----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minua kieltämättä vähän pelottaa kirjoittaa tänne, kun on niin kärkkäitä mielipiteitä ollut. Mutta toisaalta itsekin pidän siitä, että asiat sanotaan suoraan, kuitenkin ilkeilemättä. Vastuuta ei voi sysätä myöskään pelkästään kuulijalle, että mitäs oli niin herkkis, ettei totuutta kestä. Oikeassa elämässä olen lähiaikoina enemmän ärsyyntynyt ihmisestä, joka ei voi puhua ikinä suoraan. Kiertelee ja lupailee sellaista mitä en edes ole ollut vailla ja sitten käykin ilmi, että vain kohteliaisuuttaan tarjoutui, ja että oletti minun kieltäytyvän. Miten rasittavaa. :meh:

Hento haave olen pahoillani, että luit viestini väärin. En kirjoittanut millainen minun mielestä sinä olet. Kirjoitin mikä olo minulle yleensä tulee suoraan ilkeästi sanovista ihmisistä jotka selkeästi haluavat loukata kuulijaansa /lukijaansa.

Jätän tämän nyt vaan tähän, yritinkin jo aikaisemmin sanoa, että koitettaisiinko pitää palsta sellaisen ystävällisenä kun se on aina ollut. Faktoja saa ja pitää jakaa ja jokainen sitten päättää miten toimii tai jättää toimimatta.

Suski mä luin sun viestin "on limoja pidellyt" :grin

Minusta se on hyvä, että täällä on oikeasti mielipiteitä, välillä kärkkäitäkin. Välillä täällä riidellään ja joskus liidellään pilvissä. Ihan normaalia minusta. Suskin kanssa samaa mieltä, että nuo ulkopuoliset ovat kovia puuttumaan ja neuvomaan. Keskustelemaan harvemmin uskaltavat tulla. Ollaan vissiin niin pelottavia.

Hyvin me tänne mahdutaan erilaisuuksinemme. Välillä jokaisella on huonoja päiviä ja välillä menee lujaa. Täällä me pönkätään toinen toistamme rähjäämisistä huolimatta ja tavoitellaan kuuta taivaalta.

Motto täällä on ainakin sata peukaloa pystyssä. Jännätään mukana.

Minua kieltämättä vähän pelottaa kirjoittaa tänne, kun on niin kärkkäitä mielipiteitä ollut. Mutta toisaalta itsekin pidän siitä, että asiat sanotaan suoraan, kuitenkin ilkeilemättä. Vastuuta ei voi sysätä myöskään pelkästään kuulijalle, että mitäs oli niin herkkis, ettei totuutta kestä. Oikeassa elämässä olen lähiaikoina enemmän ärsyyntynyt ihmisestä, joka ei voi puhua ikinä suoraan. Kiertelee ja lupailee sellaista mitä en edes ole ollut vailla ja sitten käykin ilmi, että vain kohteliaisuuttaan tarjoutui, ja että oletti minun kieltäytyvän. Miten rasittavaa. :meh:

Samaa mieltä! Jos itse jotain lupaan, sen aina pidän! Ja odotan samaa muilta, mutta eihän se niin mene.

Moton kuvia odotellessa! Ihan kun itse olis menossa,sen verran jännäksi vetää :nailbiting:

Mä istun sohvalla kolmatta päivää pienimmän kuumealustana. On vähän kröhää..
Huomenna alkaakin uusi duuni! Saas nähdä, jännitystä piisaa..
Tosiaan on olo, kun olisi itse menossa, vaikka en edes ole raskaana. Mitä mitä, uusi duuni? Välillä se on maailman tärkeintä olla kuumealustana.

Tosiaan on olo, kun olisi itse menossa, vaikka en edes ole raskaana. Mitä mitä, uusi duuni? Välillä se on maailman tärkeintä olla kuumealustana.
Mä oon vakaasti päättänyt vaihtaa alaa pois toimistotöistä ja ilman kouluttautumista :grin! Eli ihan vaan töitä tekemällä, jouluun asti olis sopimus nyt, oikein sopivasti I hope:smiley-angelic001. Omalla pikkukylällä pari vuoroa viikossa. Ehkä joskus muutamien vuosien päästä sitten vähemmän osa-aikaisesti. Olis helpompi myös irrottaa ote siitä virkatyöstä kun olis jalka jo jossain toisen oven välissä.

Mä oon vakaasti päättänyt vaihtaa alaa pois toimistotöistä ja ilman kouluttautumista :grin! Eli ihan vaan töitä tekemällä, jouluun asti olis sopimus nyt, oikein sopivasti I hope:smiley-angelic001. Omalla pikkukylällä pari vuoroa viikossa. Ehkä joskus muutamien vuosien päästä sitten vähemmän osa-aikaisesti. Olis helpompi myös irrottaa ote siitä virkatyöstä kun olis jalka jo jossain toisen oven välissä.
Lambi, minkälaista työtä?

Minä kävin eilen töissä ja innokkaana olen menossa syksyllä töihin kolme päivää viikossa. On kyllä kiva palata. Käyn vielä kerran tai kaksi suunnittelemassa tulevaa.

Täytyy vielä kommentoida tuota loukkaantumisasiaa. Olen niin sokea ja ilmeisen empatiakyvytön, kun en edes huomaa mitään loukkaantumisia. Kertokaa sitten, kun olen sanonut jotain väärin.

Minusta se on hyvä, että täällä on oikeasti mielipiteitä, välillä kärkkäitäkin. Välillä täällä riidellään ja joskus liidellään pilvissä. Ihan normaalia minusta. Suskin kanssa samaa mieltä, että nuo ulkopuoliset ovat kovia puuttumaan ja neuvomaan. Keskustelemaan harvemmin uskaltavat tulla. Ollaan vissiin niin pelottavia.

Hyvin me tänne mahdutaan erilaisuuksinemme. Välillä jokaisella on huonoja päiviä ja välillä menee lujaa. Täällä me pönkätään toinen toistamme rähjäämisistä huolimatta ja tavoitellaan kuuta taivaalta.

Motto täällä on ainakin sata peukaloa pystyssä. Jännätään mukana.

Vastavirran akka :) Veit sanat suusta...tämä oli, kuin omaa tekstiä:joyful:

Kokkina tässä koitetaan. Aika kiva tehdä hommaa jolle sisin palaa..
Mahtavaa, että on semmonen homma, mikä on lähellä sydäntä. Semmoinen tunne on tullutkin, että olet oikein hyvä siinä.

Minkäänlainen kokkaaminen ei ole minun juttuni. Se on vaan pakkopullaa mulle. Leipominen jotenkin menettelee. Onneksi ukkoni on hyvä kokki, jotta edes joskus saadaan hyviä pöperöitä.

Ei tarvitse pelätä. Täällä on niin erilaisia persoonia, että väkisinkin välillä väännetään. Purra ei kuitenkaan. Kiva, kun tulit mukaan.

Nyt on viiva. Leffaviiva. Ovistestissä. Ja vessassa käydessä ei voinu estyä myöskään limojen tarkkailulta (nyt yökkövaroitus!) kun nousin pöntöltä niin roikkui 15cm pitkä lima alapäästä... ehhehhee. Jotain oon tehny oikein tällä kertaa, tietäis vaan mitä? Tai ehkä tää hedelmällisyys vaan aaltoilee kierrosta toiseen, riippumatta siitä mitä syö tahi ei.

Oon koululla ja täällä pitää kökkiä iltaan asti, kuudelta kevätjuhlakonsertti jossa esiinnyn, ja sen jälkeen 2h ajo kotiin. Mies on kyllä mukana. Kävin koulun vessassa pissimässä tikkuun, ja just tuossa lounaalla pohdittiin että mihin puskaan me lähdetään laittamaan se lapsi alulle :excited001
Iltsusta huomenna luetaan puskaseikkailuista. Plussaonnea.

Täytyy vielä kommentoida tuota loukkaantumisasiaa. Olen niin sokea ja ilmeisen empatiakyvytön, kun en edes huomaa mitään loukkaantumisia. Kertokaa sitten, kun olen sanonut jotain väärin.

Yölento :) Samaa vikaa...:laughing021
.....iloa ja tuskaa....

Elämää...yhtä kaikki:laughing002

Toisesta sisään, toisesta ulos...:p

Postia 9lk:lta :sad015:Heartbigred

Liitteet

• 20190528_153107.jpg
    20190528_153107.jpg
    12.7 KB · Katsottu: 365
Takaisin