----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hienoa ja mukava sinulle. Tämän ketjun kirjoittajissa vain ei taida olla enää näitä, joita olet tavannut.

Minä olen käynyt parinkin eri ketjun miiteissä ja mukavia ihmisiä on ollut, samanlaisia mitä ovat täällä netissäkin.

Yölento :) Tässä ketjussa ei ole.

Mutta livenä oleva on välillä, viitaten Eclipsen aiempaan viestiin Meetingistä.

Voi ilmestyä paikalle!!:p Tuskin heti ehtis, koska on perheenlisäystä ja muuttoa ulkomailla.

Kavereita en ole täällä kerjäämässä. Toki samanhenkiset ihmiset usein tulevat juttuun ja kemiatkin kohtaavat.

Lasken sinut myös yhdeksi nettiystäväksi, vaikka livenä ei olla tavattu :)

Minusta ei enää mustikkametsään ole, hyvä kun jaksan tuon kolmevuotiaan ulkoiluttaa tämän möhömahan kanssa. Täytyy tyytyä nauttimaan muiden kuvista.

Kyllä saa kiitollinen olla että kaikki sujui enemmän kuin hyvin ja poika on terve ja kasvaa.

Suomessa jos asuisin kuuluisin minäkin
Taysiin :wink toki meille ei enään koskaan tule lapsia , mutta miittingiin olisin jopa saattanut tulla
Ei tule meillekään tämän elokuisen jälkeen lisää, mutta saattaisin minäkin tulla Tampereelle miittiin, nyt kun ei tarvitse vuoteen mennä töihin.

Minusta ei enää mustikkametsään ole, hyvä kun jaksan tuon kolmevuotiaan ulkoiluttaa tämän möhömahan kanssa. Täytyy tyytyä nauttimaan muiden kuvista.

Suski75 :) Kyllä sitä ennenkin mentiin ja symnytettiin melkein samaan syssyyn... lapsi vain hoitoon hetkeksi.

Navetassa, jumpatessa, hiihtoladulla...miksei mustikkametsässä?:rolleyes: Helpottaa....

Mulla alkaa sumuttelut arviolta vähän ennen elokuun puoliväliä ja siitä sitten pistelyt ym joten jos kaikki menee suunnitellusti niin punktio on silloin elo-syyskuun vaihteen tietämillä. Millaiset suunnitelmat sulla Hippunen77 olikaan syksylle? :)

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiinne :Heartred

Meillä jos kaikki menee kohdilleen, niin punktio olis ennen elokuun puoltaväliä. Lyhyellä kaavalla siis taas mennään. Kunhan kuukautiset tulis normisti km jäljiltä. Tai toivottavasti tietysti ei, jos oltaiskin luomuihme saatu tässä viikonloppuna laitettua alulle... Jeah, todennäköisyys olematon, mutta onpahan yritetty.

Kunhan kuukautiset tulis normisti km jäljiltä. Tai toivottavasti tietysti ei, jos oltaiskin luomuihme saatu tässä viikonloppuna laitettua alulle... Jeah, todennäköisyys olematon, mutta onpahan yritetty.
Toisaalta kun bongasit jo hyvän oviksen, pitäisi kuukautisten tulla normaalisti. Yleensähän kierto venyy siksi, että ovista ei tapahdu. Eli parin viikon päästä saat joko tehdä raskaustestejä tai aloitella IVF-kiertoa, kumpikaan ei ole huono vaihtoehto. :happy119

Muokattu viimeksi:
Tajusinpa juuri, että mun siskolla tänään jo 38+5. Kohta päästään ihastelemaan lasten uusinta serkkua. Sitten olis mun puolelta kolme serkkua ja miehen puolelta yks :happy:

Helena80 :).Ihanaa....pian pian :)

Täällä meidän puolelta 6 serkkua ja miehen 2 serkkua. Om myös serkun lapsi 8kk ikäinen ja elokuussa syntyy toisen serkun lapsi. Osaatko neuvoa, että millä nimellä kutsutaan serkun lasta? Pikkuserkku se ei ole, mutta onko nimeä ollenkaan?:rolleyes:

Helena80 :).Ihanaa....pian pian :)

Täällä meidän puolelta 6 serkkua ja miehen 2 serkkua. Om myös serkun lapsi 8kk ikäinen ja elokuussa syntyy toisen serkun lapsi. Osaatko neuvoa, että millä nimellä kutsutaan serkun lasta? Pikkuserkku se ei ole, mutta onko nimeä ollenkaan?:rolleyes:

Mun mielestä ei ole nimeä erikseen. Puhun aina serkun lapsesta vain. Olisi kyllä kiva tietää, jos sille joku nimi onkin o_O

Ai kun ihanaa. :)

Minun lapsellani on vain kaksi isompaa serkkua, enempää ei ole tulossa. Minä olen tämän sukupolven nuorin ja minullakin alkaa aika loppua. Olisi kyllä ollut kivaa, jos minun lapseni olisivat olleet suht' saman ikäiset kuin serkkunsa, mutta ei näitä lasten syntymävuosia noin vain valita. Helena, jos teillä tärppää pian, on serkuksilla ikäeroa alle vuosi. :happy093.

Ai kun ihanaa. :)

Minun lapsellani on vain kaksi isompaa serkkua, enempää ei ole tulossa. Minä olen tämän sukupolven nuorin ja minullakin alkaa aika loppua. Olisi kyllä ollut kivaa, jos minun lapseni olisivat olleet suht' saman ikäiset kuin serkkunsa, mutta ei näitä lasten syntymävuosia noin vain valita. Helena, jos teillä tärppää pian, on serkuksilla ikäeroa alle vuosi. :happy093.

Niinpä :woot: Mun keskimmäinen syntyi 11.1.11 (la 27.12.10) ja siskon esikoinen 11.2.11 (la 30.1) :) Siskon toinen lapsi syntyi 2.4.13 (la 3.4) ja mun kuopus 17.8.13 (la 2.8). Hyvin on ajoitettu vahingossa nämä lapset. Tosin siskohan yritti ensimmäistä viisi vuotta, et voisi olla jo isompikin lapsi kuin meidän esikko, jos olisi heti tärpännyt. Mutta hyvä, et ylipäänsä tärppäsi!

Mun mielestä ei ole nimeä erikseen. Puhun aina serkun lapsesta vain. Olisi kyllä kiva tietää, jos sille joku nimi onkin o_O

Helena80 :) Tässä onkin selittäminen omalle 3-vuotiaalle, että ei olekaan serkku, jonka kanssa leikkii... Serkun lapsi on hyvin läheinen ja tulossa nyt kesällä kylään. Olen siis täti ja serkunlapsen äiti on meidän 3-vuotiaan serkku, 22 ikävuoden erolla.

Meidän taapero vain toteaa, että kun kaikki muutkin leikkii serkkujen kanssa ja hänellähän on siis serkkuja myös omaa ikäluokkaa 4++++
Myös pikkuserkkuja saman ikäisiä.

Musta on vähän surullista kun meidän 3v tytöllä ei ole yhtään serkkua. Eikä siis sisaruksiakaan. Ainoastaan yhden pikkuserkun kanssa on tekemisissä jota näkee noin kerran vuodessa ja ikäeroa on kuitenkin 6 vuotta. Pitää vaan toivoa että saa hyviä ystäviä elämäänsä. :oops:

Helena80 :)
Mimusta on tärkeää, että lapsella on ikäisiä leikkikavereita ja ainakin omasta lapsesta heti näkee, että sululaiset ovat eniten tärkeitä, nimityksestä huolimatta... :)

Leikkikaverin Ikä ja kemia, eli se... että synkkaa :)

Jostain syystä ihmisluonnolla on tapana suosia omia sukulaisia lapsesta saakka, siis luoda syvemmät suhteet, kuin naapurin Pirkkoon.

Serkut ja sukulaiset ovat tärkeitä ja isovanhemmat myös! Hyvät perhearvot on tosi tärkeitä lapselle. Se, että on vakaata ja pysyvää. On äiti ja isä, sekä sukulaiset :)

Musta on vähän surullista kun meidän 3v tytöllä ei ole yhtään serkkua. Eikä siis sisaruksiakaan. Ainoastaan yhden pikkuserkun kanssa on tekemisissä jota näkee noin kerran vuodessa ja ikäeroa on kuitenkin 6 vuotta. Pitää vaan toivoa että saa hyviä ystäviä elämäänsä. :oops:

Eclipse :) Toivottavasti tarjoat lapselle mahdollisuuksia leikkiä muiden kanssa, koska sitä kautta hän oppii taitoja aikuisuutta varten.

Meillä näitä ikäisiä sukulaisia on, mutta ei asu ihan nurkalla, joten siinämielessä yksinäistä, kun ei ole sisarusta saatu vielä maailmaan.

Takaisin