----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo se on kyllä totta, että tässä työssä pitää olla aikamoinen diplomaatti välillä :grin Esimerkki tältä päivää. Oppilas totesi, että kesälomakaan ei ole riittävä tauko opettajasta. Minä siihen, että niin, loma tekee meille kaikille hyvää :hilarious:

Kahdeksan????? Mitä, missä, milloin??? :laughing001 Huh. Jos olis kahdeksan niin en ehkä täällä enää kuumeilisi lisää laughing7

Hentohaave :) Olin siinä käsityksessä, että sinulla on enemmän lapsia....mutta ilmeisesti on vähintään 3 lasta...

Kannattaa huomioida, että kaikilla täällä ei ole vielä yhtäkään lasta ja kaikki palstalla haluavat yhtälailla huomiota myös:wink

Täällä kp yksi ja varasin nyt sit kuitenkin vielä sinne kolmanteen paikkaan ajan huomiselle. Jos puhuisi sprog kokeesta, ovuloimattomuudesta, letroista ja luge/tero avusta tohon tiputteluun. Menköön satanen tai kaksi. Hermo palaa noin muuten. Tietää ainakin ovuloinko ollenkaan vai olenko munaton. Ja kysyn myös siitä Dhea:sta.

Täällä kp yksi ja varasin nyt sit kuitenkin vielä sinne kolmanteen paikkaan ajan huomiselle. Jos puhuisi sprog kokeesta, ovuloimattomuudesta, letroista ja luge/tero avusta tohon tiputteluun. Menköön satanen tai kaksi. Hermo palaa noin muuten. Tietää ainakin ovuloinko ollenkaan vai olenko munaton. Ja kysyn myös siitä Dhea:sta.
Pahoittelut kp1, mutta hienoa Peppipupu. Josko nyt löytyisi ymmärtäväinen lääkäri.

Hentohaave :) Olin siinä käsityksessä, että sinulla on enemmän lapsia....mutta ilmeisesti on vähintään 3 lasta...

Kannattaa huomioida, että kaikilla täällä ei ole vielä yhtäkään lasta ja kaikki palstalla haluavat yhtälailla huomiota myös:wink
Ei entisten lasten määrällä tai määrättömyydellä ole täällä mitään merkitystä. Kaikki tähtäämme seuraavaan, oli se sitten ensimmäinen tai kymmenes.

Samaa mieltä minäkin, että eipä se mitenkään vaikuta tällä palstalla oloon, montako lasta on tai on olematta.

Hippuselle ja Motolle tsempit tähän päivään! Peukut on pystyssä, ja varpaatkin.

Minä sitten sain lapselta mahataudin ja ja halailin pönttöä vuorokauden verran. Vieläkin on häijy olo. Oli myös ensimmäinen kerta kun olin niin kipeänä, että haastavalta tuntui taaperon viihdyttäminen. En kyennyt kuin sohvalla makaamaan ja tärisemään. Hyi olkoon. Tosin lapsi ilahtui, kun sai eilen jätskiä kahteen kertaan, - se kun oli ainoa asia mitä äiti tohti kokeilla syödä kun piti saada verensokeria ylöspäin.

Aamulla kun köllöteltiin herättyämme sängyssä, taapero taputteli mun mahaa ja sanoi "vauva". Nieleskellen piti sanoa ettei äitin mahassa vauvaa ole...
Kp taitaa olla nyt 40 tai 42 tai jotain semmoista. Plääh.

Ultra loppuviikosta ja siirto varmasn sit seuraavalla viikolla. Ei minkäänlaista uskoa onnistumiseen.

Moton ultraan huomiseksi peukut pystyssä!

Hippunen77 :) Toivotaan onnea tälle siirrolle, että tämä olisi nyt se! :cheers:cheers:cheers

Miten tuo baby aspirin, olisiko siitä avuksi kiinnittymiselle...

Kp21/28-32. Tänään sanon hyvästit kahdelle muulle ryhmälle ja loppuviikko sitten poikkeusohjelmaa
poislukien torstai. Lomalla täytyy vaan pitää pää kylmänä, kun tulee paljon enemmän aikaa pohtia
vauvajuttuja, ettei ihan sekoa :grin No ei vaiskaan, ajattelin tehdä huushollin suursiivouksen, kun oikeesti
olis nyt aikaa. Lapsista yks menee kolmeks viikkoa päiväleirille ja kaks muuta on hyviä keksimään
tekemistä keskenään ja heillä on paljon kavereitakin verrattuna tähän leirille menijään. Mies on saikulla
vielä parisen viikkoa. Tosin huomenna lähtee yön yli työmatkalle, kun haluaa lähteä ja lääkäri sanoi,
että aivan hyvin voi reissun tehdä. Jos haluu mennä, niin mun puolesta ei ongelmaa :smug:

Minä jätän kokonaan tuollaiset haukkumasanat huomiotta, koska nehän eivät enää liity faktoihin tai keskusteltavaan asiaan mitenkään, ja sen vuoksi ne ovat täysin merkityksettömiä. Minuakin on nimitelty vaikka miksi enkä ole niitä nimittelyviestejä edes ilmiantanut, koska ei nimittelyllä ole merkitystä. Ja toisaalta, kun ei nimittelyyn reagoi mitenkään, ei nimittelystä koidu minkäänlaista mielihyvää nimittelijällekään.

Isompana ongelmana näen sen, että joku loukkaantuu siitä asiasta, josta keskustellaan, koska sitten asiasta ei voi keskustella loukkaantujan takia. Ja sitten on vielä erikseen ne ulkopuoliset varmuuden vuoksi loukkaantujat, jotka eivät ikinä kirjoita yhtään viestiä ketjuun, paitsi käyvät kerran vuodessa kertomassa ketjussa loukkaantuneensa jostain viestistä, joka on ollut vain ketjulaisten keskinäistä huumorintajua, eikä kukaan uskalla hetkeen kirjoittaa mitään muuta kuin että on ilmoja pidellyt. :confused:

Muokattu viimeksi:
Takaisin