ihmeitä montaa elämään mahtuu.

Ps onks teistä kukaan otattanu verikokeita tälleen iäkkäämpänä, siis esim FSH jne? Et onko raskaus alkanu huonosta arvosta huolimatta vai onks kaikilla siltä osin asiat ok?
Ja onko teil kierrot muuttunu iän myötä?

Ps onks teistä kukaan otattanu verikokeita tälleen iäkkäämpänä, siis esim FSH jne? Et onko raskaus alkanu huonosta arvosta huolimatta vai onks kaikilla siltä osin asiat ok?
Ja onko teil kierrot muuttunu iän myötä?

Tervetuloa mukaan Sharmander :) :cheers

Hienoa kuulla onnistumisista!! Uskon, että sinulla on mahikset vielä luomuna onnistua!! :cheers Aiotko mennä nyt siis FSH kokeisiin?

Minulta on mitattu FSH 42-vuotiaana ja se oli 7.1. lääkärin mukaan hyvä lukema ja sitten raskaus kyllä sen jälkeen alkoikin lääkkeettömänä....inssillä...

Nyt olen siis 46-vuotias ja toista yritetään. Klinikka ei ole kiinnostunut arvoista ja halutut hoidot tehdään ilman mitään tutkimuksia. Mulla on mahdollisuus yrittää vielä toista IVF hoitoa...ja luonnollisesti insseillä voidaan vielä yrittää. Nyt kokeilemme hetken kuitenkin luomuna, sillä ei kiireiltä ehditä klinikalle.

Hienoa saada sinut tänne mukaan ja pikaista plussaa!!:cheers
:wav

Tervetuloa mukaan Sharmander :) :cheers

Hienoa kuulla onnistumisista!! Uskon, että sinulla on mahikset vielä luomuna onnistua!! :cheers Aiotko mennä nyt siis FSH kokeisiin?

Minulta on mitattu FSH 42-vuotiaana ja se oli 7.1. lääkärin mukaan hyvä lukema ja sitten raskaus kyllä sen jälkeen alkoikin lääkkeettömänä....inssillä...

Nyt olen siis 46-vuotias ja toista yritetään. Klinikka ei ole kiinnostunut arvoista ja halutut hoidot tehdään ilman mitään tutkimuksia. Mulla on mahdollisuus yrittää vielä toista IVF hoitoa...ja luonnollisesti insseillä voidaan vielä yrittää. Nyt kokeilemme hetken kuitenkin luomuna, sillä ei kiireiltä ehditä klinikalle.

Hienoa saada sinut tänne mukaan ja pikaista plussaa!!:cheers
:wav
Kiitos :smiley-angelic003
Okei no sulla on ollu iha hyvä arvo! En muista milloin mulla viimeks on mitattu, aika monta vuotta sitten. Se oli sillon 10-11. Ajattelin käydä kyl kokeessa mut nyt tässä kierrossa ei natsaa kun en saanu aikaa ennen maanantaita ja sitten kp6 eli liian myöhäistä.
Me ei enää tokikaan mennä hoitoihin. Se tie on koluttu vuodesta 2001:smiley-ashamed005Nyt mennään näillä mitä luoja suo. Tosin mun on hankalaa vain tjottailla, mainaa väkisin mennä olojen kyttäämiseen ja panikointiin ajoituksen kans (mies kun on paljo pois töiden kans). Siis mulla. Mies ei enää kuumeile ja sikäli paneskelu on puhdasta paneskelua eikä lapsen tekoa :laughing001:sex

Kyllä on elämäni oudoin kierto. Olen sata varma, että nyt ovistellaan. Kaksi viikkoa sitten alkoi tippasuvuoto, mutta taisivat olla menkat. No arvatkaapas onko ukko kotona, no ei todellakaan. Ja mie vaan menkkoja odottelen. Mikään ei taas ole niin varmaa, kun epävarma.

Takaisin