----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon kaks kertaa kuullut sykkeen ja seuraavassa ultrassa todettu kkm.
Vaikka varhaisultra onkin seuraava etappi, niin yhtään ei senkään jälkeen vielä uskalla huokaista...
Ymmärrän ton huolen hyvin. Tässä raskaudessa jouduin käymään varhaisultrassa kahdesti, ja ennen nt-ultraa vielä yhdessä 'mielenterveysultrassa', kun tuhruttelun takia olin aivan varma että on taas mennyt kesken. Suosittelen lämpimästi lisäultria jos tieto helpottaa ja talous sallii.

Mulla varmuus alkoi muodostua Nt-ultran jälkeen, ja vasta NIPT loi kunnon uskon siihen että kaikki voi mennä myös hyvin. Jostain syystä tuleva rakenneultra ei enää jännitä, vaikka sielläkin voi olla pielessä vaikka mitä.

Suski: tietääkseni suvussa ei ole tuplia. Itse pitäisin sitä kolmantena ihmeenä jos näin olisi.
Mutta ultrassa tietty asia vahvistuu. Ja kun en ole käyttänyt mitään hormoneja tms.
Laskin tänään että olen painoa saanut 20kg pois talven ja kesän aikana. Se on voinut auttaa suotuisasti raskautumisessa.

Onko huomenna jo testejä kurkattavaksi?

Peppipupu ;) Vielä ei ole...mutta olo on jotenkin positiivinen....plussainen:chicken:
:love7

Lupaavat oireet yhä jatkuu, alavatsan nipistelyä ja pieni kramppi päällä....tää on ainakin erilainen yrityskierto, kuin aiemmat:happy:

Dpo 5

Peukut pystyssä Tähdelle ja muille kohta jännittäville!

Lääkäri oli tyytyväinen HcG nousuun. Varhaisultra vajaan kahden viikon päästä, 7+2. Voisin käydä siinä edeltävällä viikolla jo yksityisellä, mut tällä hetkellä tuntuu, etten halua, ellei nyt jotain ihmeellistä tule sitä ennen.

Viimeksi kävin yksityisellä 6+5 ja sit seuraavalla viikolla julkisella oli syke jo lähes hiipunut ja kasvu pysähtynyt jo silloin viikko sitten.

Tässä kohtaa aikaisempi ultra ei toisi siis mielenrauhaa. Pikemminkin vähän taikauskoisesti nousee ajatus, että jos nyt tekisin eri lailla, niin voisiko mennäkin eri tavalla...

Menkat myöhässä laskennallisesta kierrosta 3pvää, mutta oletettu dpo on vasta 11. En höyryä. Ehkä ostan testin, ehkä en. Mitään oireita ei edelleenkään ole mistään:wacky:

Laskin tänään että olen painoa saanut 20kg pois talven ja kesän aikana. Se on voinut auttaa suotuisasti raskautumisessa.

WH :) Hieno saavutus!:cheers Ja onnellista odotuksen jatkoa:Heartred

Mulle on tullut viimeaikoina reilusti lisää painoa, joka lienee hyväksi, sillä laihduin äitiysvapaalla ihan liikaa. Veikkaan, että lähes normi paino on edullisin yrityksen aikana. Joten...jospa nyt:happy:

Peukut pystyssä Tähdelle ja muille kohta jännittäville!

Lääkäri oli tyytyväinen HcG nousuun. Varhaisultra vajaan kahden viikon päästä, 7+2. Voisin käydä siinä edeltävällä viikolla jo yksityisellä, mut tällä hetkellä tuntuu, etten halua, ellei nyt jotain ihmeellistä tule sitä ennen.

Viimeksi kävin yksityisellä 6+5 ja sit seuraavalla viikolla julkisella oli syke jo lähes hiipunut ja kasvu pysähtynyt jo silloin viikko sitten.

Tässä kohtaa aikaisempi ultra ei toisi siis mielenrauhaa. Pikemminkin vähän taikauskoisesti nousee ajatus, että jos nyt tekisin eri lailla, niin voisiko mennäkin eri tavalla...

Hippunen77 :) Peukut pystyssä sinne sinulle!!:cheers Vaikuttaa lupaavalta:Heartpink
Hengessä mukana.

Last edited by a moderator:
Tunteiden purkausta:Rassaa ihan helvetisti terveyskylän omapolku jossa edelleen näkyy voimassa oleva raskauspolku, eikä siellä ole mitään linkkiä tai viesti mahdollisuutta että poistaisivat... No se, miksi terveyskylään kirjaudun, on se, että mulla on siellä voimassa oleva polku liittyen ihan toiseen terveydelliseen asiaan ja tää raskauspolku läsähtää silmille aina samalla..En tiedä kuuluuko tää valitus nyt tänne mutta itellä on vaan niin epätoivoinen olo tällä hetkellä, kun haluaisi ja toivoisi, että seuraavalla kerralla jos vielä tulee, niin kaikki menisikin hyvin

Last edited by a moderator:
Onnea plussasta hippunen!

Täällä yk 2 ja kp jossain siinä keskivaiheilla ja oviksen tienoilla. Ja kova epävarmuus haluanko sittenkään olla raskaana. Ehkäpä jollei tulosta niin ei haaveilu jatku myöskään. Jospa mä pikkuhiljaa pääsisin yli tän ikuisen vauvakuumeen ... :)

Oho....rinnat kipeytyi.....näin aikaisin(?) ....mitä ihmettä...:eek:

Alavatsaa nipistelee.

Lupaavan odottava olotila:happy:

Dpo ~ 5

Voi itku, heräsin yöllä mahakipuun. Ihan kuin kovat kuukautiskivut. Vieläkin on vähän kipeä ja ihan sellainen tunne, että tää taisi olla tässä. Vielä ei vuoda.
Kumpa olisin väärässä.

I
Voi itku, heräsin yöllä mahakipuun. Ihan kuin kovat kuukautiskivut. Vieläkin on vähän kipeä ja ihan sellainen tunne, että tää taisi olla tässä. Vielä ei vuoda.
Kumpa olisin väärässä.
Eieiei:stop:, pidetään mielessä että kaikki tuntemukset voi kuulua asiaan, niin kehon kuin mielenkin!
Mutta onhan piinaavaa:dead:!
Hetki kerrallaan vaan eteenpäin, pidetään lippua salossa kunnes toisin todistetaan. :Heartred

Kumpa olisin väärässä.
Eikä! Tämä ei kyllä käy! Mikä viikko sinulla on menossa? Milloin on ultra?
Tsemppiä epävarmuuteen. Normaalisti etenevässä raskaudessa voi myös olla kaikenlaisia oireita, mutta kyllähän tuo pelästyttää!

Kiitos tuesta Lambi ja Yölento!

Ultra on ti 20.8. Jos ei mitään selkeetä tapahdu suuntaan tai toiseen, niin pakko varmaan ensi viikolla käydä tsekkaamassa tilanne, vaikka eilen olinkin vielä toista mieltä.

Mulla taitaa olla myös yks vanha HcG lähete kotiterkkariin roikkumassa. Senkin voisi käyttää vaikka ma.

Kumpa olisin väärässä.
Hitto, toivottavasti kaikki on ok! On kyllä tosi stressaavaa kun kaikki vuodot ja kivut voi olla 'ihan normaaleja raskauteen liittyviä asioita'. Kaikki ulokkeet on ristissä tämä skenaarion puolesta!

Hippunen: voi ei. Toivottavasti on vain kohdunkasvukipuja. Pidän kanssa peukut pystyssä et kaikki hyvin.

Itselläni on välillä kipuja, jotka musta kertoo kohdun venymisestä.
Km mulla aina selkeät menkkakivut ja ne sellaiset et heti tietää et pieleen meni. Ja vuoto mukana myös.

Mä tiedän jo nyt et saan kärsiä kovista kivuista. Mulla on erittäin paljon kiinnikkeitä vatsan ja lantion seudulla. Niiden kun on pakko antaa myöden niin kipeää tekee.
Jo viime sektiossa lääkäri kirosi kun ne oli edessä.
Sen jälkeen vatsaa leikelty uudelleen.

Tänään 4+6. Huominen on itselle jo iso etappi. Mulla kun nämä pieleenmenot on aina yhtä lukuunottamatta olleet alussa.
Mun pelko laantuu paljon kun nämä pari ekaa viikkoa on taputeltu.

Takaisin