----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olin sitten utelias ja menin wilmasta katsomaan ensi lukuvuoden lukkarit, keskellä lomaa :hilarious::facepalm: Tulee tosi erilainen vuosi. Oma valvontaluokka seiskalta pitkästä aikaa, bilsaa viisi kurssia kolmen sijasta ja kaikki mun edelliset ryhmät on vaihdettu toisille opettajille bilsan vuoksi. Toisaalta hyvä, toisaalta ei. Mutta kiva saada muutosta työn sisällä, kun etenemismahdollisuuksia ei uralla ole. Rehtoriksi en ikinä haluais :wtf: Sori omanapa :grin Tänään kp11.

Ikä ei aina ole se ratkaiseva tekijä. Tämä iltatähti on mieluiten aikuisten seurassa. Jos ei opi tykkäämään lapsista, niin tuskin siitä haittaa on. Kaikista on kuitenkin aikuisia jossain vaiheessa tulossa.
Temperamenttikysymys. Ei kai siitä mitään haittaa ole, luulen että enemmän siitä on hyötyä. Aikuisten seurassa viihtyvät ovat yleensä kypsempiä kuin ikäisensä, ja pärjäävät siksi paremmin monessa asiassa. Minun lapseni ei valitettavasti ole tällainen. :wacky:

Mua ei ole viime aikoina suoraan sanoen huvittanut olla täällä. Mä en kertakaikkiaan ymmärrä HentoHaaveen ilkeyttä. Ja kyllä, se on ilkeyttä. Tätä palstaa ei myrkytä Tähden optimismi tai ajoittainen väärin ymmärtäminen tai tietty naiivius. Tän myrkyttää eräiden ihmisten "suoruus" joka jostain syystä on pakko saada tuotua esiin.

Toki mua vituttaa myös oma tilanne. Sen kerran kun ajoitus onnistuu nappiin, eli juuri ovishetkelle, niin vuodan dpo2 alkaen. En ehtinyt edes lugeja aloittaa ennen tuhruttelua. Olkoon.

Soittelivat aamulla tuloksista, ja kyydissä on kromosomeiltaan terve tyttötyyppi. Tippa tuli linssiin, vanhempikin kana voi siis hyvällä tuurilla munia kelvollisen munan. :chicken:
Motto, Onnea! Tottakai voi ja teille kävi niin. Kyllä nyt on helppo hymyillä!

Ihana päivä! Kahdet hyvät uutiset!

Meillä on kaupunkipäivä tänään.

Soittelivat aamulla tuloksista, ja kyydissä on kromosomeiltaan terve tyttötyyppi. Tippa tuli linssiin, vanhempikin kana voi siis hyvällä tuurilla munia kelvollisen munan. :chicken:

Jeee Motto78!!! Onnellista odotuksen jatkoa!!:Heartbigred

Ihanaa! Onneksi on olemassa NIPT, ettei tarvitse koko raskautta miettiä ovatko kromosomit kunnossa vai eivät. :Heartred

Minusta sinä olet nyt ilkeä minua kohtaan. Mutta jos se tekee sinulle itsellesi paremman olon, niin ilkeile toki. Ihan vapaasti.

Hannuli77 on oikeassa. Koen samoin, että olet ilkeä, etenkin väittäessäsi totuuksiasi ja pistät sanoja muiden suihin.

Hyökkävä käytös on ilkeilyä. En lähtisi sanomaan kenellekkään, että toinen on feikki ja itse on aito. Eiköhän täällä kaikki ole ihan aitoja - virtuaalitodellisuudessa.

Sitten pitää tehdä treffit ihan real, jos haluaa todeta muuta.

Mua ei ole viime aikoina suoraan sanoen huvittanut olla täällä. Mä en kertakaikkiaan ymmärrä HentoHaaveen ilkeyttä. Ja kyllä, se on ilkeyttä. Tätä palstaa ei myrkytä Tähden optimismi tai ajoittainen väärin ymmärtäminen tai tietty naiivius. Tän myrkyttää eräiden ihmisten "suoruus" joka jostain syystä on pakko saada tuotua esiin.

Toki mua vituttaa myös oma tilanne. Sen kerran kun ajoitus onnistuu nappiin, eli juuri ovishetkelle, niin vuodan dpo2 alkaen. En ehtinyt edes lugeja aloittaa ennen tuhruttelua. Olkoon.

Hannuli77 :) En myös ymmärrä, että pitää olla ilkeä.

Myönnän omat sammakot ja kaikki täällä tietää, että multa niitä tulee.
Silti en tarkoita pahaa ja senkin kaikki täällä tietää. Suurin osa johtuu väsymyksestä ja epähuomioista.

Hentohaavella on ilkeää asennetta. Esimerkiksi koskaan hän ei tsemppaa ja elä hengessä mukana, joka on täällä ihan jokaiselle tärkeää. Vauvaa täällä ihan kaikki yrittää, jopa minäkin:angelic:

Mikään syyttelypalsta tämä ei ole tai sitten saa tehdä oman selllaisen.

Takaisin