Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
Minäkään en kerro yrittäväni, mutta sikäli on aivan sama mitä muut ovat mieltä. Jos raskautuisin, niin kertoisin varmaan vasta lähempänä 30 viikkoa. Nyt tulee talvikin sopivasti ja paksut vermeet peittää hyvin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täälläkin yksi epätoivoinen. Ikää alkaa jo olla sen verran, että oikeasti alkaa aika olla lopussa. Ellei nyt sitten just tärppää??Mä oon kohta täällä ainoa.Tarvitaan uusia kirjoittelijoita. Mun kroppa kun ei ole edes luvannut vielä mitään.
Sama täällä. 45+ - loppuu se tuijottelu kokonaan. Voi siis rauhassa raskautuaKukaan ei kyllä enää oikeasti katsele mun mahaa.![]()
Outoja tuntemuksia alavatsan alueella minullakin on ilmaantunut sen jälkeen, kun letrot aloitin. Samoja oireita minulla on ollut ivf-kierroissa eli käsittääkseni kuuluvat asiaan. Suosittelen kyllä ultraa varmuuden vuoksi. Ajattelin itsekin käydä ehkä seuraavassa kierrossa tarkistamassa tilanteen.Mulla on ollu nyt tuo alavatsan seutu/kohtu ja munasarjat todella aristavat monta päivää. Nyt ovulaatiopäivä. Tänään erityisen kipuherkkä olo, asfaltilla kävelykin vihlaisi joka askeleella. Nyt ei tunnu kipua eikä vihlontaa kun makaan sängyssä, mut kävellessä aristaa! Ei siis varsinaisesti koskekaan, mutta sellainen ikävähkö paineentunne... Luin munasarjojen hyperstimulaatiosta, mutta siitä sanottiin että letrot aiheuttaa sitä hyvin harvoin. Ja mulla ne on olleet aika pienellä annostuksella. Mikähän nyt on? Onko kellään ollu vastaavanlaisia kokemuksia?