https://www.is.fi/viihde/art-2000006184862.html
44-vuotias, odottaa esikoista, hedelmöityshoidot mainittu.
44-vuotias, odottaa esikoista, hedelmöityshoidot mainittu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tykkäys ahkeruudelle ja mustikalle <3Täällä on ollu ahkera kyntömies, mutta täällä kp15 ja ovistesti aina vaan negaa... pläh. No, mustikkaa on saatu sitäkin enemmän.
Olisko mitenkään mahdollista että ovisplussa olisi salaa vilahtanut ohi siinä kp 9-10 tienoilla...? Jos sulla on joskus n. 25 päivän kiertoja, toi voisi olla mahdollista.Täällä on ollu ahkera kyntömies, mutta täällä kp15 ja ovistesti aina vaan negaa... pläh. No, mustikkaa on saatu sitäkin enemmän.
Mikä sun normilämpö on, jos 36,1 on koholla???
Toi pelkkä tsh ei kerro yksinään mitään. Pitäisi tietää myös T4v ja t3vOliko täällä kilppari-asioista tietäviä? Muistelin, että Helenalla ainakin on lääkitys.
Mulla P-TSH 2.8. Periaatteessa just viitearvojen sisällä, ihan ylärajalla. Jostain kuitenkin luin, et olis suositus olla lähempänä 1, jos raskaustoive. Ja jollain klinikalla ylärajana 2.5. Lääkärin mielipiteen asiaan kuulen vasta seuraavalla käynnillä, kuun vaihteen jälkeen.
Mulla ei oo itselläni mitään tietoa kilpparijutuista. Ainoastaan tuli mieleeni, että voisiko hillitön väsymys johtua tuosta? Olin ajatellut, että johtuu tukilääkkeistä ym, mutta tuntuu jatkuvan, vaikkei nyt olekaan mitään lääkityksiä.
Mulla on kanssa alhainen normilämpö, mutta silti sen 36+-. 37 yli ei ole mulla enää lämpöä ja 38 olen kuollut. Onneksi nousee kuume todella harvoin, ei varmaan 5 vuoteen ole ollut.