T
Tähti ★
Vieras
Hannulli77 :)
Plussa tähän kiertoon!!!

Ja terveiset Alanyasta
Plussa tähän kiertoon!!!
Ja terveiset Alanyasta

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hippusen viime kertainen kosketti ja harmitti. Toivottavasti seuraavalla kerralla onnistuu.

Onneksi epätoivo ei estä raskautumista. Olin mielessäni ajatellut viimeisen raskauden takarajaksi sitä, että lapsi ehtisi syntyä ennen kuin täytän 45 vuotta. Ei ehtinyt, mutta syntyi silti, vaikken enää varsinaisesti uskonut siihen.
Minäkin olen taas viimeaikoina huomannut itsessäni katkeruuden tunteita. Tuntuu, että kaikki muut onnistuvat ja minä en. Lieneekö jonkinlaista luopumisprosessia, en tiedä. Viisi vuotta kolmannen yritystä. Syvältä. Sitten taas mietin, että kuinka paljon olenkaan saanut. Voiko edes pyytää enempää.
Onneksi ne on vaan tunteita, ne tulee ja menee, mutta voisihan tämä olla edes hiukan helpompaa.

Vaikka olenkin kateudesta vihreänä, niin Moton ja Kosmoskukan kuulumiset aivan ihania! Nauttikaa!
Katkeruuskin kalvaa, toisen km la alkaa oleen käsillä. Voisin olla viimeisilläni tällä hetkellä.![]()
Tuntuu, että kaikki muut onnistuvat ja minä en. Lieneekö jonkinlaista luopumisprosessia, en tiedä. Viisi vuotta kolmannen yritystä. Syvältä. Sitten taas mietin, että kuinka paljon olenkaan saanut. Voiko edes pyytää enempää. Onneksi ne on vaan tunteita, ne tulee ja menee, mutta voisihan tämä olla edes hiukan helpompaa.
Minusta sinä olet nyt ilkeä minua kohtaan. Mutta jos se tekee sinulle itsellesi paremman olon, niin ilkeile toki. Ihan vapaasti.

Samaa mieltä, toivotonta olisi, jos kellään ei tärppäisi. Onneksi tärppää, ja toivottavasti tärppäisi lopuillakin.Hei äläs nyt... se, että joku onnistuu, ei ole pois keneltäkään muulta. Päinvastoin, se antaa TOIVOA! Jos kukaan ei onnistuis niin kyllähän tämä aika toivottomalta projektilta tuntuisi. Se että aina joskus joku onnistuu, ainakin valaa muhun edes vähän toivoa siitä, että se on mahdollista vaikka prosentit onkin pienet.
Mulla lähtee nyt neljäs letrokierto käyntiin. Tai kierto alkoi jo, mutta huomisesta taas letrot. Niistä ei tunnu olevan apua, kypsyttelevöt kai viallisia munasolujaMutta en tohdi olka yrittämättäkään. Mieheltä kysyin just eilen, että vieläkö sä haluat sitä vauvaa... kyllä se haluaa. Ymmärtää miten pienet mahkut on, mutta silti haluaa. Jos vaan osaisi olla ilman sen suurempia odotuksia, sit se olis yllätys jos tärppäis. Mutta ei, kun pitää aina olla *ihan varma* siitä että nyt se on tärpännyt. Kumma on ihmisen psyyke, että kykenee luomaan joka kuukausi sen uskomattoman toivon onnistumiseen. No, sen kanssa on elettävä, ja pettymykset on sen mukaisia. Mutta IHANAA ETTÄ JOSKUS JOLLAKIN TÄRPPÄÄ
![]()
Tuo on varmasti osa keskenmenon henkistä käsittelyä, että ne tärkeät päivämäärät pitää kohdata ja ajatella läpi, ennen kuin pystyy jatkamaan eteenpäin. Tämän minun tämänhetkisen raskauteni sikiön laskennallinen hedelmöityspäivä on tasan vuosi kkm:n tyhjennyksen jälkeen. Kaikenlaisia päivämääriä sitä mielessään pitääkin.Katkeruuskin kalvaa, toisen km la alkaa oleen käsillä. Voisin olla viimeisilläni tällä hetkellä.![]()