----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olipa kiva päivä! Appivanhemmat veivät lapset miljoonativoliin ja me saatiin olla kaksin. Asiaan kuului tietenkin pupuilu, lenkki, jätskit ja seuraavaksi poikettiin tivoliin katsomaan lapsia ja ruokailemaan yhdessä. Illalla vielä saunamökille saunaan ja uimaan sekä makkaraa paistamaan :joyful:

Liitteet

• 20190725_195217.jpg
    20190725_195217.jpg
    70.4 KB · Katsottu: 176
Täällä on ollu ahkera kyntömies, mutta täällä kp15 ja ovistesti aina vaan negaa... pläh. No, mustikkaa on saatu sitäkin enemmän.
Olisko mitenkään mahdollista että ovisplussa olisi salaa vilahtanut ohi siinä kp 9-10 tienoilla...? Jos sulla on joskus n. 25 päivän kiertoja, toi voisi olla mahdollista.

Letrot eivät aiheuta vääriä viivoja tikkuun... toimiessaan voivat kyllä nopeuttaa follikkelien kasvua ja aikaistaa ovulaatiota.

Ensimmäisessä letrokierrossa lääkäri käski minua tikuttamaan ovulaatiota jo kp7 lähtien, koska toimiessaan saattavat letrot aikaista ovulaatiota paljonkin. (No minulla ne eivät sitten toimineet ollenkaan.)

Kp22, dpo? Lämpö oli 36,1 eli koholla. Vielä ollaan mummolassa, odottelen lapsia toiselta tivolipäivältä. Appiukko sai korjattua taas meidän toisen auton. Illalla ajellaan kotiin :happy: Ja mää kävin yksin uimassa :joyful:

Oliko täällä kilppari-asioista tietäviä? Muistelin, että Helenalla ainakin on lääkitys.

Mulla P-TSH 2.8. Periaatteessa just viitearvojen sisällä, ihan ylärajalla. Jostain kuitenkin luin, et olis suositus olla lähempänä 1, jos raskaustoive. Ja jollain klinikalla ylärajana 2.5. Lääkärin mielipiteen asiaan kuulen vasta seuraavalla käynnillä, kuun vaihteen jälkeen.

Mulla ei oo itselläni mitään tietoa kilpparijutuista. Ainoastaan tuli mieleeni, että voisiko hillitön väsymys johtua tuosta? Olin ajatellut, että johtuu tukilääkkeistä ym, mutta tuntuu jatkuvan, vaikkei nyt olekaan mitään lääkityksiä.

Oliko täällä kilppari-asioista tietäviä? Muistelin, että Helenalla ainakin on lääkitys.

Mulla P-TSH 2.8. Periaatteessa just viitearvojen sisällä, ihan ylärajalla. Jostain kuitenkin luin, et olis suositus olla lähempänä 1, jos raskaustoive. Ja jollain klinikalla ylärajana 2.5. Lääkärin mielipiteen asiaan kuulen vasta seuraavalla käynnillä, kuun vaihteen jälkeen.

Mulla ei oo itselläni mitään tietoa kilpparijutuista. Ainoastaan tuli mieleeni, että voisiko hillitön väsymys johtua tuosta? Olin ajatellut, että johtuu tukilääkkeistä ym, mutta tuntuu jatkuvan, vaikkei nyt olekaan mitään lääkityksiä.
Toi pelkkä tsh ei kerro yksinään mitään. Pitäisi tietää myös T4v ja t3v

Mulla on kanssa alhainen normilämpö, mutta silti sen 36+-. 37 yli ei ole mulla enää lämpöä ja 38 olen kuollut. Onneksi nousee kuume todella harvoin, ei varmaan 5 vuoteen ole ollut.

Mulla on kanssa alhainen normilämpö, mutta silti sen 36+-. 37 yli ei ole mulla enää lämpöä ja 38 olen kuollut. Onneksi nousee kuume todella harvoin, ei varmaan 5 vuoteen ole ollut.

Mulla just sama. Kuume nousee mulle muutenkaan harvoin, mut jos se on 38, olen toimintakyvytön :dead:

Joo, niinhän se on suositus tsh:lle, mutta tosiaan tarvis tietää ainakin tuo t4v. T3v on hankala saada mittaukseen, kun monet lääkärit sivuuttaa potilaiden toiveet, mutta sekin olisi varmasti hyvä mitata. Multa ei sitä oo mitattu, kun oloni koheni lääkkeillä loistavaksi. Mua väsytti ihan järkyttävästi keskimmäisen synnytyksen jälkeen monta kuukautta hoitamattoman vajaatoiminnan takia.

Takaisin