----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaarinha: meillä sama tilanne ihmisten mielipiteissä. Ikä ei mulla välttämättä mutta se että en ole terve niin saa monet näkemään punaista kun kyse lapsien saannista.
Varsinkin pyörätuolilla liikkuva ei tunnu ansaitsevan lapsia.

Mutta mä annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :grin

Ja siis minäkään en muiden mielipiteitä pelkää. Enemmän tarkoitan sitä, että jos hoidot eivät onnistu tai tulee epäonnistumisia, on mukavampaa kun kukaan ei kysele että joko tärppäsi tai vieläkö on yritys päällä, jne, ettei sitten tarvitse jokaiselle kertoa keskenmenoista tms. Kyllä keskenmenoistakin voi ystäville kertoa, mutta todennäköisesti mieluummin kerron niistäkin vasta sen jälkeen kun itse olen saanut asiaa käsiteltyä.

Minä huomaan, että mahaani kytätään, koska en kerro raskauksista. Siinäs kyttäävät. Talvella niillä onkin sitten hankalampaa. Kiusa se on pienikin. En ole koskaan ollut mikään raskautta korostava. Omituisuus kai, koska silloinhan sitä vasta pitäisikin riemuita. Ehkä lapsettomuustausta jyllää.

Ja WM. Hyvä, että annat mennä ohi tuommoisten. Tottakai sinä ansaitset, sehän on selvä.

Mä en oo niin pieni että musta raskaus näkyisi kun vasta myöhään. Ja toisekseen kodinulkopuolella liikun melkein aina pyörätuolilla joten istuessa vielä vähemmän.
Et onnesta mua ei katsota sillä silmällä :-D

Mulla on kohtu taaksepäin kallellaan ja mulla on pitkä selkä. Olen 170 cm. Vartalon ylimääräiset on keskivartalossa, joten kukaan ei huomaisi mitään pitkään aikaan :hilarious:

Minusta näkyi heti ja tuijottelijoita riitti, kun olin keskenmenoista puhunut. Työkaverit näki viikolla 8 ja asiakkaatkin kommentoi jo viikolla 12. Rakenneultrassa näytin jo siltä kuin olisin ollut viimeisillään. Pituutta on kuitenkin kertynyt se yli 150cm.

Mä oon niin onnellinen jo tästäkin että kesäkuun alun kkm jälkeen tullut menkat säännöllisesti 28 päivän kierron jälkeen kuten myös ennen raskautta oli tuo säännöllinen kierto. Ainoa oire mikä tullut niin ovulaatio kipu jota ei koskaan aiemmin ole ollut

Keskusteluun viitaten niin ensimmäisessä raskaudessa, joka meni sitten kesken mietin näkyykö mussa koko aikana kun olen 179cm pitkä. Mies on 198 cm. Joten pitkää vauvaa odoteltiin, joka ei sitten tullutkaan... Mutta ehkä vielä

Mulla on ollu nyt tuo alavatsan seutu/kohtu ja munasarjat todella aristavat monta päivää. Nyt ovulaatiopäivä. Tänään erityisen kipuherkkä olo, asfaltilla kävelykin vihlaisi joka askeleella. Nyt ei tunnu kipua eikä vihlontaa kun makaan sängyssä, mut kävellessä aristaa! Ei siis varsinaisesti koskekaan, mutta sellainen ikävähkö paineentunne... Luin munasarjojen hyperstimulaatiosta, mutta siitä sanottiin että letrot aiheuttaa sitä hyvin harvoin. Ja mulla ne on olleet aika pienellä annostuksella. Mikähän nyt on? Onko kellään ollu vastaavanlaisia kokemuksia?
Outoja tuntemuksia alavatsan alueella minullakin on ilmaantunut sen jälkeen, kun letrot aloitin. Samoja oireita minulla on ollut ivf-kierroissa eli käsittääkseni kuuluvat asiaan. Suosittelen kyllä ultraa varmuuden vuoksi. Ajattelin itsekin käydä ehkä seuraavassa kierrossa tarkistamassa tilanteen.

Hyperstimulaatio minulla oli viimeisimmässä ivf-kierroissa pari vuotta sitten. Selvisin kyllä siitä lähinnä säikähdyksellä eli meni ohi itsestään. Oireita oli silloin jos jonkinlaisia mm. turvotusta, nopea kuumeen nousu, näköhäiriöitä, pyörrytystä, sydämen tykytystä...

Hei kaikki! :) Onnittelut plussista palstalla!! :Heartred

Siten luomani palsta on onnistunut.

Mä en kai saa jatkaa täällä (?), joten hyvää jatkoa kaikille!!!:cheers:cheers:cheers

Jatkan jos se sallitaan.

Tähti
dpo1

Last edited by a moderator:
Takaisin