----45+++++ kuumeiset

Missä menee Pernilla? :)

Ootko kohta jo ovista testailemassa?
Kiitos kysymästä, Tähti - kp 7. Täytyy myöntää, että epätoivoa hieman - iän puolesta. Aika vauhdikasta menoa on ollut viime aikoina lasten kanssa, joten en onneksi ole ehtinyt asiaa paljon murehtimaan.

Tämä kierto menee luomuna inositolin kanssa. Letrot vähän aikaa tauolla vertailun vuoksi.

Hippusella aivan mahtavia uutisia. Upeaa että tästä joukosta niinkin moni on raskautunut. Toivottavasti pian saadaan lisää plussauutisia! :wav
 
Auts, otan osaa. On kovasti samantyylinen tausta meillä näköjään monilta osin. Nyt voitais sitten vihdoin saada ne iltatähtöset, eikös vaan.
Olishan se huikeaa. Omalta osaltani ylittäisi hurjimmat kuvitelmani :shy:

Mulla on tuo Flo käytössä. Se kyllä veikkailee ovikset minne sattuu eikä pysy perässä mun eriskummallisen kierron kanssa :hilarious: Varasin ny piruuttani ajan gynelle. Onhan se kallis ”harrastus” mutta kiinnostais tietää mitä alas kuuluu.

Muistan mun vakigynen sanoneen aikanaan että näin ”nelikymppisenä” on ne ovuloimattomat kierrot äärettömän yleisiä. Ja vastoin luuloja ovuloimattomuus ei aina pidennä kiertoa. Kierto voi olla normi pituinen tai oireilla pelkästään tiputteluvuodoin tai kovin runsaina menkkoina.
Mulla on tuolla muisissa yks kierto 2016 jossa kävin gynellä selkeen ovisplussan jälkeen. Limis oli kyllä 9mm mutta kolmikaikuinen (eli sellainen kuin ennen ovista) eikä keltarauhasta löytynyt. Lääkäri sanoi ettei ovista oo 99,9% varmuudella tapahtunut. Lämmöt kyllä nousi mutta vuotokin alkoi dpo9 (ajallaan) ollen aivan törkeän runsasta.
MUTTA samalla käynnillä totesi että niin kauan ku menkat pyörii raskausmahis on aina olemassa, myös se promillen kokoinen :Heartred
 
Olishan se huikeaa. Omalta osaltani ylittäisi hurjimmat kuvitelmani :shy:

Mulla on tuo Flo käytössä. Se kyllä veikkailee ovikset minne sattuu eikä pysy perässä mun eriskummallisen kierron kanssa :hilarious: Varasin ny piruuttani ajan gynelle. Onhan se kallis ”harrastus” mutta kiinnostais tietää mitä alas kuuluu.

Muistan mun vakigynen sanoneen aikanaan että näin ”nelikymppisenä” on ne ovuloimattomat kierrot äärettömän yleisiä. Ja vastoin luuloja ovuloimattomuus ei aina pidennä kiertoa. Kierto voi olla normi pituinen tai oireilla pelkästään tiputteluvuodoin tai kovin runsaina menkkoina.
Mulla on tuolla muisissa yks kierto 2016 jossa kävin gynellä selkeen ovisplussan jälkeen. Limis oli kyllä 9mm mutta kolmikaikuinen (eli sellainen kuin ennen ovista) eikä keltarauhasta löytynyt. Lääkäri sanoi ettei ovista oo 99,9% varmuudella tapahtunut. Lämmöt kyllä nousi mutta vuotokin alkoi dpo9 (ajallaan) ollen aivan törkeän runsasta.
MUTTA samalla käynnillä totesi että niin kauan ku menkat pyörii raskausmahis on aina olemassa, myös se promillen kokoinen :Heartred
Aina kannattaa yrittää. On täällä palstallakin ihania ihmeitä koettu, joten imuun vaan mennään. Mullahan on myös ollut kystia, sekä keltarauhas että toiminnallisia, eikä kierrot ole heitelleet. Km jälkeen oli selvästi ovuloimaton ja pidempi kierto. Olen samaa mieltä, että niitä ovuloimattomia meillä kypsemmillä on paljon. Gynellä on välillä ihan hyvä piipahtaa. Varmaan itse myös tulee siellä lähiaikoina käytyä. Eipä siitä haittaakaan ole.
 
:greet025 Missä vaiheessa Helena80 menee ja mitä kuuluu?
Dpo4, kp20, kalenterin mukaan toistaiseksi :grin Oviksesta lähtien ollut outo olo. Vatsa löysällä ja keskiviikkona iski järjetön väsymys eikä se helpota. Töissä menee hyvin ja nukun öisin ihan ok. Mutta silti kokonaisvaltainen väsymys. Vatsassa ollut paineen tunnetta oviksen jälkeen ja lämpö pompsahti tänään alas. Viime kierrossa kävi samoin eikä se tarkoittanut yhtään mitään.

Ens viikolla aloitan vanhempainvartit urakalla ja jatkan seuraavalla viikolla :)
 
:greet025 Keskusteltiin miehen kanssa eilen hoitojen jatkamisesta nopealla tahdilla....siis, että pitäis ehtiä klinikalle pian, eikä vasta jouluna.

Onko kukaan kiikuttanut spermaa kupissa Klinikalle? Mietin vaan, että oisko se nahdollista:finger002 ?
Periaattessa kyllä. Kahden tunnin aikaraja miehestä kupin kautta klinikalle, plus jos hoito menossa niin näyte pitää olla klinikalla 2h ennen naisen toimenpidettä. Eli jos punktio olisi klo 14, tulisi sperma olla paikalla viim. klo 12, ja sisältö olisi saatu kuppiin klo 10-12 välillä jotta ajoitus voisi toimia.
 
Periaattessa kyllä. Kahden tunnin aikaraja miehestä kupin kautta klinikalle, plus jos hoito menossa niin näyte pitää olla klinikalla 2h ennen naisen toimenpidettä. Eli jos punktio olisi klo 14, tulisi sperma olla paikalla viim. klo 12, ja sisältö olisi saatu kuppiin klo 10-12 välillä jotta ajoitus voisi toimia.

Kiitos Motto78!!:joyful:.....toiveikkaana.....
 
Ei kylli.. kp2-3 PMS on pahemmpi kuin ennen menkkoja. Voisi aina heittää koko porukan kuuta kiertävälle radalle. Masentaa ja itkettää kaikki :shifty::smiley-angry017 Tulee se olo että mitähän kettua mä yritän. Pelleilen vanha akka. Mut tästä ku viikko rämmitään niin johan taas kaivellaan tikkuja kaapista ja ja :dance008
 
:greet025 Joko Lambi sinä olet ajatellut/suunnitellut tulevaa äitiyslomaa?

Saatko tuuraajaa tilalle? Entä sitten se Au Pair? Mielenkiintoista!!:p :dance008
Ei ei ei, mitään etukäteis suunnitelmia uskalla tehdä.
Mä teen ihan freelancerina kokkihommia siellä ja täällä, ei tarvita mitään tuuraajia näillä sitoutumattomuuksilla. Oikeelle työnantajalle ilmoitan sitten viime hetkellä sähköpostitse etten palaakaan helmikuussa.. Oikea unelmatyöntekijä tässä hei.. :smiley-ashamed005.

Viime päivät menneet sadonkorjuussa.. Eilen ab 200kg kurpitsoita nostelin sisälle ja toistakymmentä ämpäriä puolukkaa MYIN, en kerännyt :grin, tänään 5 isoa kalkkunaa meni kylmäksi. Menee aika kovin nopeasti nyt.

Toi au pair in aika olis sitten joskus kahden vuoden päästä jos hyvin käy:)
 
Hööö :sorry: mikä sun tilanne siellä on? Onks sulla luget loppukiertoon vai ihan hoitokuviot?
IVF oli ja ainoa alkio siirrettiin ja siihen siis Lugesteron tukena. Saatiin tieto että toista hedelmöittynyttä alkiota ei oltu saatu pakkaseen. Meidän hoito julkisella loppui tähän. Nyt sitten yksityiselle.
 
Takaisin
Top