----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla se puhelin edelleen hajalla niin en osaa sanoa muutakin ehkä kierto PV 20/27 ja muistaakseni 15.8 piti apin mukaan kk aikaa. Koitan olla testaamatta siihen asti. Ens viikolla siis.

Tsemppiä HentoHaave!':Heartred

Muistan yhdellä parisuhdekurssilla sanotun, että niin kauan kun suhteessa ei ole suuria ongelmia (päihteet, väkivalta, jne.) saa suhteen korjattua jos molemmat sitä haluavat.
Ja muistuttele sitä miestäkin, että ADHD:ssä tulee tehtyä äkillisiä isojakin päätöksiä, jos ei ole tarkkana, että laittaisi hänkin jäitä hattuun ja antaa asialle aikaa. Jottei ADHD sanele elämää, vaan ihminen itse.

Täälläpäin on aika törkeä "suojatiekulttuuri", autot ei anna tietä eikä kävelijät uskalla ylittää jos auto tulossa.
Hämmästyin aikanaan ruotsin malliin aiheessa, siellä kun autot aina pysähtyy suojatien kohdalla jos ketään aikeissa ylittää.
Olen pyrkinyt tätä myös täällä noudattamaan, vaikkakin sekin aiheuttaa väliin vaaratilanteita, kun es vastaantuleva auto ei pysähdykään..toisinaan on turvallisempaa vaan antaa kävelijöiden odottaa, kun houkutella ne turman suuhun :shifty:.
Yritän lapsille opettaa että auto on suurimpia riskejä mitä elämässä kohtaamme päivittäin, kannattaa siis varoa. Sen kummemmin en kuitenkaan asiaa vatvo tai murehdi. Ei ole kyllä nimensä veroinen tämä 'suojatie'..

Me asutaan syrjässä keskustasta. Näillä teillä nopeusrajoitus 80km/h. Ihan soratietä ovat eli ei mitään jalankulkujuttuja erikseen.
Tyttö kävelee tienvarteen josta bussi ottaa kyytiin.
Paikalliset kaahaa ihan hullua vauhtia vaikka tietävät että pieniä lapsia on liikenteessä. Siksi mä saatan ja haen tytön bussilla.
En ymmärrä miksi kaasujalkaa ei voi himmata kun näkee että joku kävelee tienvieressä. Talvella on vielä vaikeampaa.

Suski kirjoittaa viisaasti. Ja Hentohaaveen hengittelytauko kuulostaa hyvältä ratkaisulta. Toivottavasti mieskin pysähtyisi vielä rauhassa miettimään tilannetta. Varsinkin kun rakkautta on yhä molemmin puolin.

Peppipupulle ja Tähdelle plussapeukkuja!

Viimeyönä heräsin taas neljän aikaan vatsakipuun. Välillä tuntunut, että ne vähäisetkin raskausoireet mitä ollut, on hävinneet. Toisaalta sitä tunnustelee koko ajan kaikkea niin hysteerisesti ja oon hirveen hyvä psyykkaamaan itseäni puoleen jos toiseen, että enpä tiedä mikä on todellisuus.

Tänään joka tapauksessa Rammstein! :devil10:finger002

KaarinHa, Tähti ja Pernilla kanssa tässä aallossa.

Peppipupu :) koskas sinä testaat?:cheers

KaarinHa ja Pernilla, tsemppiä...!!:cheers
Kohtahan päästään testailemaan...

Missä vaiheessa menee Vastavirran akka, Tahara ja Helena?:cheers

Täällä on todella hyvä =optimistinen fiilis tästä kierrosta:happy: Alavatsaa nipistelee yhä edelleen oikein lupaavasti:happy: Muutoinkin olo on odottavan plussainen, seesteinen, niin tasainen ja rauhallinen....

Raskaustestit alkaa käydä jo mielessä, mutta malttaa...malttaa. Kiinnittyminen on nyt jossain näillä paikkeilla dpo 6/7:happy:

Plussaa kaikille!!:cheers :cheers :cheers:smiley-bounce016

Tähti mulla on vaan niitä 25 herkkiä testejä niin turha niillä on testata ennenkun kk myöhässä. Ei ne mitään näytä. Eli ens to tai pe jos ei ole alkanut.

Tähti mulla on vaan niitä 25 herkkiä testejä niin turha niillä on testata ennenkun kk myöhässä. Ei ne mitään näytä. Eli ens to tai pe jos ei ole alkanut.

Pepoipupu :) Sitten mennään lähes melkein samoissa(dpo6/7)...olet hitusen edellä:happy:

Plussa tähän kiertoon!:cheers

Tähti mulla on 5/6 dpo, ehkä. Vauva-asiat taka-alalla kun ex soitti ja kertoi että menevät katsomaan koiranpentuja huomenna. En kestä, must tulee mummo!! Koira siis tulee meille sitten kun lapset on mun luona ja lupasin ottaa aina hoitoon kun lähtevät reissuun. Tarina ei kerro vielä lähteekö sopiva koira jo huomenna matkaan. Ja olen menossa sinne asumaan taas su...äää...

Lapset/aikuiset (vanhoja nuo jo ovat) eivät tiedä tästä suunnitelmasta vielä mitään. Ihana yllätys!

Muutenkin huikea vkl tulossa, huomenna ihanien ystävien kanssa pari lasi viiniä ja päivällä mennään katsomaan meidän valmistuvaa kotia. Sunnuntaina vietetään lasten kanssa mun menneitä synttäreitä pizzeriassa.

Tähti mulla on 5/6 dpo, ehkä. Vauva-asiat taka-alalla kun ex soitti ja kertoi että menevät katsomaan koiranpentuja huomenna. En kestä, must tulee mummo!! Koira siis tulee meille sitten kun lapset on mun luona ja lupasin ottaa aina hoitoon kun lähtevät reissuun. Tarina ei kerro vielä lähteekö sopiva koira jo huomenna matkaan. Ja olen menossa sinne asumaan taas su...äää...

Lapset/aikuiset (vanhoja nuo jo ovat) eivät tiedä tästä suunnitelmasta vielä mitään. Ihana yllätys!

Muutenkin huikea vkl tulossa, huomenna ihanien ystävien kanssa pari lasi viiniä ja päivällä mennään katsomaan meidän valmistuvaa kotia. Sunnuntaina vietetään lasten kanssa mun menneitä synttäreitä pizzeriassa.

Peppipupu :) Huisaa....ihan samoissa dpoi:ssa sitten!:cheers

Lasi viiniä taitaa varmaan vaan parantaa kiinnittymistä!:happy: Hyvää viikonloppua :)

Hento Haave tekisitkö lapsen yksin vai olisitteko eri osoitteissa mutta yhdessä? Perheen määritelmä on nykyään joustava ja onneksi jokainen voi päättää millainen kuvio itselle ja puolisolle sopii.

Saakeli, tuntuu pitkästä aikaa vti oireet pukkaavan päälle. Eikö kuitenkin ole antibiootteja joita voi huoletta napsia vaikka voisi olla raskaana? Onneksi viimeksi sain työterveydestä reseptin soittamalla, täytyy aamusta koittaa.

Saakeli, tuntuu pitkästä aikaa vti oireet pukkaavan päälle. Eikö kuitenkin ole antibiootteja joita voi huoletta napsia vaikka voisi olla raskaana? Onneksi viimeksi sain työterveydestä reseptin soittamalla, täytyy aamusta koittaa.
On, alkuraskaudestahan kaikilta tutkitaan virtsasta bakteerit, ja oireettomiinkin virtsatietulehduksiin määrätään antibiootit. Minulla oli tässä raskaudessa oireeton virtsatietulehdus (tai no jaa, ehkä siinä oli oireita mutta ne kuittasi joko raskauden piikkiin tai tukilääkityksen piikkiin), ja söin siihen antibiootit. Mutta siis kannattaa erikseen pyytää raskaana oleville sopivat antibiootit, muuten voi saada väärät.

Takaisin