Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Täälläpäin on aika törkeä "suojatiekulttuuri", autot ei anna tietä eikä kävelijät uskalla ylittää jos auto tulossa.
Hämmästyin aikanaan ruotsin malliin aiheessa, siellä kun autot aina pysähtyy suojatien kohdalla jos ketään aikeissa ylittää.
Olen pyrkinyt tätä myös täällä noudattamaan, vaikkakin sekin aiheuttaa väliin vaaratilanteita, kun es vastaantuleva auto ei pysähdykään..toisinaan on turvallisempaa vaan antaa kävelijöiden odottaa, kun houkutella ne turman suuhun.
Yritän lapsille opettaa että auto on suurimpia riskejä mitä elämässä kohtaamme päivittäin, kannattaa siis varoa. Sen kummemmin en kuitenkaan asiaa vatvo tai murehdi. Ei ole kyllä nimensä veroinen tämä 'suojatie'..

KaarinHa, Tähti ja Pernilla kanssa tässä aallossa.
Alavatsaa nipistelee yhä edelleen oikein lupaavasti
Muutoinkin olo on odottavan plussainen, seesteinen, niin tasainen ja rauhallinen....

Meillä ei nyt vielä yritystä, mutta seurailen täällä teidän kuulumisia ja toivon onnistumisia ja plussia![]()

Tähti mulla on vaan niitä 25 herkkiä testejä niin turha niillä on testata ennenkun kk myöhässä. Ei ne mitään näytä. Eli ens to tai pe jos ei ole alkanut.

Tähti mulla on 5/6 dpo, ehkä. Vauva-asiat taka-alalla kun ex soitti ja kertoi että menevät katsomaan koiranpentuja huomenna. En kestä, must tulee mummo!! Koira siis tulee meille sitten kun lapset on mun luona ja lupasin ottaa aina hoitoon kun lähtevät reissuun. Tarina ei kerro vielä lähteekö sopiva koira jo huomenna matkaan. Ja olen menossa sinne asumaan taas su...äää...
Lapset/aikuiset (vanhoja nuo jo ovat) eivät tiedä tästä suunnitelmasta vielä mitään. Ihana yllätys!
Muutenkin huikea vkl tulossa, huomenna ihanien ystävien kanssa pari lasi viiniä ja päivällä mennään katsomaan meidän valmistuvaa kotia. Sunnuntaina vietetään lasten kanssa mun menneitä synttäreitä pizzeriassa.
Hyvää viikonloppua :)On, alkuraskaudestahan kaikilta tutkitaan virtsasta bakteerit, ja oireettomiinkin virtsatietulehduksiin määrätään antibiootit. Minulla oli tässä raskaudessa oireeton virtsatietulehdus (tai no jaa, ehkä siinä oli oireita mutta ne kuittasi joko raskauden piikkiin tai tukilääkityksen piikkiin), ja söin siihen antibiootit. Mutta siis kannattaa erikseen pyytää raskaana oleville sopivat antibiootit, muuten voi saada väärät.Saakeli, tuntuu pitkästä aikaa vti oireet pukkaavan päälle. Eikö kuitenkin ole antibiootteja joita voi huoletta napsia vaikka voisi olla raskaana? Onneksi viimeksi sain työterveydestä reseptin soittamalla, täytyy aamusta koittaa.