----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä selkeät pms oireet. Kiukuttaa ja tekisi mieli potkia itseään mahaan kun ei siellä mikään toimi. Menkat alkanee viikonlopuksi niin menee pilalle sekin.

Vaikka olenkin kateudesta vihreänä, niin Moton ja Kosmoskukan kuulumiset aivan ihania! Nauttikaa!:Heartred

Katkeruuskin kalvaa, toisen km la alkaa oleen käsillä. Voisin olla viimeisilläni tällä hetkellä. :sad010

Kyllä minua tavallaan hävettää tänne kirjoitella. Letroilla oli ihan käsittämätön vaste mulle.:woot: Hippusen viime kertainen kosketti ja harmitti. Toivottavasti seuraavalla kerralla onnistuu.:Heartred

Jotenkin kaukaiselle tuntuu, että mullakin voisi tässä nyt olla kolme kuukautinen vauva. Onneksi niistäkin näköjään pääsee yli. Silloin huhtikuussa tosin ei paljoa naurattanut, kun jouduin viedä kissan lopetettavaksi juuri sinä päivänä. Oikein kohtalon ivaa. Kärsi ihminen tuplana tämä päivä.:violent001:taunt010:finger005

Minäkin olen taas viimeaikoina huomannut itsessäni katkeruuden tunteita. Tuntuu, että kaikki muut onnistuvat ja minä en. Lieneekö jonkinlaista luopumisprosessia, en tiedä. Viisi vuotta kolmannen yritystä. Syvältä. Sitten taas mietin, että kuinka paljon olenkaan saanut. Voiko edes pyytää enempää.

Onneksi ne on vaan tunteita, ne tulee ja menee, mutta voisihan tämä olla edes hiukan helpompaa.

Vastavirran akka :) Minua harmittaa nämä sinun menetykset ja toivon sinulle uutta pikaista pysyvää plussaa.

Yritän elää mukana:Heartpink

Vaikka olenkin kateudesta vihreänä, niin Moton ja Kosmoskukan kuulumiset aivan ihania! Nauttikaa!:Heartred

Katkeruuskin kalvaa, toisen km la alkaa oleen käsillä. Voisin olla viimeisilläni tällä hetkellä. :sad010

Hippunen77 :) Olet paras!:Heartpink

Sydämestäni toivon sinulle onnistumisen.

Tuntuu, että kaikki muut onnistuvat ja minä en. Lieneekö jonkinlaista luopumisprosessia, en tiedä. Viisi vuotta kolmannen yritystä. Syvältä. Sitten taas mietin, että kuinka paljon olenkaan saanut. Voiko edes pyytää enempää. Onneksi ne on vaan tunteita, ne tulee ja menee, mutta voisihan tämä olla edes hiukan helpompaa.

Vastavirran akka :) Olen toivonut kolmea lasta, yksi pieni on. En silti ole katkera, enkä koe, että ois pois minulta. Luovuttaa ei kannata sinunkaan!:cheers

Kovaa on tämä yrittäminen täälläkin ja seuraavaksi tulee 47-v mittariin.
Kiitos, että olet jaksanut tsempata mua, siitä on ollut apua. Nyt tsempit sinne!!:cheers:cheers:cheers

Last edited by a moderator:
Minusta sinä olet nyt ilkeä minua kohtaan. Mutta jos se tekee sinulle itsellesi paremman olon, niin ilkeile toki. Ihan vapaasti.

Hentohaave :) Totean, että tässä viittaat kintaalla Hannulin kommenttiin...on muuten aika itsekästä käytöstä.

Huom: Hannulikin on täällä kuumeilemassa.

Plussaa ja tsemppiä tasapuolisesti kaikille!:smiley-angelic003

Hei äläs nyt... se, että joku onnistuu, ei ole pois keneltäkään muulta. Päinvastoin, se antaa TOIVOA! Jos kukaan ei onnistuis niin kyllähän tämä aika toivottomalta projektilta tuntuisi. Se että aina joskus joku onnistuu, ainakin valaa muhun edes vähän toivoa siitä, että se on mahdollista vaikka prosentit onkin pienet.

Mulla lähtee nyt neljäs letrokierto käyntiin. Tai kierto alkoi jo, mutta huomisesta taas letrot. Niistä ei tunnu olevan apua, kypsyttelevöt kai viallisia munasoluja :sad001 Mutta en tohdi olka yrittämättäkään. Mieheltä kysyin just eilen, että vieläkö sä haluat sitä vauvaa... kyllä se haluaa. Ymmärtää miten pienet mahkut on, mutta silti haluaa. Jos vaan osaisi olla ilman sen suurempia odotuksia, sit se olis yllätys jos tärppäis. Mutta ei, kun pitää aina olla *ihan varma* siitä että nyt se on tärpännyt. Kumma on ihmisen psyyke, että kykenee luomaan joka kuukausi sen uskomattoman toivon onnistumiseen. No, sen kanssa on elettävä, ja pettymykset on sen mukaisia. Mutta IHANAA ETTÄ JOSKUS JOLLAKIN TÄRPPÄÄ :Heartred
Samaa mieltä, toivotonta olisi, jos kellään ei tärppäisi. Onneksi tärppää, ja toivottavasti tärppäisi lopuillakin.

Tuo on varmasti osa keskenmenon henkistä käsittelyä, että ne tärkeät päivämäärät pitää kohdata ja ajatella läpi, ennen kuin pystyy jatkamaan eteenpäin. Tämän minun tämänhetkisen raskauteni sikiön laskennallinen hedelmöityspäivä on tasan vuosi kkm:n tyhjennyksen jälkeen. Kaikenlaisia päivämääriä sitä mielessään pitääkin.

Ja kaikille tsemppiä vaikeisiin päiviin. Mielestä ei varmasti mene mutta asian läpikäyminen helpottaa ehkäpä ja joka vuosi helpottuu. :Heartbigred

Takaisin