----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon Onnea synttärisankarille!

Eipä tullut koskaan edes mieleen kokeilla vauva-aikoina vaipattomuutta. Harmi kyllä. Kestovaippailin jonkin aikaa.

Meillä kuopus päätti luopua vaipoista kertaheitolla siinä vaiheessa, kun päiväkoti ja pottaharjoittelu alkoivat 1 v 9 kk:n iässä. Ei enää suostunut pitämään vaippaa edes varmuuden vuoksi - eikä niitä sitten enää tarvittu! :grin

Onnea seikkailija sankarillemme! Synttärikierto olis oikeen hyvä tärppikierto, peukutamme sille!

Mä olen aivan liian laiska paneutumaan johonkin niin epäkiinnostavaan asiaan kun lapsen pissahätä jaksaakseni johdonmukaisesti mitään muuta kun helpointa tietä. Nyt on 2v "vauvakin" ilman vaippaa omasta tahdostaan, kummasti ne on aina oppineet omalla ajallaan ihmisiksi tässäkin. Ihailen kyllä kestovaippailijoita, mutta luovutin sen omalta kohdalta suosiolla kokeilematta. Onneksi tässäkin asiassa on vaihtoehtoja meille kaikille:shy:!

Meillä kanssa menty lapsen kiinnostus edellä potalle. Mitään koulua en ole alkanut. Ja ilman stressiä homma on alkanut sujua aika nopeasti sitten. Kiinnostuvat esimerkistä. Öisin nuo ovat nukkuneet aika pienestä omissa sängyissään ja minä nukun sitkesti niin mikään viestintä ei kyllä mulle mene läpi. Muutenkin olin kovin armelias vauva-aikana itselleni ja menin joka paikassa sieltä missä aita matalin.

Paljon onnea Vastavirran Akka!

Pitihän se tehdä tuo testi itsekin. Jotain alekirjoitan kyllä. Tuli siis seikkailija ISFP-A/ ISFP-T https://www.16personalities.com/fi/isfp-persoonallisuus

Meillä vaipoista on parhaiksi todettu Lidlin halpikset. Kaikki muut kyllä falskanneet pojilla. Komea aikomus oli aikanaan kestoilut aloittaa, mutta taisi sitten laiskuus voittaa.

Halut menee kyllä nykyään kierron mukaan. Oviksen aikoina kiinnostaa kovasti ja muulloin sitten vähemmän. Nyt menossa kp 2. Toivottavasti saan ukkoni kotiin ensi viikon lopulla. Pääsis taas prosenttia jahtaamaan.

Tänään on vedetty kakkua ja muuta herkkua urakalla. Virallisesti 44v. Kääk. Joko Helenan siskon vauva on tullut? Tänään olis kyllä hyvä päivä.
Nonni, samiksia ollaan persoonallisuus testissä ja vaippa jutuissa ja halutuksissakin.

Meillä pimun pyllyn muotoon sopivimmat on olleet Lidlin ja Rainbown housuvaipat. Teippateista liberot. Kaikki muut falskaa hoikan lapsen lahkeensuista. Kestoilu kiinnostaa ajatuksena, mutta voimavaroja siihen ei ole. Koen sen jotenkin hankalaksi. Vessahätä viestinnästä puhumattakaan!

Mulla haluttaa 2vkoa kierron keskivaiheilla ja päivä ennen menkkoja. Muulloin ei juurikaan. Toki houkuttelulla halut herää kyllä, mutta spontaanisti ja minun aloitteestani meillä paneskellaan lähinnä oviksen ympärillä.

Paljon onnea vastavirran akka! Perästä tullaan. Meillä taitaa olla sama horoskooppikin.

Ulkosuomalaiselle myös suuret onnittelut! Ihania uutisia.

Himoja ja limoja olis just nyt, mutta anoppi tuli meille muutamaksi päiväksi lastenhoitoavuksi kun minä olen töissä. Pitäiskö sille pistää kuukausitiedotteena oletetun oviksen ajankohta, ettei just silloin tulisi..?:finger005:greet025Tyyliin että jos haluat vielä lisää lapsenlapsia niin huomioithan nämä ajat toiminnassasi:...

Haha, oikeesti kiva kun tuli. Asuukin sen verran kaukana että ihan aina ei arjen avuksi ehdi.

Pitihän se tehdä tuo testi itsekin. Jotain alekirjoitan kyllä. Tuli siis seikkailija ISFP-A/ ISFP-T https://www.16personalities.com/fi/isfp-persoonallisuus

Meillä vaipoista on parhaiksi todettu Lidlin halpikset. Kaikki muut kyllä falskanneet pojilla. Komea aikomus oli aikanaan kestoilut aloittaa, mutta taisi sitten laiskuus voittaa.

Halut menee kyllä nykyään kierron mukaan. Oviksen aikoina kiinnostaa kovasti ja muulloin sitten vähemmän. Nyt menossa kp 2. Toivottavasti saan ukkoni kotiin ensi viikon lopulla. Pääsis taas prosenttia jahtaamaan.

Tänään on vedetty kakkua ja muuta herkkua urakalla. Virallisesti 44v. Kääk. Joko Helenan siskon vauva on tullut? Tänään olis kyllä hyvä päivä.

Ei ole mitään kuulunut. Esikoinen syntyi hänellä rv41+5 ja toinen rv39+6. Kyllä täällä jännätään, sekä mummo että minä. Sisko oli lapsensa vienyt anopille hoitoon ja ovat passissa kotona synnytystä odottamassa.

Muokattu viimeksi:
Lämmönnousu kertoisi siitä, että ovulaatio on ollut 1-2 päivää sitten.

Mä siis eilen unohdin aamusta mitata lämmön ja mittasin sen sitten myöhemmin ja oli silloin 36,0. Eli ovis oli sitten mahdollisesti kp17-18. Tosin kp17 testasin tikuilla eikä plussaa tullut. En nyt sitten tiedä, milloin se oikein oli. Mut talleteltiin nyt kp12 lopussa, kp15 alussa ja kp17 alussa, et ihan hyvä ajoitus mielestäni :grin Jos ovis oli kp17 tai 18, täytyy kiitos antaa miehelle, että itse innostui vielä tuolloin viimeisellä kerralla :woot: On saattanut pelastaa tämän kierron. Ainakin tsäänssit on!

Takaisin